Aegean Dream Resort Hotel, Turgutreis

crash bandicoot,

Welke merken drank en cocktails kan je daar krijgen??

Alvast bedankt…

een tip voor de mensen die nog gaan wat betreft de douches.
Draai de warme en koude kraan allebei maar een heel klein beetje open dan is de straal hard genoeg en is de temperatuur constant.
Anders heb je grote kans dat het water het ene moment gloeiend heet is en het andere moment ijskoud.

Hallo vakantie gangers.

Kan iemand mij vertellen of je makkelijk naar Turgutreis kan wandelen met een buggy??
En hoe zijn de kinderbedjes en stoelen?
Heeft iemand misschien foto’s daarvan??

Crash Bandicoot,fijn om te lezen dat jullie het zo leuk gehad hebben.We komen elkaar misschien nog wel tegen in september!!

Verder ziet het er erg goed uit op de site.Ik moet nog even wachten,want wij gaan pas 14 september!!!
Voor iedereen die nog gaan of daar al zijn een hele fijne vakantie en veel zonneschijn!!! B)

Groetjes

ze zijn een nieuw hotel ,dus kan je altyd sugesties geven ,wij vroegen altyd gewoon een coctail en ze gaven telkens een goed drankje
met een buggy is het wel gemakelijk in het hotel ,er zijn trouwens liften daar ,in mei waren ze nog aan de straat bezig voor het hotel ;maar je kan via het strand (daar ligt een verharde weg (asfalt) ) zo naar turgutreis wandelen, er is daar een haven en het is er gezellig
inderdaad ik hoop jullie daar te zien he ,met een goed effes biertje ,of een racky (maar niet te veel want de kater amai hoor) of een coctail
grts crash

Hallo crash bandicoot!
Waarschijnlijk gaan wij jullie daar ook zien in september!
wij gaan van 7 t.m 21 september!
Alles ziet er geweldig uit op de foto’s, en de reacties zijn ook positief.
We hebben er enorm veel zin in.en wachten met ongeduld tot het sept. is! Tot ziens!

En voor diegenen die bijna al de koffers gepakt hebben : een fijne vakantie toegewenst!!!

groetjes carla. :smiley: B)

Hallo.

Zoals ik al eerder had aangegeven, wilden wij ook in September een weekje naar dit hotel Mag ik vragen bij wie jullie geboekt hebben? Ik zag het bij OAD en Maxisun. Waar kan ik het voordeligst boeken denken jullie? Zijn er nog meer touroperators die het aanbieden?

Bvd. Roanna :rolleyes:

Hallo Roanna!
Wij hebben geboekt bij oad (februari)
Bij neckerman bieden ze dit resort ookaan.
Meer reisbureau’s weet ik verder niet.
Groetjes carla. :rolleyes:

Crash,
je zegt dat de kapper ook gratis is. Is dat echt zo?
En zo ja, kan je je er op een typisch Turkse wijze laten scheren.

Ik wil er mijn haar niet laten knippen, maar een scheerbeurt 's ochtends wil ik er wel hebben.

PS: Wij vertrekken over 3 nachten naar Aegean Dream :smiley: B) :smiley:

Originally posted by Wim73@29-05-2004, 22:34:29
** Crash,
je zegt dat de kapper ook gratis is. Is dat echt zo?
En zo ja, kan je je er op een typisch Turkse wijze laten scheren.

Ik wil er mijn haar niet laten knippen, maar een scheerbeurt 's ochtends wil ik er wel hebben.

PS: Wij vertrekken over 3 nachten naar Aegean Dream :smiley: B) :smiley: **

dat van de kapper weet ik niet echt hoor dat die gratis is want we hebben er geen beroep op gedaan ,hij bevind zich op de -1 naar het lokaal met de (8) pc 's met internet ,op de -1 bevind zich :De kapper ,internetlokaal ,conferentiezaal ,biljard ,disco ,cinema,winkeltje (mmm maar koop daar geen zonnemelk en geen aftersun want wij hebben dat daar gekocht en dat was samen 36 euro ,maar de rest viel mee van prijs) speelhoek voor de kinderen

Hallo vakantiegangers.

