Aegean Dream Resort Hotel, Turgutreis

Fijne vakantie, en waarschuw ze maar voor de invasie in juni.

haha zal ik doen!

FIJNE VAKANTIE!!!
(en jullie hebben ook een selectkamer toch…wel bij terugkomst ffies vertellen hoe het was hoor…)

Hey
Ja wij hebben ook een selectkamer. Ben benieuwd!

Ja wij ook al zo. Ook onze eerste keer ADR, en vooral voor mn ouders(ja ik ben niet meer piepjong, mn ouders zijn al 74 en 79) de eerste keer all-in en selectkamers in ADR…ik ben bang dat ze in sept weer willen haha

Fijne reis!!!

Hey!
Ik ga nu voor de tweede keer naar ADR ben in Sept ook geweest en toen was het al geweldig zonder selectkamers:P
Dus ik weet niet hoe goed het nu gaat worden. Word zaterdag 28 graden Yoehoe het word steeds beter!
Ik stuur foto’s als ik terug ben en maak jullie alvast jaloers… want jullie moeten dan nog ff wachten…:stuck_out_tongue:

Groetjes van Angela!

(nog maar 5 wkn haha)

Als ik terug ben nog maar 4:P
Over een half uur vertrek ik naar schiphol… Spannend!
Tot volgende week!

allemaal de groetjes,
Ik vlieg vanavond naar Turgutreis, naar Aegean Dream!!:slight_smile:

Bird fijne vakantie en als je terug bent wel even vertellen he.

Doe ik zeker!!! :slight_smile:

@Bird12: Ook ik wil je nog een hele fijne vakantie wensen in ADR en geniet ervan. Ook een goede reis vanavond. :vak01:

Ben benieuwd wat je ervan zult vinden. :dag:

@Bird: Fijne vakantie en doe ze de groetjes daar!!!

Bird: fijne reis!

Goede reis, en vooral

VEEL PLEZIER!!!

bird : prettige reis en vooral : GENIETEN !!! Hoop voor jou dat het je daar bevalt (zal wel …) !!!

hoi hoi
Als allereerste: ik heb een hele leuke vakantie gehad met super mooi weer geen wolkje aan de lucht, rond de 28 graden.

De vlucht:Was hels… Waren al bij boedapest opeens hoogtemeter kapot moesten we terug naar A’dam. Uiteindelijk 9 uur in het viegtuig gezeten. Ze konden het niet maken in turkije en anders mochten we niet meer opstijgen. Tijdens het landen de motor kapot. Moest allemaal gemaakt worden terwijl wij nog in het vliegtuig zaten. Maar goed uiteindelijk konden we dan weer gaan en was rond 6 uur in het hotel. Al met al heel vermoeiend maar vooral ook eng…

Hotel zelf: Ik vond het er minder goed als vorig jaar. Eten was minder keus maar was wel goed. met name weinig fruit vond ik in ieder geval minder als vorig jaar.
Animatieteam: Vreselijke manager… echt een walgelijke vent die zichzelf het einde vind. Schreeuwt tegen de andere leden en dreigt met ontslag. Volgens mij kan hij beter zelf gaan de rest is namelijk heel leuk en vriendelijk!

Verder tijdens de watergym raakte een meisje gewond door een losliggend steen in zwembad… bloedde als een rund had echt pijn moest gehecht worden. Kosten: 380 euro. Hotel wil schuld niet op zich nemen. Vind ik echt slordig. Werd echt gechanteerd dat ze moest tekenen dat ze in holland geen aanklacht indiende dan zou het hotel wel haar dokterskosten betalen. (dokter in het hotel). Meisje haar hele vakantie verpest, omdat hotel geen sorry wilde zeggen, gechanteerd werd, en antibiotica had waarbij ze niet meer in de zon mocht!

In ieder geval alles moest verzwegen worden de duiker werd ondervraagd door reisleidster maar ook die ontkende terwijl het hele zwembad heeft gezien dat hij het heeft gemaakt direct daarna…

Verder hele leuke mensen ontmoet. Ook Bird en van haar de groetjes aan iedereen! ze heeft het erg naar zin!

De selectkamers: ik vond het niet veel veranderd met vorig jaar. Likje verf erover was wel mooi maar slecht afgewerkt.
Wij hadden een kamer waarbij het balkondeur niet meer dicht ging. Drie keer klagen en toen eindelijk gemaakt nadat we de nederlandse manager hadden gesproken.
Daarna kluis kapot,
Daarna badkamer lek volgens gastenrelaties… ik zei is niet kapot maar bleek dus te lekken bij de benedenburen.
In ieder geval dat was gemaakt en toen stonk het zo erg dat we er niet konden slapen want pleegmoeder heeft astma. hele mooie kamer gekregen met Jacussi op balkon super mooi!
Voor een nacht en die dag erna weer een andere kamer omdat de lucht nog niet weg was in die kamer.
Ik begreip alleen nog steeds niet wat het select inhoud want je kan bij de beachbar dus niet gratis eten, je kan geen cocktails daar halen en geen krant gezien.
Alleen wel in minibar coca cola, fanta, sprite.
Badjassen en slippers.
En een dikke vette tv.

Visums zijn ook verhoogt in Turkije 15 euro nu.

Verder heb ik weinig gedaan, beetje bij het zwembad gehangen. Door onze slechte vlucht en daarna drie keer veranderen van kamer begon het pas echt op de 4e dag.
Wel leuke animatie elke dag een ander spel bij het zwembad voor jong en oud.

Ik vond het heel leuk en wilde ook echt nog niet naar huis maar ik denk wel dat ik volgend jaar wat anders ga zoeken. Animatie is achteruit gegaan, eten achter uit gegaan en select valt ook niet echt te zien. In het hotel zelf weten ze het ook niet want ze kunnen het niet eens echt uitleggen wat het allemaal is.

In ieder geval heb je wel heel heel mooi uitzicht!!

Nou mensen ik heb het dus wel naar me zin gehad en denk dat het voor de mensen die de eerste keer gaan ook wel mee valt maar bij ons was het ding, na ding, na ding…
Foto’s komen nog!

Vragen zijn ook welkom.

groetjes van Angela

kijk… de reacties op vrw waren dus geen incident…
ik begin me toch een beetje zorgen te maken, voor die prijs dacht ik toch echt in de 7e hemel te komen maar de 1e reacties vallen ronduit tegen… slecht zelfs…
misschien zijn het allemaal opstart foutjes en moet alles nog op zn pootjes vallen…
we gaan het zien… IGG heel erg bedankt voor je reactie!

Hallo aliasangela.

Welkom terug zou ik zeggen. Nou, eerlijk gezegt, ziet dat er niet zo positief uit.

Gelukkig dat je het hotel en een beetje kende, valt het denk ik niet zo erg tegen, maar vind dit best heftig, moet ik zeggen.

Wat bedoel je dan met die “vette tv” ? Bedoel je zo’n mooie grote platte tv, of juist zo’n ouderwetse joekel? Niet dat het zo relevant is ( ik kijk toch haast nooit), maar zo staat het wel op de plaatjes.

Nou, we zullen zien. Hopenlijk zijn het opstartproblemen.

Jullie dus in ieder geval niet meer.