2011/2012

2012 komt er aan,
tijd om even bij 2011 stil te staan…

Een jaar waar veel is gebeurt,
veel gelachen en veel getreurd…

Ik wil op deze manier een aantal mensen wat zeggen,
hoef niet heel veel uit te leggen…

Hebben jullie daar ook behoefte aan,
laat vooral je gevoelens dan even gaan…

Lieve Angela een heftig jaar, nieuw huis in turkije, veel zaken die daar bij komen kijken, veel zorgen, maar ook veel plezier… helaas eindigde jouw relatie dit jaar, maar jij komt er wel!

Lieve Semra, ook voor jou een hefig jaar, naar Turkije verhuist een kindje gekregen, veel mensen hier moeten achter laten en dan ook nog een aantal maanden alleen moeten leven daar met je zoontje… Nu is je gezin compleet en vertrek jij weer voor 2 weken naar nederland, het afscheid nemen, zal wel bij je leven horen… ik wens je hier een fijne tijd!

Lieve lobke, voor jou ook een heftig jaar met veel downs, gelukkig heb je weer iemand aan je zijde die je kan laten lachen en je gelukkig maakt, ook heb je een van de meiden van ww gaan ontmoeten en was helemaal leuk, dus hopenlijk zet jouw geluk door in 2012!

Lieve turkije lover, ik weet dat je niks met kerst hebt en met oud en nieuw, maar hoop toch dat je dit even leest. Ik hoop voor jou dat je dit jaar je huis gaat verkopen en wie weet wel een nieuwe leuke relatie gaat krijgen. Wie weet wat er allemaal op je pad komt als je er voor open staat!

Lieve maymun, voor jou eigenlijk een heel leuk jaar, maar het eindigde eigenlijk niet zoals verwacht, je relatie over, maar je gaat vrolijk verder. Je rijbewijs gehaald en aan het zoeken voor een leuk vakantie adresje volgend jaar, doe je goed meid!

Lieve Yeliz, helaas ook voor jou een moeilijk jaar, veel doorzettings voormogen om toch je relatie staande te houden, maar helaas niet gelukt, hoop voor je dat je snel je geluk weer zult vinden!

Lieve Mirke, elke ochtend plaats je de lijstjes en daar zijn we blij mee, helaas staan wij er niet vaak genoeg in, maar wie weet ga je binnenkort weer naar je geliefde turkije toe. Jij hebt een jaar achter de rug, met veel gebeurtenissen, hoop al het goeds voor jou!

Lieve Dynpha ook voor jou een treurig einde van je relatie, totaal niet verwacht, maar je bent sterk en lief en hij komt er nog wel eens achter wat hij heeft laten gaan! Ik hoop meis dat je veel plezier kunt halen uit de dingen die je nog allemaal gaat meemaken!!

Lieve Fieeh, jouw askim nu bij je een heftig jaar op positief vlak voor jou, huis in turkije, verloofd en nu je askim bij je, bijna klaar met je studie en nog een heleboel plannen, hoop dat je de keuze gaat maken die het beste voor jullie is!

Lieve mexx, ook jij hebt heerlijk je askim bij je in je eigen huis. Die je dit jaar geloof ik gekregen heb. Ik wens je al het goeds voor 2012 samen met je askim en hopenlijk gaat de studie helemaal zoals je hem zou willen!

Lieve pookie, jij een jaar van vele ups en downs, maar je hebt je geluk gevonden en daar ben je op dit moment, vandaag zijn je moeder en broer bij je gekomen en is het helemaal compleet voor jou! Je gaat oud en nieuw vieren in turkije, het land waar je zoveel van houdt, een mooi einde en goed begin van een nieuw jaar!

Lieve Cindy jij en H een appart paar, veel drama en liefde en lol, je bent sterker dan je denkt, je gaat die tijd makkelijk doorkomen, lekker sparen met al dat werken wat je doet en dan kan je dat geld heerlijk opmaken in turkije met je askim!

Lieve Lindss jij je nieuwe liefde gevonden en nu ook een nieuwe baan, een betere start van het nieuwe jaar kan je niet maken! Ik wens je alle geluk in de wereld, dat heb je wel verdiend meis!

Lieve Janne, jij een mama een vrouw een collega een dochter en een persoon die leuk en vermakelijk schrijft over je leven, waar wij allemaal van kunnen genieten en naar uitkijken om weer wat van je te mogen lezen!

