2012 komt er aan,
tijd om even bij 2011 stil te staan…
Een jaar waar veel is gebeurt,
veel gelachen en veel getreurd…
Ik wil op deze manier een aantal mensen wat zeggen,
hoef niet heel veel uit te leggen…
Hebben jullie daar ook behoefte aan,
laat vooral je gevoelens dan even gaan…
Lieve Angela een heftig jaar, nieuw huis in turkije, veel zaken die daar bij komen kijken, veel zorgen, maar ook veel plezier… helaas eindigde jouw relatie dit jaar, maar jij komt er wel!
Lieve Semra, ook voor jou een hefig jaar, naar Turkije verhuist een kindje gekregen, veel mensen hier moeten achter laten en dan ook nog een aantal maanden alleen moeten leven daar met je zoontje… Nu is je gezin compleet en vertrek jij weer voor 2 weken naar nederland, het afscheid nemen, zal wel bij je leven horen… ik wens je hier een fijne tijd!
Lieve lobke, voor jou ook een heftig jaar met veel downs, gelukkig heb je weer iemand aan je zijde die je kan laten lachen en je gelukkig maakt, ook heb je een van de meiden van ww gaan ontmoeten en was helemaal leuk, dus hopenlijk zet jouw geluk door in 2012!
Lieve turkije lover, ik weet dat je niks met kerst hebt en met oud en nieuw, maar hoop toch dat je dit even leest. Ik hoop voor jou dat je dit jaar je huis gaat verkopen en wie weet wel een nieuwe leuke relatie gaat krijgen. Wie weet wat er allemaal op je pad komt als je er voor open staat!
Lieve maymun, voor jou eigenlijk een heel leuk jaar, maar het eindigde eigenlijk niet zoals verwacht, je relatie over, maar je gaat vrolijk verder. Je rijbewijs gehaald en aan het zoeken voor een leuk vakantie adresje volgend jaar, doe je goed meid!
Lieve Yeliz, helaas ook voor jou een moeilijk jaar, veel doorzettings voormogen om toch je relatie staande te houden, maar helaas niet gelukt, hoop voor je dat je snel je geluk weer zult vinden!
Lieve Mirke, elke ochtend plaats je de lijstjes en daar zijn we blij mee, helaas staan wij er niet vaak genoeg in, maar wie weet ga je binnenkort weer naar je geliefde turkije toe. Jij hebt een jaar achter de rug, met veel gebeurtenissen, hoop al het goeds voor jou!
Lieve Dynpha ook voor jou een treurig einde van je relatie, totaal niet verwacht, maar je bent sterk en lief en hij komt er nog wel eens achter wat hij heeft laten gaan! Ik hoop meis dat je veel plezier kunt halen uit de dingen die je nog allemaal gaat meemaken!!
Lieve Fieeh, jouw askim nu bij je een heftig jaar op positief vlak voor jou, huis in turkije, verloofd en nu je askim bij je, bijna klaar met je studie en nog een heleboel plannen, hoop dat je de keuze gaat maken die het beste voor jullie is!
Lieve mexx, ook jij hebt heerlijk je askim bij je in je eigen huis. Die je dit jaar geloof ik gekregen heb. Ik wens je al het goeds voor 2012 samen met je askim en hopenlijk gaat de studie helemaal zoals je hem zou willen!
Lieve pookie, jij een jaar van vele ups en downs, maar je hebt je geluk gevonden en daar ben je op dit moment, vandaag zijn je moeder en broer bij je gekomen en is het helemaal compleet voor jou! Je gaat oud en nieuw vieren in turkije, het land waar je zoveel van houdt, een mooi einde en goed begin van een nieuw jaar!
Lieve Cindy jij en H een appart paar, veel drama en liefde en lol, je bent sterker dan je denkt, je gaat die tijd makkelijk doorkomen, lekker sparen met al dat werken wat je doet en dan kan je dat geld heerlijk opmaken in turkije met je askim!
Lieve Lindss jij je nieuwe liefde gevonden en nu ook een nieuwe baan, een betere start van het nieuwe jaar kan je niet maken! Ik wens je alle geluk in de wereld, dat heb je wel verdiend meis!
Lieve Janne, jij een mama een vrouw een collega een dochter en een persoon die leuk en vermakelijk schrijft over je leven, waar wij allemaal van kunnen genieten en naar uitkijken om weer wat van je te mogen lezen!
Lieve Karpuz jij hebt een nieuwe baan en vergt veel van je energie die je al niet teveel hebt, maar het gaat je vast en zeker lukken! Je relatie is over, maar je krijgt vast weer een leuk persoon in je leven. Wanneer de tijd daar rijp voor is!
Lieve Milou, jij ook best een heftig jaar achter de rug, je muziek is je passie, fijn dat je daar je creativiteit in kwijt kunt ook jou wens ik een goed jaar toe!
Lieve Araya jou niet heel vaak meer hier gezien, hopenlijk krijg jij een heel goed jaar jij gezellig met lobke een dag doorgebracht en de stad antwerpen mogen bekijken, hopenlijk gaan jullie dat vaker doen!
Lieve Ansje helaas zien we jou hier ook niet veel meer, maar goed je bent ook druk met je bestaan en daarbij ook nog af en toe naar istanbul toe om bij je askim te zijn, ik hoop dat je relatie lang zal blijven bestaan meis!
Lieve Filiz veel kom je hier niet, maar jouw jaar kan niet beter beginnen lijkt me zo, met een kleine in je armen en nu bij je familie in nederland, hoop voor je dat alles mooi en goed blijft gaan!
Lieve Miss may jij nu in nederland ook niet vaak meer op ww, maar goed we blijven op de hoogte via facebook. Hoop dat je geniet van je tijd in nederland! En wie weet zien we je in het nieuwe jaar hier weer wat vaker!
Lieve So in love, jij bent niet heel vaak bij ons aanwezig, maar als je er bent dan maak je prachtige updates. Laatst heb je ons wat verteld over je familie en ik moet zeggen, je komt me over als een super sterke vrouw en dat bewonder ik, ik zou namenlijk niet weten wat mijn reactie zou zijn. Ook jou wens ik een goed nieuw jaar toe!
Mocht ik iemand niet genoemd hebben dan spijt me dat, heb me best gedaan.
Voor alle meiden die meelezen, maar niets plaatsen ik wens ook jullie een heel goed jaar toe!
Meiden van ttt hoop dat jullie nog vele jaren mogen bestaan en een vrienden groep mogen blijven, het is mooi om te zien hoeveel jaren jullie al lief en leed delen met elkaar en dat wij dat hier doen… we zijn toch een soort zussen van elkaar! ![]()
Allemaal een gelukkig, gezellig, gezond, liefdevol 2012 toe gewenst!!! xxx