Zorgen maak ik me niet, maar ben wel benieuwd. Het klinkt echt als opstartproblemen, maar het is gewoon vervelend. En met zo een vlucht ga je nog meer dingen zien, omdat je geirriteerd en moe bent!
Nou goed, ik ben benieuwd naar je antwoorden op vragen die gesteld zijn, of die nog komen, over 4 weken weet ik het zelf, dan zit ik er 2 dagen…
Pfffffffffffffff…schrik hier best van :crybaby:
Had me zo enorm verheugd op dat hele select-gedoe (ik heb de foto’s van die kamers gezien hier op het forum en dat zag er heeeeeeeeeeel luxe uit).
Uit jouw verhaal begrijp ik dat we dus eigenlijk net zo goed voor minder geld een gewone kamer hadden kunnen boeken…ggggggrrrrrrrrrrrr.
In ieder geval is mijn voorpret een stuk minder geworden en houd ik mijn hart vast :disgust:
Opstartproblemen ???
Trouwens…dat gedoe met die leider van het animatieteam klinkt me wel heeeeeeeeeeeel erg bekend in de oren. Heb vorig jaar praktisch hetzelfde meegemaakt in hotel Royal Wings (zie mijn post van vandaag in TTT).
NB: begrijp niet dat dat meisje dat gewond is geraakt zo met zich heeft laten sollen hoor. En de betreffende reisleidster mag wat mij betreft ook direct naar huis gestuurd worden. Ben zelf een paar jaar hostess geweest in Spanje, dus weet waar ik over praat.
Ach, laat ik ook maar ophouden, maak me alleen maar kwaad.
@Carla: Rustig meissie rustig. Als het werkelijk zo is wat je nu leest over die kamers, neem een printje mee van hier en laat zien wat je verwacht voor dat geld, wat je extra hebt betaald en wat ze je via hun eigen site beloofd hebben. Zo niet… werk van maken, maar laat je pret niet vergallen door de berichten tot nu toe. Misschien zijn het wat Beps ook al zegt, opstartproblemen want echt… ik herken hier niets in, wat niet wil zeggen, dat dit alles niet waar zou zijn. Zij zijn er al geweest dit voorjaar en kunnen erover vertellen en wij moeten nog, maar hoe dan ook… we maken er zelf wat van.
Maar ik kan me je ongerustheid wel voorstellen hoor!
Ach laten we voorop stellen dat je je vakantie zelf moet maken, je kunt in een hotel zitten met gouden kranen maar als je met een lang gezicht loopt heb je geen leuke vakantie.
We gaan het allemaal wel zien. En misschien zijn het gewoon opstart problemen. Jullie zaten er natuurlijk toen het hotel nog maar een paar dagen open was, de routine moet er nog in komen en de mensen nog op elkaar ingespeeld raken.
Ik maak me in ieder geval geen zorgen, we zien het allemaal wel…
Heb ook wel eens in een hotel gezeten, met losse kranen, opstekende tegels, tig trappen. Waar tien keer de stroom uitviel, een aggregaat in de kelder op diesel werd opgestart, en de walm van de diesel zo het openlucht restaurant in geblazen werd…Maar het was een super vakantie, met veel lol, vriendelijke mensen.
Enne panne met het vliegtuig daar kan niemand wat aan doen, maar ik kan het me voorstellen dat je niet echt lekker erin hebt gezeten…En al die vertraging die breekt je idd op.
Sorry hoor, je hebt gelijk. Zit me vreselijk op te winden. Maar dat komt vnl door dat stukje in het verhaal over die reisleidster en over het animatieteam.
Snap niet goed waarom zo’n meid reisleidster wordt. Moet zijn: reislijdster.
Maar ja…de touroperators willen natuurlijk zo min mogelijk geld kwijt zijn aan personeelskosten met als gevolg onbekwaam personeel. Weet niet voor welke touroperator zij werkt maar wat mij betreft is een vette klacht wel op zijn plaats.
Het is toch godgeklaagd…380 euries voor een paar hechtingen :mad::mad:
Je kunt natuurlijk een mail sturen naar Sander Damen hij is de nederlandse manager in ADR…en hem een paar stukjes van vrw als bijlage erbij sturen, en dan vragen of hij hier heel snel iets aan wil doen.
Kan allemaal best zo zijn, maar dan kan ik ook in een goedkoop en ranzig pensionnetje gaan zitten voor de helft van het geld wat ik nu heb betaald. Als iemand kiest voor een 5 * hotel en daar ook naar betaald mag ik op zijn minst verwachten dat de meeste zaken kloppen.
En dit heeft totaal niks te maken met er zelf wat van maken volgens mij.