Lieve Karpuz jij hebt een nieuwe baan en vergt veel van je energie die je al niet teveel hebt, maar het gaat je vast en zeker lukken! Je relatie is over, maar je krijgt vast weer een leuk persoon in je leven. Wanneer de tijd daar rijp voor is!

Lieve Milou, jij ook best een heftig jaar achter de rug, je muziek is je passie, fijn dat je daar je creativiteit in kwijt kunt ook jou wens ik een goed jaar toe!

Lieve Araya jou niet heel vaak meer hier gezien, hopenlijk krijg jij een heel goed jaar jij gezellig met lobke een dag doorgebracht en de stad antwerpen mogen bekijken, hopenlijk gaan jullie dat vaker doen!

Lieve Ansje helaas zien we jou hier ook niet veel meer, maar goed je bent ook druk met je bestaan en daarbij ook nog af en toe naar istanbul toe om bij je askim te zijn, ik hoop dat je relatie lang zal blijven bestaan meis!

Lieve Filiz veel kom je hier niet, maar jouw jaar kan niet beter beginnen lijkt me zo, met een kleine in je armen en nu bij je familie in nederland, hoop voor je dat alles mooi en goed blijft gaan!

Lieve Miss may jij nu in nederland ook niet vaak meer op ww, maar goed we blijven op de hoogte via facebook. Hoop dat je geniet van je tijd in nederland! En wie weet zien we je in het nieuwe jaar hier weer wat vaker!

Lieve So in love, jij bent niet heel vaak bij ons aanwezig, maar als je er bent dan maak je prachtige updates. Laatst heb je ons wat verteld over je familie en ik moet zeggen, je komt me over als een super sterke vrouw en dat bewonder ik, ik zou namenlijk niet weten wat mijn reactie zou zijn. Ook jou wens ik een goed nieuw jaar toe!

Mocht ik iemand niet genoemd hebben dan spijt me dat, heb me best gedaan.

Voor alle meiden die meelezen, maar niets plaatsen ik wens ook jullie een heel goed jaar toe!

Meiden van ttt hoop dat jullie nog vele jaren mogen bestaan en een vrienden groep mogen blijven, het is mooi om te zien hoeveel jaren jullie al lief en leed delen met elkaar en dat wij dat hier doen… we zijn toch een soort zussen van elkaar! :slight_smile:

Allemaal een gelukkig, gezellig, gezond, liefdevol 2012 toe gewenst!!! xxx

8 likes

Lieve Mutlu je hebt weer prachtig geschreven en je mooi verwoord. Ik wens jou ook een gezond, warm en liefdevol 2012, maar allereerst nog hele fijne kerstdagen. Deze dagen zullen ook voor jou niet even makkelijk zijn, aangezien jij met zoals je al schreef een paar anderen ook je “askim” niet meer in je leven hebt. Maar ook jij zal er vast en zeker gaan komen. En wie weet wat er allemaal voor moois op je pad komt. Ze zeggen weleens “soms moet je oude deuren sluiten, om nieuwe te kunnen openen”. Bedankt voor je lieve woorden:kus:

Uiteraard wil ik de anderen ook allemaal een heel gezond en liefdevol 2012 toewensen. De meiden die hun “askim” niet meer hebben wil ik zeggen kop op we komen er wel weer met zijn allen, en tegen de rest wil ik zeggen “wees lief voor je askim”:smiley: en dat jullie relatie nog beter en sterker mag worden dan hij al was.

Het afgelopen jaar is er een hoop gebeurd op het forum zoals nieuwe en gebroken liefdes, nieuwe banen en opleidingen. We hebben kunnen lezen dat sommige leden “familieleden” moesten laten gaan, dilemma’s/ruzies/discussies met familie en zo nog veel meer. En ook heeft iedereen elkaar weer met raad en daad bijgestaan. Laten we hopen dat het in 2012 weer zo mag gaan.

Lieve lieve Mutlu en alle andere dames …

Af en toe lees ik nog mee, blijf toch altijd benieuwd naar jullie verhalen. En heel soms reageer ik nog wel eens en dat moet ik nu, na de prachtige woorden van Mutlu, ook even doen.

