Aegean Dream Resort Hotel, Turgutreis

Ziet er goed uit !!!

Carla, het mag van mij nog ietsepietsie warmer hoor.

Wel zonnig, maar vind het ook niet zo warm hoor. :vak02:

Maarja… as ge maor leut het toch? Daar gaat het toch ook om. :vak01:

Heb inmiddels de ervaring dat de temperaturen nooit kloppen. In werkelijkheid liggen ze een stuk hoger.
Wij waren vorig jaar maart in Antalya. Bij de receptie hing altijd de weersverwachting voor de komende week, en daar kon je rustig 5 graden bijtellen. Zelfs de inwoners daar zeiden dat die weerberichten nooit kloppen. Aan de kust zelf is het altijd een stuk beter. Zo hebben wij het inmiddels al een aantal keren ervaren :zon02::zon02:

Even vragen aan Stacey anders…die is terplekke !!!

Heb het ondertussen aan iemand gevraagd in Turgutreis en die zegt dat het tussen de 23 en 25 graden is.
Het liefst zou ik 30 graden willen…

Vandaag dit mailtje ontvangen uit Turgutreis:

*Het is op het moment overdags een graad of 20-25 dus dat kan wel kloppen! Er staat ook best wel veel wind, maar uit de wind is het echt heerlijk, heet zelfs!
Ik denk dat het de komende twee weken warmer gaat worden, 25-30 graden. Vanavond ging de wind liggen en was het heerlijk buiten, dus dat gaat de goede kant al op! *

*:zon02::zon02::zon02:

Thnx Dat is mooi nieuws!
Ik zag vandaag weer voor volgende week 18 graden met regen staan… Maar dat veranderd ook per paar uur… Gaan jullie duimen voor mooi weer voor mij en Bird:P

Tuurlijk gaan we duimen voor mooi weer, over het algemeen wordt het na 15 mei meestal iets stabieler met het weer. Maar er valt ook weer niets van de zeggen. Verleden jaar was ik eind mei in turkije (icmeler bij marmaris) en toen was het niet erg warm, met een koude wind.

Na 15 mei ben ik al weer thuis haha. Ik hoop dus dat het echt tussen de 25 en 30 graden is. Dan ben ik al heel blij!
Kon niet later op vakantie want ben aan het afstuderen… en daarna zou ik gelijk gaan werken.
Misschien ga ik in september weer… Als geld het toe laat:P (Ben nu nog maar student)

ja zeker willen we mooi weer, dus allemaal heel hard duimen voor Aliasangela en mij.
Ik vond deze site, ziet er best mooi uit:)

op www.weeronline.nl kun je kijken wat het wordt en hoe het verleden jaar is geweest…toen schommelde het heel erg rond de tijd dat je nu gaat.

Ik keek/kijk altijd op vakantiereiswijzer bij de land/plaats van bestemming en het daarbij behorende weer en weersverwachting voor de komende week. Klopte over het algemeen altijd wel aardig tot nu toe, dat ik op vakantie ging.

Natuurlijk gaan we ook voor jullie duimen. We zijn ook weleens op 12 mei vertrokken naar Alanya en hadden toen echt al zo’n 30 graden. Het kan dus wel.

AliasAngela, ik wens jou een goede reis dinsdag, en ik kom vrijdagavond laat, misschien zien we elkaar nog ergens:)

Mocht ik het misschien vergeten… Aliasangela en jij ook bird12!!! Beide een hele fijne vakantie toegewenst en ga ervan genieten en laat als jullie terug zijn, even weten hoe het was daar. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Ook een hele goede reis. :vak01:…( Beetje jalo wel) :zon02:

Groetjes Roanna :dag:

Hey
Thnx!
Ik zag net dat het beter weer word in Turgutreis!
Zaterdag zelfs 27 graden. Ben blij toe!
Bird jij ook een goede reis en misschien zie ik je wel. Jij zit ook in het bijgebouw toch?

Tuurlijk laat ik weten hoe het was en miss wel foto’s als je die hier ook kan plaatsen.

groetjes van Angela

Bedankt Roanna, ik laat het zeker weten hoe het daar was:)

ja aliasangela, ik zit ook in het bijgebouw:)
en gaaf he, het wordt gelukkig warmer!

Ja het veranderd opeens per uur… vanmorgen stond er nog 25 graden
tot 26 graden en nu zelfs 27 graden bij zaterdag:P
Hopelijk word het nog wat warmer op de andere dagen…

Wil jullie beiden natuurlijk ook een fantastische vakantie toewensen !
Geniet met volle teugen :vak02::vak02:
Ben ook ontzettend benieuwd naar jullie reisverslag en natuurlijk de foto’s.

Goede >>> en :vak01:

Hey!!
Net ingecheckt via transavia… awww ik ga echt bijna op vakantie!!!
Begin nou toch wel beetje zenuwachtig te worden…
Tot volgende week!