afleverıng opname zıjn meestal 3 a 4 dagen van te voren. Want dıe 9 jongens kwamen ın de weekend van sınterklaas aan terwijl de uıtzendıng was toen op 8 december. het ıs maar een voorbeeld.
de kerstafleverıng ıs op een zaterdag (24 december)
afleverıng opname zıjn meestal 3 a 4 dagen van te voren. Want dıe 9 jongens kwamen ın de weekend van sınterklaas aan terwijl de uıtzendıng was toen op 8 december. het ıs maar een voorbeeld.
de kerstafleverıng ıs op een zaterdag (24 december)
nou duimen maar:)
succes voor degene die hebben geschreven!!!
voor mij weinig zin want mijn vriend zit in t leger…
groetjes myrna
Kerst is wel live toch…iig de uitzending…die filmpjes niet natuurlijk…
zaterdags werd t opgenomen…
volgens mij hebben gaan ze het meeste al opnemen en de rest zit in de show…weet niet of die live is…
Heey cynt!
Wist niet dat je ook hier zat gezellie!
Vet lieve foto van jou en yasar…![]()
We gaan volgend jaar weer terug en dan wordt het weer een tijd om nooit te vergeten
xxx
Ik wil zo graag een brief sturen Naar AYNIL maar ik weet echt NIET wat ik erin moet zetten, kan iemand mij helpen?? Alsjeblieft… ik mis mijn vriend zoo ontzettend erg… ![]()
ik denk dat je nu een btj te laat bent…
komen er na kerstAYNIL geen afleveringen meer dan
Nee…het is altijd tot kerst…kerst is de laatste…
Ik ben toch wel heel erg benieuwd of we nog "bekenden"tegen gaan komen in deze Kerstuitzending van All You Need Is Love.
Hoeveel mensen hebben er nog een stille hoop?
Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Ik denk dat we Franka wel gaan zien in de Kerst uitzending…![]()
Groetjes Yoella…
nou mijn hoop is vervlogen haha
ik heb ook geschreven maar heb geen hoop meer…als ik eraan denk weet ik eigelijk dat het onmogelijk is…
idd…
mijn gevoel zei vandaag… haha maar helaas…nu komt ie ook niet meer ![]()
Opnamens zijn al geweest .Jammer
ben je er bij geweest m van b?
nog wat mensen van hier uitgekozen?
Als de opnamens al geweest zijn, dan zit er niemand van ons bij…
( anders hadden ze het toch gemeld ?? denk ik )
Helaas… ![]()
Groetjes Yoella…
ja of is t programma wel live vanavond, maar dat die vriendjes met die met die bus komen dinsdag was… en dat van New York is natuurlijk ook al geweest… maar is echt het HELE programma al opgenomen?? En zou er nou echt niemand van ons gekozen zijn…??? Kan t me bijna niet voorstellen… maar goed… vanavond zullen we t zien en weten en is het onderwerp weer klaar en hoeven we niet meer in spanning te zitten!!!