Voor jullie allemaal wens ik jullie prachtige feestdagen en een geweldig 2012 toe met alle gezondheid en heel veel liefde (L)

Ik blijf jullie gezellig volgen, liefs van zonnetje x

ps. Met mij alles helemaal prima, dat houden we zo dan ben ik helemaal tevreden :slight_smile:

1 like

Lieve zonnetje, gelukkig kan ik jou nog volgen op fb en blijf ik op de hoogte van jouw leven, jij ook fijne dagen en een geweldig nieuwe start van het volgende jaar!!

Mutlu, zoooo mooi geschreven, ik kan het je niet nadoen, je hebt het zo mooi verwoord en aan iedereen gedacht! Wat een lieverd ben je ook! Ik hoop ook voor jou dat het nieuwe jaar een positief jaar wordt voor jou, want dat gun ik je zo. Hopelijk wordt alles snel weer beter voor jou, ik hoop het alvast! Dikke knuffel! xxxxxxxxxxx

Mutlu: wat een mooie woorden en wat ben je toch een lieverd zeg :kus:
Ik wens jou een liefdevol en mooi 2012 toe.

En natuurlijk ook aan alle andere meiden. Ik ga in 2012 weer proberen mee te praten, maar door mijn drukke stage schiet het er zo vaak bij in!

Voor alle meiden een mooi 2012 gewenst met of zonder askim :smiley: :kus:

Lieve meiden!

Een hele fijne kerst en een spetterend, geweldig, briljant, romantisch, liefdevol, gezond, gelukkig 2012:wub::cheer:

Ook ik wil persoonlijk iets kwijt aan jullie allemaal! Ik vind dit forum zo fijn! We zijn er echt voor elkaar en we zijn eigenlijk gewoon een vriendengroep geworden, door goede en door slechte tijden.
Ik heb voor iedereen een engels stukje tekst of zinnetje opgezocht die goed bij diegene past. Veel komen ook uit liedjes. Ik hoop dat jullie er kracht uit kunnen putten meiden!

Semra
''Standing on the border,
Looking out into the great unknown.
I can feel my heart beating faster as I step out on my own.
There’s a new horizon and the promise of favorable wind.
I’m heading out tonight, traveling light,
I’m gonna start all over again.‘’

Dit stukje vind ik echt bij jou passen Semra! Toen je helemaal alleen met de kleine man op het vliegtuig stapte om voorgoed naar Turkije te vertrekken. Wat een moedige stap was dat zeg! En kijk hoe gelukkig je bent! En het geluk was nog niet klaar met jullie, nee toen kwam er nog een kleine meid bij ook! Ik wens jullie al het geluk van Turkije, Nederland en de rest van de wereld toe!

Angel
''And if you need to find a way back,
Feel you’re on the wrong track,
Give it time, you’ll learn to fly.
Tomorrow is a new day,
And you will find your own way,
You’ll be stronger with each tear that you cry,
Then you’ll learn to fly.‘’

Jij bent altijd zo optimistisch! Dit vind ik echt bij jou passen. Dit jaar een spannend jaar voor jou geweest. Huisje in Turkije, veel ernaartoe. Maar plots aan het einde van het jaar je relatie over. Dit stukje geeft aan hoe sterk jij eigenlijk bent, geef het wat tijd!

Mutlu
''When you feel the dream is over,
Feel the world is on your shoulders,
And you lost the strength to carry on.
Even though the walls may crumble,
And you find you always stumble through,
Remember never to surrender to the dark.‘’

Dit past echt bij jou lieve Mutlu! Voor jou was 2011 geen gemakkelijk jaar. Maar lees goed wat dit stukje zegt, geef nooit toe aan het donker!! Ik weet dat je het kan Mutlu, beetje bij beetje ben jij je leven weer aan het opbouwen! En dat leven wordt prachtig, ik weet het zeker!

Lobke
*''Baby girl, close your eyes. *
*You don’t know the strenght you have inside. *
No one ever said that life was easy, or that all in love is fair.
But look inside your heart you’ll find the answer waiting there.‘’

Lieve Lobke, dit is precies wat jou beschrijft! Meis je weet echt niet hoe sterk jij bent!! Ook voor jou was 2011 geen gemakkelijk jaar. Maar meis kijk om je heen en zie al het moois en alle mensen die van je houden! Vergeet dat nooit! En bovenal, kijk in je hart, daar vind je het antwoord!

Turkije_lover
‘‘There’s always a reason why we have to move on, to forget feelings we’re always wanted to stay forever, because love has it’s own wings to set us free and find the right place where it should be.’’

