Aegean Dream Resort Hotel, Turgutreis

Hier een berichtje van Naomi, heb in 2005 in AD gewerkt als choreografe van de anitmatie. Inmiddels getrouwd met Murat (Starlightbar) en moeder van een prachtige zoon van alweer 2,5 jaar.

Goh, was even aan het lezen op deze forum, heeeeel lang geleden dat ik hier geweest ben.
Las dat het anitmatieteam ontslagen was, dus de manager weg is? haha Ja arrogant was hij wel ja. Is ie nog steeds getrouwd met Gala eigenlijk?

Dat team waar jij het over hebt, was vorig jaar al weg. Als ik het goed begrepen had, zijn die naar de buren gegaan. ( La Blanche) Er zit nu een geheel ander team. Wij zijn dit jaar 2 x in ADR geweest en beide keren zat dit ( nieuwe ) team er nog. Het leuke was, vond ik, dat ze nu in het najaar weer een heel ander progamma hadden dan in het voor jaar. Was echt een supergoeie groep…

Leuk dat jij er ook ooit bij betrokken was geweest en toch leuke souvenirs ervan hebt overgehouden. :wink: Leuke lieve man en een zoontje. :wub:

Het huidige team.

@Naomi: Leuk je hier te zien. Orcum is zover ik weet nog steeds met Gala getrouwd. Een deel van het team zit al een jaar of 2 bij La Blanche. Sinds dit jaar is het hele team uit Aegean Dream vertrokken naar de buren. Hoe is het verder met jou en Murat?

Hoi Naomi !

Alles goed met jullie ?
Gala en Orcum zijn nog steeds getrouwd. Gala werkt in La Blanche en Orcum in het nieuwe hotel Kefaluka.
Het huidige animatieteam in ADR was deze zomer ook heel goed. Een tof en vriendelijk team.
Marina is ook de trotste mama geworden van een dochtertje Deniz en intussen getrouwd met Cumcum.
En verder is ADR nog altijd TOP ! (voor ons toch !)
Vele groetjes !!

Hoi! Zitten erover te denken in oktober nog even de laatste zon te genieten. Hebben op deze website zon goede aanbieding gezien, kunnen we niet laten liggen. Kennelijk zijn jullie wel bekend met het Aegean Dream resort? We hebben een meisje van 3,5 en een jongen van 5. Kunnen zij ook terecht bij het animatieteam?