De foto’s van de picture gallery op de site zijn inmiddels ook vervangen door echte foto’s ![]()
Hoi! Ja,wij gaan 3 juli naar Aegean Dream Resort toe! Ben dus wel benieuwd!Maar…een vraagje heb namelijk overal al gezocht, maar is het mogelijk om in het hotel ook te pinnen? Of in Turgutreis? Of raden jullie ons aan om cash mee te nemen? En trouwens, meerdere mensen zeggen dat als je gekozen hebt voor All inclusive daar ni alleen het eten bij hoort maar ook watersport sauna enz? Klopt dat? Wij hebben bij Neckermann geboekt(2pk en AI)en het was vrij goedkoop(800 euro), dus het lijkt ons niet…
Alvast bedankt
Even een rare vraag,maar zijn de gordijnen op de kamer een beetje donker???
Wij zaten twee jaar geleden in een hotel met super lichte gordijnen.Als de eerste zonnestraal te voorschijn kwam werden we daar al wakker van.En nu gaan we met ons zoontje van dan 13 maanden en ik zou toch wel een beetje willen uitslapen. ![]()
Schol,hoe is de vlucht en transfer gegaan??
Je bent zeker al lekker aan het genieten van een cocktail in het zonnetje???
Wim,spannend hoor dat jullie ook bijna gaan.Ik hoop dat je je bevindingen hier neer wilt zetten.Ben erg beniuwd hoe de faciliteiten zijn voor de kleintjes.Veel plezier met je gezin.
JBD,ik heb al gelezen dat je gebruik mag maken van de watersport en sauna.Het enige waar je voor moet betalen is Massage en duiken.
Groetjes.
Hallo,
Kan iemand mij vertellen of de Sauna / Hamam etc. etc. wel of niet naakt en gemengd is?
Alvast bedankt.
Niet Naakt in ieder geval
Hoi allemaal vanuit aegean dream resort.
Vanmorgen aangekomen en nog steeds een jetlag.
Het weer is prima en het eten was ook goed
Verder aan het strand gelegen en nog niet veel ondernomen.
Morgen gaan we met frisse moed de omgeving verkennen en eens goed in het hotel en omgeving rondkijken. Wordt dus vervolgt.
Groeten schol B) ![]()
En Romana wij gaan straks de gordijnen uitproberen
Het is inderdaad A.I. en dat voor weinig geld.
Wij hebben ook bij Neckerman geboekt 2p / 1ka, voor 15 dgn á 700 euro p.p. inclusief alles zoals tax etc. Ongelooflijk goedkoop voor zo’n reis.
Beter!
Hallo mensen-
Wij hebben het hier prima naar ons zin. Alleen wij horen ook andere verhalen van mensen die klagen bijgebouw (clubs) ondergebracht zijn.
Misschien komen deze verhalen nog wel eens hier te staan. Als men bij OAD boekt dan krijg je wel een kamer in het hoofdgebouw (zijn deels afgehuurd door OAD)-
Het eten is goed alleen weinig fruit.
De animatie is prima. De rest volgt nog.
Aan Romana- de gordijnen zijn niet doorschijnend en superdik.Als je tenminste bij OAD geboekt hebt. Van het bijgebouw weten we het niet.
groeten schol vanuit turgutreis
B)
Hoi schol,
Leuk dat je even gereageerd hebt vanuit Turgutreis. Wij gaan 15 juni a.s. naar dit hotel, en hebben bij OAD geboekt (gelukkig). Vandaag hebben we de vliegtickets al opgehaald, en vliegen om 5.15 uur vanaf Shiphol naar Turkije. Wanneer wij komen gaan jullie waarschijnlijk al weer terug naar Nederland.
Zou je mij kunnen vertellen hoe het op het strand is daar? Ik zag n.l. op de foto’s van het hotel dat er geen losse parasols op het strand waren. Ik vond de strand stoelen erg dicht naast elkaar staan met een overdekking van blauw zeil, klopt dat?
Verder nog een hele fijne vakantie daar, geniet er maar van.
Groetjes Alysia
Vanmorgen zijn we na een slopende reis met eem kleintje en erg weinig beenruimte aangekomen.
Wij hadden geluk, want kregen een kamer in het hoofdgebouw.
Over dat bijgebouw doen de wildste verhalen de ronde hier.
Wel is het hotel erg slordig afgewerkt, en dat is heel zacht uitgedrukt.
In de kelder, waar normaal de kidscorner voorzien was, staat de schimmel enkele 10-tal cm hoog en zijn de vloeren constant doornat.
Maar nu het goeie nieuws= De service is werkelijk indrukwekkend. Vriendelijke mensen, maar vooral eindeloos veel mogelijkheden om er een supervakantie van te maken. Werkelijk alles is gratis. Morgen huren wij gratis wat fietsen om rond te toeren in het centrum.
het eten is prima bevallen op deze eerste dag en ook voor ons kleintje van 2 jaar is iedereen heel lief.
Ik ga nu nog een Turkish Amaretto drinken en dan maffen om te bekomen van de lange eerste dag.
We blijven nog tot 17 juni.
Ik zal asap de volledige fotoreportage online plaatsen.
Wij (ik en mijn vriend) gaan morgen de lucht in, dus iedereen die er nu zit zullen we dan nog wel tegenkomen ![]()
Is er iemand die al geweest is die weet of de post die je verstuurt ook aankomt? Vorig jaar hebben wij namelijk in een hotel gezeten en een hoop kaarten gestuurd waarvan er geen één is aangekomen.