Dit stukje past perfect bij jou! Liefde heeft zn eigen vleugels en brengt je naar de juiste plek! Wie weet wat 2012 allemaal voor jou in petto heeft! Ik weet het zeker, het is heel veel moois!

Mirke
‘‘As I saw the morning star come up over the mountains, I realized that life is simply a collection of memories. But memories are like starlight – they live on forever.’’

Ook jij hebt het afgelopen jaar veel meegemaakt. Maar toch ben je altijd trouw de lijstjes blijven plaatsen, dat waarderen we allemaal enorm! Misschien zelfs wel een beetje de mama van het forum! Want was is t forum nou zonder jou? 2012 begint al goed voor jou met een geweldige trip naar Turkije met Angel. Ik wens jou ook al het goeds in 2012.

Yeliz
''Hopes can fail and dreams can fade
Rain can fall down on your big parade
Maybe love will take your heart or break your heart
There are no guarantees
But love will always find you when you just believe’'.

Lieve Yeliz, voor jou een moeilijk 2011. Tuurlijk heb je ook mooie momenten beleeft! Dit stukje past perfect bij jou. Dromen kunnen vervagen, liefde kan je hart breken, maar het zal je altijd vinden als je er maar in gelooft! Wie weet wat 2012 in petto heeft voor jou! Die prins op het witte paard vind je vanzelf wel, blijf erin geloven!

Maymun
''If you ever lose your way
*You don’*t have to be afraid
Look inside to find a friend
*Who’’*ll be with you til the end
Many different roads to choose
Searching for the strength to make it through
But it was always there in you’'.

Lieve Aapje, om jou moeten we altijd lachen! Je brengt dit forum echt een beetje tot leven met je briljante opmerkingen. Dit stukje geef ik aan jou! 2011 een moeilijk jaar op het einde, je relatie over. Lees het stukje goed. Je zoekt de kracht om erdoorheen te komen, maar het zit altijd in je! Nooit vergeten!

Dypna
''Dream what you want to dream,
Go where you want to go,
Be what you want to be.
*Because you have only one life *
And one chance to do all the
Things you want to do.‘’

Dypna, ook bij jou je relatie over. Toch weet ik dat jij de kracht hebt om door te gaan! Blijf van de dingen genieten en laat je hoofd niet hangen, dan mis je al het moois! Lees het stukje goed door, het is de waarheid!

Lindss
‘‘Let your heart guide you, it’ll be a wonderful journey.’’

Voor jou een kort maar krachtig zinnetje. Jij bent op dit moment zooo gelukkig en ik vind het heerlijk om dat te lezen! Ik hoop dat 2012 zich zal voelen met dit geluksgevoel. Laat je hart je de weg wijzen, het zal een mooie reis worden!

Mexx
*''What’s minnie withou micky, *
*what’s tigger without pooh, *
what’s patrick without spongebob,
what’s me without you?‘’
Voor jou een 2011 waarin veel gebeurd is. Twijfel aan de moeite die je askim doet. En het toch uitpraten. En er toch samen uitkomen. En nu is hij heerlijk bij je. Weet je wat het is, jullie komen toch altijd weer bij elkaar uit. Het is een beetje als het stukje hierboven! Jullie horen gewoon bij elkaar!

Fieeh
''Always and forever
Each moment with you
Is just like a dream to me
That somehow came true’’

Lieve Fieeh. Voor jou een geweldig 2011! Een huisje in Turkije en ook nog verloven met je askim! Kan niet stuk! Heerlijk meis! Dit stukje past echt bij jullie! Ik wens jou en je verloofde al het geluk van de wereld toe en al het moois in 2012!

Janne
*''My precious little baby *
*I have loved you from the start *
*You are a tiny miracle *
Laying closely to my heart’’

Deze is voor jou en je kleine meisje!! Je schrijft met zoveel liefde over haar dat dit stukje me meteen aan jullie deed denken! Ik wens jou, de kleine en de papa een geweldig 2012 toe!

Karpuz
*''The world is full of magic. *
*You just have to believe in it. *
*So make your wish. *
Do you have it?
Now believe with all you heart.‘’

Jij een nieuwe baan waar lekker druk mee bent. Helaas is je relatie ook over gegaan, maar niet getreurd. Ik weet zeker dat de liefde ook jou weer vindt! Lees het stukje goed door, het gaat om geloven! Gewoon geloof in jezelf hebben eigenlijk!