Ik heb daarnet even op de uitgebreide site van OAD zitten kijken en daar staat bij wat wel en wat niet inclusief is! De kapper dus niet, zoals ook het internetten niet. En nog een paar dingen niet. Ergens ook wel logisch toch? Maar verder ziet het er goed uit!

Groetjes Roanna.

Dat kan kloppen, want toen Oad de afspraken met dit hotel heeft gemaakt was het nog niet de bedoeling dat dit hotel ultra all inclusief zou worden.
Maar aangezien ze dit dus later omgezet hebben in ultra all in zijn er een aantal (gratis) dingen bijgekomen die dus niet in de gidsen en op de website staan.
Gevolg hiervan is wel dat de prijzen voor dit hotel volgend jaar nogal zullen stijgen.
Dus snel dit jaar nog dit hotel boeken :smiley:

Even voor diegene die nog moeten vertrekken- Het internetten is hier gratis want ik stuur dit bericht rechtstreeks vanuit Aegean Dream en we zitten hier op dit moment op 8 PCs gratis te surfen
Vergeef mij dat het zonder leestekens is maar dat Turks klavier is anders dan bij ons
Het hotel valt zeer goed mee mooie kamers lekker eten goed weer wat moet een mens meer hebben
Voor wie nu weldra vertrekt zorg wel voor een pulletje of vest want door de wind is het hier s avonds nogal frisjes

Kan iemand nog even op een rijtje zetten welke activiteiten en verzorging gratis is (inclucief de kapper?)
Wij vertrekken nl. 1 juni om 04.30 uur.
Is het iedere avond frisjes of ligt dit aan de wind?
groetjes schol B) :smiley:

Nog een vraagje: hangen er genoeg kleerhangers in de kast? :wink:

Allen die nog moeten gaan die zullen wij ook nog berichten bij aankomst.

Kan iemand die hier al in het hotel geweest is wat voor soort films (titels, genre, amerikaans/turks?) ze draaien in die “bioscoop” daar? En als de films in het turks of engels of zo is of er dan ook ondertiteling bij is?

Iemand ook enig idee hoe de internetverbinding is daar? In het hotel waar wij vorig jaar zaten (Kusadasi/Davutlar, Egeria Beach Club) hadden ze namelijk ook een internetverbinding maar dat was echt nog langzamer dan een 14 kb modem <_<

inderdaad internet is gratis !!!

Voor de gene die er zitten of nog moeten gaan:

Installeer alvast MSN (nederlands) op de pc’s daar, dan hoef ik het in Oktober zelf niet meer te doen :stuck_out_tongue:

msn staat erop :smiley: :smiley: :smiley:

Originally posted by Crouching_Tiger@30-05-2004, 22:03:33
** Kan iemand die hier al in het hotel geweest is wat voor soort films (titels, genre, amerikaans/turks?) ze draaien in die “bioscoop” daar? En als de films in het turks of engels of zo is of er dan ook ondertiteling bij is?

Iemand ook enig idee hoe de internetverbinding is daar? In het hotel waar wij vorig jaar zaten (Kusadasi/Davutlar, Egeria Beach Club) hadden ze namelijk ook een internetverbinding maar dat was echt nog langzamer dan een 14 kb modem <_< **

geen tyd gehad voor films :lol:

Hoera
Om 4.30uur vliegen we erheen
:smiley: :rolleyes: B) :wink:

Hey Schol,
goed aangekomen ? Hoe was de transfer naar het hotel ?

Over 2 dagen vliegen wij er ook heen (6u00 vlucht). Hopelijk kan ons kleintje er wat tegen (net geen 2 jaar)