ja vond ik ook, een beetje heel erg arrogant.
de rest vond ik heel aardig, zeker die ene die een aardig woordje hollands sprak.
heel jammer voor ze!
Ja die was ook echt niet aardig he
Maar die andere waren echt leuk.
vooral die een die jij zegt en die kasia van polen was ook een schat, philip was ook lief en die meiden die de kinderclub deden maar ja het is niet anders.
hopelijk vinden ze snel een ander team anders is het ook zo saai vind ik dan…
xxx
Hi, wel jammer dat er wat problemen zijn maar ik denk dat als wij er met de hele bups zitten het zekers niet saai zal worden:biggrin:
Misschien bieden ze dan ons wel een baantje aan:D:D:D
Ja maar ik denk dat ze nu wel wat nieuws aan het regelen zijn hoor.
Ze gaan toch niet een heel seizoen zonder animatie zitten?
Op VRW stond dat het nieuwe animatieteam super was ? Zou dat al een nieuw zijn dan ?
Daar zullen ze wel snel mee zijn!!! En het is het begin van het seizoen, dus mensen zat die in de animatie willen werken!!!
@Beppie:
Dat denk ik ook !
En zo niet…no problem, vind de animatie niet het belangrijkste :vak02:
Nou Nog 2 dgn…:vak02::vak02::vak02:
Heerlijk Beppie!!!
Ga er lekker van genieten!:vak02:
Ik wens jou een hele goede vakantie in ADR:zon02:
Hoe laat vlieg je?
Vroeg, 6.25 woensdag…
Dus ja 2 dagen is ook echt 2 dagen, want na morgen ben ik al halverwege met vliegen…
ZIN AN!!!
Lekker vroeg vliegen!
Veel plezier en wens je een fijne vlucht!
Thanks, ik ga er ‘kwartier’ maken voor de hele ploeg hahahahaha!!!
Nee hoor, we hebben allemaal onze vakantie, en gaan elkaar daar gewoon treffen gezellig
Er is inmiddels een nieuw team zijn en heb begrepen dat ze het leuk doen. Het “oude” aminatieteam wat de regelmatige terugkomers kennen zijn nu allemaal in La Blanche
Oooooooooh, ben echt aan het aftellen !!!
Vandaag even alle :zon02:brandmiddeltjes e.d. ingeslagen, leesvoer bij de bieb gescoord, nog wat shirtjes gekocht, rolstoelvervoer Schiphol eindelijk geregeld, reisverzekering afgesloten etc.etc.etc.
Moet nog van alles in huis doen, maar totaal geen zin…NOT !!
Morgen nog werken en dan VAKANTIE !!
Onze zoon en schoondochter zijn inmiddels ook besmet met het ADR-virus en hebben ook geboekt voor eind augustus :lol:
:dag:
Ja dat klopt dat oude team werkt in La Blanche en het nieuwe team is ontslagen.
Maar misschien dat ze nu een tweede nieuwe team hebben.
@ iedereen die bijna gaat heeeeel veel plezier!
ook namens mij aan iedereen die naar dat super hotel gaat een hele fijne vakantie!!! :vak02: geniet er allemaal van!!
Wat ons betreft: BEDANKT… hebben er giga zin in…
Koffers gepakt, spullen klaar…JA we zijn er klaar voor…nu nog 10 uur wachten…pffff(:hihi:)
Ennn zijn er mensen weer thuis uit ADR?
xxx
Ja hoor, wij zijn er weer, alleen MK en Toos zitten er nog!
Het animatieteam zit er nog! Alleen het ‘oude’ team van verleden jaar zit in La Blanche
Maar Selim, Philip, Gulsha, Tanja, en die meiden die de kinderclub deden(die russische en engelse) ze waren er allemaal gewoon…
We hebben een top tijd gehad, en gaan zeker terug
(mn ouders die mee waren hebben al weer geboekt voor september…)
Het animùatieteam was er inderdaad en waren goed. Het hotel zelf vond ik een tegenvaller. Vies in de badkamer, geen goeie bediening hoewel velen een euro kregen af en toe en het eten was eentonig. Ik ga niet meer terug !