Voor jullie...

Een kerst en nieuwjaars wens…

De kerstdagen komen er weer aan,
tijd om bij alles eens even stil te staan…
Een jaar waar veel dingen zijn gebeurt,
leuke dingen, maar ook dingen die je betreurd.

Na deze dagen komt oudjaars dag,
een dag waar je het jaar afsluiten mag.
Maar ook een dag zonder je vrouw of vent,
ze zeggen dat het went…

Maar terwijl iedereen elkaar gelukkig nieuwjaar gaat wensen,
denk jij aan je liefde en alle grenzen…
Maar dames en heren er komt een dag,
dat ook jouw liefde er bij zijn mag!

Dit is wat ik jullie gun voor het volgende jaar,
dat jullie voor altijd verenigd zijn met elkaar!:kus:

Tnx Mutlu, erg mooi! Heb je dat zelf geschreven? Echt toepasselijk

Aan iedereen ook het allerbeste gewenst op alle vlak, en bij deze nog eens bedankt aan iedereen voor de steun die hier gegeven wordt over askims, familie, problemen, … en natuurlijk ook de lol die gemaakt wordt.

Had nooit gedacht toen ik hier in september wat kwam rondneuzen dat dit zo’n leuk forum zou zijn en dat ik er zoveel aan zou hebben!

:kus:

Zo lief Mutlu!!! :wub: :kus:

Mooie woorden Mutlu,

Voor een aantal meiden onder ons een zware laatste december maand Cyn en IMT net hun askim uitgezwaaid des te moeilijker om de feestdagen met een glimlach te beleven. Mutlu haar vader in het ziekenhuis gelukkig gaat het iedere dag beter. Ik een crematie morgen van me oom die maar 57 mocht worden. Conny nog niet helemaal hersteld van haar burn out en in spanning voor het visum. Inka het zal voor jou ook niet helemaal makkelijk zijn om na een maand samen de feestdagen weer in Nederland zonder je man door te brengen. Turkije Lover jij hebt niet zoveel met de kerst en ik weet dat je er nog steeds niet helemaal bent en lekker in je vel zit hoop voor jou een beter jaar volgend jaar.

Gelukkig zijn er ook meiden die het beter afgaat op het moment zoals Angela & Mirke die heerlijk aan het genieten zijn. Cindy die net vol trots haar ticket geboekt heeft 18 jaar en eindelijk gaat ze dan alleen naar haar grote liefde. Fieeh die heerlijk aan het genieten is van haar askim in Belgie. Miss Maya die samen met haar man in Nederland is en eindelijk zelf even kan werken. Steef heerlijk met oudjaar bij haar man. Anita dit jaar niet met de kerst voor het eerst maar gelukkig wel in Januari weer samen.

Een aantal nieuwe meiden hebben hun weg op het forum gevonden en ik hoop van harte dat jullie er steun, herkenbaarheid en gezelligheid mogen vinden.

Meiden voor diegene die het zwaar hebben een dikke kus en een beetje extra aandacht en liefde om deze feestdagen door te komen. Voor de meiden die het goed gaat geniet een beetje dubbel en maak er fijne dagen van. Het beste voor jullie allemaal in 2011 dat al jullie dromen en wensen mogen uitkomen!!!

Mensen komen in je leven om een bepaalde reden, een seizoen of een heel leven.******
Als je weet om welke reden het is, weet je wat je voor die persoon kunt doen.******
Als iemand in je leven is om een reden, is het gewoonlijk omdat je een behoefte hebt geuit.******
Ze zijn gekomen om je te helpen door een moeilijkheid heen, je te begeleiden met ondersteuning en je fysiek, emotioneel of spiritueel te helpen.******
Ze lijken door God gestuurd en dat zijn ze ook.******
Ze zijn er om een reden waarvan je het nodig vind dat ze er zijn.******
Dan,zonder dat jij iets verkeerd doet, of op zomaar een moment, zegt of doet deze persoon iets om de relatie te beëindigen.******
Soms gaan ze dood, soms lopen ze weg.******
Soms keren ze zich tegen jou en dwingen je tot een standpunt.******
Wat we ons dan moeten realiseren, is dat aan onze behoefte is voldaan, onze wens is vervuld, hun werk is gedaan.
Het gebed dat je opzond is beantwoord en nu is het tijd om verder te gaan.

Sommige mensen komen in je leven voor een seizoen, omdat het jouw beurt is om te delen, te groeien of te leren.******
Zij brengen je een ervaring van vrede of ze brengen je aan het lachen. Ze kunnen je iets leren dat je nog nooit gedaan hebt.******
Ze geven je gewoonlijk een ongelooflijke hoeveelheid vreugde.**
Geloof het, het is echt, maar slechts voor een seizoen.******
Relaties voor de duur van je leven, leren je levenslessen, dingen waar je op kunt bouwen om zo een solide emotionele fundering te hebben.******
Hou*** van die persoon en stop wat je hebt geleerd in alle relaties en situaties van je leven.****** ***
Het is jouw taak de lessen te accepteren.******
Men zegt: “Liefde is blind maar vriendschap is helderziend”.******
Dit wilde ik toch even met jullie delen, geniet van het leven, geniet van elkaar
want het leven duurt maar even en voor je het weet is het klaar

:kus:** voor iedereen**

Meiden wat een mooie woorden allemaal…en Mutlu jij maakt dat Mirke en ik nu in tranen zijn…

Wat een mooie woorden, echt ik kan mij hier alleen maar bij aansluiten!
En het raakt me diep. Ik ben zo blij dat ik dit Forum gevonden heb en dat ik met jullie lief en leed kan delen. Dit doet een mens zo goed.

Als ik jullie niet had, dan zou ik nog niet zover zijn als dat ik nu inmiddels ben gekomen! Met jullie steun en lieve woorden slepen jullie niet alleen mij maar ook alle anderen door de zware tijden en momenten heen.

En op zijn tijd een lach en een traan waar we dan allemaal weer even bij stil staan. En dat doet me dan ook weer denken aan de woorden van Toon Hermans

Een Vriend

Je hebt iemand nodig,
stil en oprecht
die als het erop aankomt
voor je bidt en voor je vecht.
Pas als je iemand hebt
die met je lacht en met je grient,
dan pas kun je zeggen
ik heb een vriend.

En jullie zijn mijn “vrienden”

Ik wens voor iederéén een heel gezond en gelukkig en liefdevol 2011

mooie woorden allemaal!!

Meiden fijn te lezen dat jullie net als ik zoveel steun uit dit forum kunnen halen, 1 van de redenen waarom het ook zo verslavend is! En of je nou nooit mee schrijft, maar wel mee leest of dat je wel schrijft veel mensen halen er iets uit en ik denk dat dat het belangrijkste is! Vele mooie aanvullingen op mijn gedicht fijn om te lezen en ik word er ook een beetje stil van… En ja liesje die heb ik zelf geschreven, want ik denk dat je een gedicht niet kan vinden waar onze gevoelens (die bij veel mensen hetzelfde zijn) zo worden beschreven.

VIND IK LEUK VIND IK LEUK VIND IK LEUK!!!

Kus voor alle lieve meiden hier :smiley: !! xx