[COLOR=black]Milou
[/COLOR]''We are the makers of music
and the dreamers of dreams’'.

Dit zinnetje vind ik echt goed bij jou passen! Je maakt graag muziek! Maar ik weet ook zeker dat je dromen hebt voor de toekomst. Jaag ze na meis!

Missymay
‘‘Good relationships don’t just happen.
they take time, patience and two people
who truly want to be together.’’

Lieve Missy, dit vind ik echt perfect bij jou passen! Jullie kunnen ook niet altijd samen zijn, toch hebben jullie een manier gevonden, omdat jullie écht samen willen zijn! Ik wens jullie beide al het goeds van 2012!

Filiz
*''Something about this place keeps me coming back, *
maybe it’s the stars at night,
maybe it’s the sunny days. or maybe,
just maybe, it’s you.‘’

Lieve Filiz, ook jij kan niet altijd bij je geliefde zijn. Toch zullen jullie altijd weer bij elkaar komen. Weet je waarom? Kijk goed naar het stukje hierboven! Ook jullie wens ik het beste van 2012. Waar de prachtige moment ook mogen plaatsvinden, in Nederland of in Turkije, dat doet er niet toe! Zolang je ze maar koestert!

Ansje
‘‘As I saw the morning star come up over the mountains, I realized that life is simply a collection of memories. But memories are like starlight – they live on forever.’’

Bij jou dezelfde als Mirke, maar hij past bij jullie beide gewoon zo goed!
Ik bewonder altijd jouw mooie foto’s die jij van mensen maakt! Echt prachtig vind ik dat! Het heeft een beetje te maken met het stukje hierboven. Het zijn herinneringen die nooit vergaan. Ook jou wens ik een geweldig 2012 toe! Dat je vele herinneringen erbij zult maken!

So in love
''Looking forwart and not looking back anymore!
I’m standing upright on my own now.
The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.‘’

[COLOR=black]Jouw updates zijn veel besproken, zo mooi! Je hebt dit jaar moeilijke dingen meegemaakt, maar ook hele fijne. Dit zinnetje past perfect bij jou. Vooruit kijken en in je dromen blijven geloven![/COLOR]

Araya
*''I can make it through the rain, *
*I can stand up once again, *
*on my own and I know, *
*that I’m strong enough to mend. *
*And every time I feel afraid, *
I hold tighter to my faith,
*and I live one more day, *
and I make it through the rain.‘’

Lieve Araya, dit past perfect bij jou! Ook voor jou geen gemakkelijk jaar! Maar je komt erdoorheen meis!! Je bent sterk genoeg. En fijn dat jij en Lobje elkaar hebben gevonden!

Pookie
*''Some place that you ain’t leaving. *
Somewhere you gonna stay when
You finally found the meaning.
Have you ever felt this way?‘’

Lieve Pookie, jij nu bij je askim voor een lange tijd! Heerlijk lekker bij elkaar. Je voelt je helemaal thuis in Turkije, echt jouw land. En dit stukje slaat daar dan ook helemaal op!

4 likes

erg mooi cindy!!! dank je voor de lieve woorden!

Prachtig Cindy dank je wel!!

Dankjewel Mutlu en Cindy, erg attent van jullie.

Ik hoop voor ons allen dat het een hoopvol jaar mag worden, ben dit jaar behoorlijk veel verloren dus het mag ook wel eens anders denk ik.

En inderdaad, we zijn er voor elkaar en hier kunnen we sowieso terecht dus dat dit het komende jaar ook zeker zo mag blijven!

Aan iedereen fijne feesten gewenst!

Mutlu en Cindy : Woow wat een mooie woorden hebben jullie geschreven voor iedereen. Ze hebben me tot in het diepst van mijn hart geraakt. Dank jullie wel!!!

Ik wens alle lieve meiden van ww een gezond en heel liefdevol 2012 toe en dat iedereen op haar manier het grote geluk mag vinden.

Dank jullie wel lieve meiden!!!

Lieve meiden,

wat ontzettend lief!!! :wub:

Voor jullie allemaal wens ik een heel gelukkig maar vooral ook gezond 2012!!! :kus:

Dank je wel voor je lieve woorden voor iedereen en zelfs ben je de “oude” zus niet vergeten. Ook namens de meiden van ttt voor jullie allemaal heel veel voorspoed en geluk in het nieuwe jaar.