Carla daar heb je gelijk in, natuurlijk ben je voor een 2 of 3 sterren hotel minder kwijt, maar we gaan het eerst zelf beleven, ik weet uit ervaring dat als je net in een hotel komt wat weer open gaat, dat de meeste dingen nog niet soepel verlopen, tegen de tijd dat wij allemaal komen draait het hotel al weer anderhalve maand.
Hahahahahahahaha, ze kunnen maar beter zorgen dat het allemaal picobello is anders hebben ze een fckng probleem met ons als groep daar :evil: Samen staan we sterk !
Ik denk dat alles goed komt…Toos gaat al voor de 9e keer, als het echt zo slecht is als ze hier het beschrijven, was Toos echt never nooit meer gegaan.
Ik denk ook dat het goed gaat, maar dat het de voorgaande 8 jaar goed was, zegt niets over het komende seizoen!
Nieuw management, en het is een ‘totaal ander hotel’!!!
Maar dat ik er nog steeds zin in heb, en dat we daar lol gaan maken, EN dat het goed komt: ZEKER WETEN!!! :vak01:
Hoi hoi
Mensen geen paniek hoor!
Er vielen gewoon een paar dingen tegen.
De kamers zijn wel zo als op de plaatjes hoor, met een flatscreen t.v. Maar als je er al eerder bent geweest moet je geen mega verbouwing verwachten, gewoon een nieuw behangetje en de badkamer is er wel beter opgeworden.
Je hebt ook een mini-bar met cola, fanta en dat soort dingen.
het is ook niet vreselijk maar ik vind het niet verbeterd ten opzichte van vorig jaar, ik vind het slechter.
Met name de animatie-team-manager is een hele grote kwal.
Maar jullie moeten nu niet denken dat ik geen leuke vakantie heb gehad hoor, we hebben het heel leuk gehad maar ik vond het met vorig jaar gewoon slechter.
Zoals ik ookal zei Bird heeft het er enorm naar haar zin, en een goede kamer niets aan de hand.
Wij hebben gewoon te veel dingen gehad die tegen zaten wat jammer was.
Maar van die dokter in het hotel en het hotel wat een fout niet erkent vind ik wel echt schandalig hoor!
En ik vind niet dat het meisje met zich liet sollen, juist helemaal niet die liet er niet bij zitten en dat vind ik terecht. Een sorry is het minste wat zij hadden kunnen zeggen tegen haar!
Mensen het was niet de bedoeling jullie in de war te laten raken hiervan of heel negatief te doen, het was gewoon mijn mening. Veel mensen vonden het wel goed. Het animatieteam werd ook steeds beter zagen ook wel aan het publiek dat de shows gewoon slecht waren.
Verwacht gewoon geen vijf-sterren-hotel-show net als vorig jaar wel het geval was. Bij ons was het natuurlijk ook ding na ding dat moeten jullie ook niet vergeten, als het ene ding tegen valt… en het een na de ander gaat kapot raakt je geduld een beetje op je wilt toch relaxen.
Iedereen mag mij gewoon vragen stellen, maar ik weet zeker dat jullie allemaal een hele leuke vakantie krijgen!
Het is ook niet zo dat ik nooit meer terug ga naar Aegean Dream maar misschien wel een paar jaar wachten.
Wij hebben een leuke vakantie gehad met leuke mensen en leuk aardig personeel!
Komt helemaal goed, jullie hebben elkaar, lekkere zon en een gratis cocktail doet ook altijd wonderen!
De selectkamers zijn trouwens wel degelijk een stuk mooier als de gewone kamers hoor.
Vrienden van ons zaten in het hoofdgebouw en je ziet wel verschil tussen kamers, dus daar moeten jullie je niet druk om maken!
Ow ja wel hoor en daar geloven wij ook in.
In het vliegtuig hadden we ook gewoon zoiets van veiligheid boven alles hoor!
Sommige mensen waren echt pissig dat ze later aan kwamen.
Wij hebben gewoon het leukste er van gemaakt en ons ook echt wel vermaakt.
Misschien zijn dit ook gewoon een paar kleinigheidjes die toevallig ons de hele tijd moesten treffen.
In ieder geval hebben wij ook leuke mensen ontmoet waar we nog mee af gaan spreken!
T was echt niet allemaal rot!
Wil je wel nog hartstikke bedanken hoor Angela voor je uitgebreide verslag. Je bent gewoon eerlijk en dat kan ik waarderen.
Ben blij dat jullie in ieder geval veilig terug zijn gekomen, dat is het allerbelangrijkste.
Hoi!
Thnx Carla. Voelde me al helemaal schuldig…
maar ik denk ook maar zo, als je geen slecht vlucht hebt en je kamer is ook alles gewoon goed… dan is het alleen dat ene wat er met het meisje gebeurde.
ik wil graag foto’s plaatsen maar ik weet niet hoe!