Ach die Bingo daar wil ik dan nog wel aan meedoen… ligt aan de prijzen: Leuke turkse mannen om je een avond te ‘bedienen’…:redface:
Bingo was een geldprijs
Heb ik gewonnen…
hey !! Leuk gehad zo te zien ?? jammer van de Spaanse muziek… Is toch niet “de” clubdans hoop ik ??? Doe ik dus ook niet aan mee … :o Met mijn "waggelende buikje , haha !!! Mooi zicht :tssk:
het is wel de clubdance en je kan altijd zelf bepalen of je wel of niet mee doet
ik vond het leuk… maar niet iedereen dus.
kaylo je kunt niet achterblijven hoor bij al die www…ttt ers.
@Kaylo:
Doe ook niet mee hoor, hahahahahaha…zorgen wij wel voor de aanmoediging !![]()
oma carla : zullen we zeker doen … Ik vind dat wel leuk hoor, maar durf er zelf nooit aan mee toe doen:o
@Kaylo:
Ik durf het wel hoor, maar moet mijn rug ontzien…wil niet de rest van de vakantie gestrekt doorbrengen :biggrin:
Zo het gaat nu opschieten… Heb er ZOOOO EEN ZIN an…
En wat ben ik jaloers!!! maar ik gun het jullie van harte, want het is daar zoooo leuk!
Nou, ik helemaal niet. :zon02:
Goed van je Beps, om 'm weer even naar boven te halen.
Voor ons nog iets van 16 dagen en dan >>>
ADR… here we come…:vak01:
@Bird12: :dag: :dag: :zon02:
Wat heerlijk he meiden…de laatste daagjes afstrepen ![]()
Alle kleertjes gekocht, het lijf voorgebruind, nu nog wachten op de tickets !
NB PC was gecrashed, kon hier niet meer inloggen, dus een nieuw account aan moeten maken…ggggggggrrrrrrrr. Kan dus ook niet meer bij mijn fotoalbum etc.
Hey!
Ik hoorde net van een van de anitmators uit Aegean dream (zij was vorige week ontslagen) dat de manager ontslagen is van het anitmatie team en dat aegean dream nu geen animatie heeft.
Maar daar zou ik niet rouwig om zijn want het was echt een eikel… het kan alleen je vakantie maar ten goede komen. Ze zullen wel snel wat anders regelen.
Ben ook jalours op de mensen die nu gaan vooral op het lekkere weer (al is het nu in Nederland ook goed te doen)
veel plezier alvast als ik jullie niet meer spreek!
Ohhh Carla: Wat een ellende… Maar je bent er weer…nog even he…
@Angela: Mooi…we gaan het zien, nog bijna 10 dgn he…(de 10de dag zitten we er al!)
Ja het gaat opeens hard he! Geniet er maar van want het is zo snel voorbij helaas…
:finger: :hihi:!!!
Neeee het gaat NIET SNEL!!!(
)
Oke… dan gaat het niet snel;)
doe maar rustig aan de tijd gaat toch niet zo snel voorbij daar;)
Angela, is het hele animatieteam weg, van toen wij er waren?
Hey Bird
Ja het hele animatieteam van toen wij er waren is nu weg.
Eerst waren er 3 mensen ontslagen die zijn op zoek gegaan naar een ander hotel.
Daarna is de manager ontslagen deze week… En nu is er geen animatie meer.
vind het wel jammer want ik denk dat iedereen heel leuk en aardig was, maar niet de manager dat was echt een eikel! vond je ook niet?
xxx