1 like

Ook ik wens jullie heel prettige feestdagen toe!
Bedankt voor de lieve woorden meiden

en Cindy: dat tekstje past inderdaad heel erg bij mij!

Ik wens iedereen een heel leuk, gezond,…2012 toe! xxxxx

dankje Mutlu en Cindy :slight_smile:

erg lief van jullie!! :kus:

Meiden voor iedereen fijne kerstdagen en natuurlijk een gezond en gelukkig nieuwjaar :cheer:

:kus:

**@mutlu
ooh mooi geschreven mutlu kan niemand mooier hahaha!

• dankjewel! Ik hoop ook dat jij na een heftig 2011 een heel mooi 2012 ga krijgen. En je een hele leuke man ontmoet die jou heel veel liefde geeft. Je moet proberen te genieten van het leven het komt allemaal wel goed uiteindelijk… in ieder geval Heel fijn 2012 en rest van de toekomst!

@angel
ook heel mooi geschreven
ik wens jou ook een super 2012 en dat alles wat er in 2012 gaat gebeuren positief zal zijn! En vergeet niet je moet niet te hard werken!! J**

**@cindy
wat ben je toch een leuk kind! Indd zoals je zegt we zijn hier met zn alle echt vrienden geworden en vandaar dat ik hier nog te vinden ben! Ook nieuwe meiden die komen hebben hulp nodig en die wil ik ook graag helpen!

• ooh wat een lief stukje ik moest er gewoon traantjes van laten!! Wel leuk idee om allemaal stukjes van liedjes aan iedereen te geven die zo ontzettend bij hun passen!
  • ik wens jou echt een super toekomst. De eerste 8 maanden van 2012 worden zwaar voor je maar je moet volhouden! Want jij gaat H weer zien jullie gaan doorzetten omdat jullie voor elkaar vechten en deze afstandsrelatie kun je ook volhouden ben ik heilig van overtuigd zolang beide maar genoeg voor elkaar vechten en elkaar veel liefde geven! Komt helemaal goed met jullie jij krijgt echt een geweldige toekomst(K)

Pff ik kan dat niet hoor van die mooie teksten schrijven.

Maar ik wens echt iedereen een super super super 2012! Mogen al jullie wensen uitkomen.
alle meiden met askims en kinderen laat dit een jaar vol geluk met jullie geliefde zijn !
alle meiden zonder askim het komt allemaal wel goed geloof er gewoon in dat 2012 een super jaar gaat worden positief in het leven staan brengt ook positieve dingen.

voor my, mutlu en yeliz… denk dat wij de enige zijn. Met ons komt het wel goed! Wij zijn super sterke vrouwen kunnen zelfs de pijn van een afstandsrelatie aan dankzij deze ervaring kunnen wij alles aan het komt goed met ons echt waar!! (ja wij kunnen de afstandsrelatie aan alleen helaas onze mannen niet…).

Hoop dat ik iedereen op zich nog wel een oppeppertje heb kunnen geven. Geen idee hoe het overkomt hahaha maar ben nou niet iemand die goed kan troosten enzo hoor **J

Trusteeeeeeeeee (L)

1 like

wat een lieve woorden mutlu en cindy…
ook ik wil jullie allemaal fijne kerstdagen toewensen, en een gelukkig gezond 2012!
ik gun jullie echt allemaal het aller aller beste.

dikke kusz

Mutlu & Cindy het is al een aantal keer geschreven, maar wat een onwijs lieve woorden!!
Ook voor jullie het allerbeste in 2012 dat het maar een heel mooi jaar mag worden met veel mooie momenten met leuke en lieve mensen om jullie heen!

Ook voor alle andere meiden hier een heel mooi 2012 gewenst!
Ik schrijf hier, zeker in vergelijking met sommige andere, nog maar heel kort. Maar de afgelopen tijd heb ik wel heel veel gehad aan jullie meningen adviezen of af en toe lieve woorden! Daarvoor heel erg bedankt en ik hoop dat voor iedereen hier 2012 een super jaar gaat worden op alle gebieden.
En natuurlijk dat we hier nog veel gaan komen met z’n allen!

Liefs

Ook van mijn kant bedankt lieve meiden voor de mooie woorden

Cindy Heel bijzonder hoe je bij iedereen een passend stukje tekst heb gezocht super lief

Mutlu Mooi geschreven meid