Groetjes Bianca
:rolleyes: Dit berichtje stond op www.vakantiereiswijzer.nl :rolleyes:
Orcun Babursah
Hello to all… I’m the Entertainment Manager of Aegean Dream Resort Hotel. First of all I want to thank you for good comments about my team.
We will be happy to see you again in our hotel. For new coming guests I can promise that you’ll have a lot of fun here. Don’t forget that we are working here for your happiness:)
04-06-2004
Originally posted by tulpje@04-06-2004, 18:41:52
** :rolleyes: Dit berichtje stond op www.vakantiereiswijzer.nl :rolleyes:
Orcun Babursah
Hello to all… I’m the Entertainment Manager of Aegean Dream Resort Hotel. First of all I want to thank you for good comments about my team.
We will be happy to see you again in our hotel. For new coming guests I can promise that you’ll have a lot of fun here. Don’t forget that we are working here for your happiness:)
04-06-2004 **
Er is idd een overdaad aan animatie.
Ik denk dat het team uit 7 of 8 mensen bestaat en er wijn geen kosten bespaard op attributen.
Sommige van de spelletjes zijn echter vreselijk belachelijk, maar je beslist natuurlijk zelf wel waar je aan mee doet.
Beachvolley, waterpolo, fietsen, minidisco, zijn er allemaal wel dagelijks bij
Hallo,
Wij hebben, mede door de positieve ervaringen die we op dit forum hebben geizen, beslist om van 2 tot 16 september onze vakantie door te brengen in dit hotel.
Zijn er nog mensen die gedurende deze periode in het hotel zijn?
Wij zijn een belgisch gezin met een dochter van 22 en een zoon van 21 jaar.
Alysýa :rolleyes:
Er zýjn wel verrýjdbare parasols dýe vaak op de pier gebruikt worden.
En langs de waterrand staan deze parasols ook. Als je het vraagt worden ze voor je neergezet.
Het eten wordt hier iedere dag uýtgebreýder met ook een buýtengedeelte.
Na de eerste avonden koud te hebben gehad wordt het nu steeds warmer.
Vanmorgen naar de markt geweest. Echt een aanrader.
groeten vanuýt het gezellýge en vermakelijke aegen dream
schol (helaas ýk was mýjn wachtwoord vergeten dus weer opnýeuw ýngelogd) :unsure: B)
Heyy Rudi,
Is je dochter van 22 er ook in september bij :D? dan
ben ik er ook ![]()
Groetjes
Hallo, :rolleyes:
Wij gaan van 19-6 t/m 3 juli met OAD (Martinair) en volgen alles wat hier geschreven wordt over het hotel.
Wij weten al heel veel maar er is nog 1 dingetje wat wij graag willen weten.
Rijdt er al een gratis busje van het hotel naar Turgutreis en Bodrum?
Dat stond in de OAD of Neckermann gids toen wij deze vakantie uitzochten, maar ik heb daar nog niemand over gehoord.
BVD voor een antwoord,
groetjes en iedereen die er nu zit een prettige vakantie.
Karin
Originally posted by scholg@05-06-2004, 15:13:47
** Alysýa :rolleyes:
Er zýjn wel verrýjdbare parasols dýe vaak op de pier gebruikt worden.
En langs de waterrand staan deze parasols ook. Als je het vraagt worden ze voor je neergezet.
Het eten wordt hier iedere dag uýtgebreýder met ook een buýtengedeelte.
Na de eerste avonden koud te hebben gehad wordt het nu steeds warmer.
Vanmorgen naar de markt geweest. Echt een aanrader.
groeten vanuýt het gezellýge en vermakelijke aegen dream
schol (helaas ýk was mýjn wachtwoord vergeten dus weer opnýeuw ýngelogd) :unsure: B) **
Hartelijk bedankt voor je mail. Fijn dat het in de avond wat beter weer wordt. Wij houden de weerberichten bij op de Turkse teletekst, die geeft hier aan dat het nu 30,31 graden bij jullie is.
Wij verheugen ons erop 15 juni die kant op te komen.
Nogmaals bedankt voor de moeite en nog heel veel vakantie plezier.
Groetjes Alysia
Onze 3e dag zýt er op en het wordt hýer steeds beter.
Vandaag was het weer heel wat mýnder met wat bewolkýng en heel veel wýnd.
Vanaf morgen weer wat warmer maar kou hebben we hýer nog geen seconde gehad
Het eten ýs enorm uýtgebreýd en wýe hýer helemaal nýets lekker výndt mag voor gek worden verklaard
Prachtýg ýs de starlýght bar op de 3e verdýepýng
Heel gewellýg en prachtýg zýcht
Het personeel ýs fantastýsch en zoals altýjd ýn Turkýje was de markt op zaterdag weer een hele belevenýs
Veel shoppýng waar je enorm op kan pýngelen
90% van de hotelganger lýjken Nederlanders te zýjn
Voor ons ýs dat wat van het goeýe teveel want we wýllen graag een wat ýnternatýonaler publýek
De badkamers van de kamers zýjn ronduýt teleurstellend en ýk ben benýeuwd wat er gaat gebeuren als er meer kýndjes zullen zýjn want er lýjken maar 2 kýnderstoeletjes te zýjn ýn het restaurant
Enkele negatýeve puntjes om maar wat te zeggen maar voor het overýge ýs het hýer echt wel een dream resort.
Ik plaats 17 juný een foto-album van het hotel onlýne
Een vraagje,
Is dit ook een hotel waarbij je vóór dag en dauw je handdoekje moet leggen om die dag een plaatstje te hebben aan zwembad of strand?
Dank voor jr reactie,
Joris.