kijk even :arrow: hier Angela, daar staat de uitleg
:dag:
kijk even :arrow: hier Angela, daar staat de uitleg
Hoi
De eerste foto’s zijn van de eerste kamer… Dat zijn die aparte bedden.
De andere foto’s zijn van de kamer die we voor een nacht kregen. ( met bubbelbad op balkon)
Die dag erna heb ik weer een kamer gekrgen maar gewoon hetzelfde alleen zonder bubbelbad;) en daar heb ik geen foto’s van.
ik zal later vandaag nog meer foto’s er op zetten of morgen. met uitzicht vanuit kamer
(K)
Goedemorgen.
@Angela: Nou, moet zeggen, ziet er fris en vrolijk uit.
Bedankt alvast voor het plaatsen van deze foto’s. Geeft toch een beetje het idee weer.
(Wij hebben trouwens een “normale standaard” kamer. )
Bedankt voor deze foto’s. Ziet er goed uit hoor, praktisch hetzelfde als op de foto’s elders hier op het forum. Die kamers met bubbelbad zijn dan zeker SUPERSELECT-rooms, hahahahahaha. Zit trouwens zelf niet te wachten op een bubbelbad. Het is wel een aardig formaat balkon geloof ik he ? Da’s wel weer lekker.
Ben nu weer heel benieuwd naar de foto’s van het uitzicht hoor, ihihihihihi. Hoe bedoel je nieuwsgierig ?
Hallo allemaal!
ik ben er weer, en ik heb een TOP vakantie gehad, wat een hotel echt prachtig!!!
ik kom nog met een wat langer verslag, want ik ben nog aan het bijkomen, ben vanmorgen om 4 uur geland en was om 6 uur thuis
Ook weer veilig thuis :zon02:
Jij bent dus heel enthousiast gelukkig. Angela had hier al aangegeven dat jij het erg naar je zin had daar.
Doe maar rustig aan hoor, maar wel een beetje opschieten graag, hahahahahahahahahahahahaha.
Bird! Gelukkig ook weer veilig thuis!
Nou je hebt niet zo’n heel groot balkon hoor. Staan twee stoeltjes op.
Zal ik ook een foto van mee sturen.
Maar die ene met het bubbelbad is de mooiste kamer van het hotel. en die heeft een heel groot balkon met twee ligbedden, tafeltje en stoeltjes.
Maar die krijg je niet zomaar hoor die moet je wel speciaal boeken.
Die foto’s lukken niet:S
ik probeer het later nog eens…
kijk anders ook op mijn hyves
daar staan ook foto’s
www.aliasangela.hyves.nl
Wil graag een kijkje op je Hyves nemen maar dat lukt natuurlijk niet. Krijg de melding dat je een gesloten profiel hebt. :slywink:
Nou, ik was ook best nieuwsgierig naar je foto’s, maar ik zal ze dan zowiezo niet kunnen zien, omdat ik geen lid van Hyves ben.
Maar jij Carla, kunt ze dus ook niet zien? Jammer he!!! :disgust:
Het mooiste zou zijn, als je ze hier op “mijn album” plaatst, kan iedereen ervan genieten, maargoed, dat is aan jou he Angela!!! :wereld: We wachten geduldig ( NOT) af!!! :zon:
Jij ook welkom terug :dag: en fijn om te lezen dat jullie het TOP hebben gehad.
Ben ook nieuwsgierig naar je verslag, maar ook hier even geduld. Ha, ha.
>>>
Carla! Dan word je toch vriendjes met me
Dan kan je alles zien
ga er ook filmpjes op zetten
Ik snap het niet waarom hij het niet doet hoor die foto’s hier. kan je er maar een paar op zetten ofzo?
Ik heb een groen balkje maar die is bijna vol met rood erbij… dus misschien dat er niet meer op past?
oow mijn album
ga ik proberen
@Angela: Ja, hierbovenaan staat fotoalbum en daar kun je ze ook ( gemakkelijk) plaatsen. Ik zie net, dat Carla er ook foto’s heeft opgezet. Ga ik straks kijken Carla, want moeten nu even weg.
Ik krijg gewoon een foutmelding elke keer:S
ik ga wel een andere site proberen.
@Angela:
Ik ga Hyves-vriendjes met je worden natuurlijk !
@Roanna:
Heb inderdaad ook maar even een foto-album aangemaakt van onze vorige Turkije-vakanties !
Nou hier kom ik met mijn verslag.
Allereerst Angela bedankt dat je de groetjes van mij hebt gedaan op dit forum, ik vond het leuk je te ontmoeten, je hebt zo`n pech gehad deze vakantie dat ik het wel kan begrijpen dat je het is tegen gevallen.
het was voor mij de eerste keer( en zeker niet de laatste:)) ik kon niet weten hoe het eerst was.
Voor mij en mijn man is het een topvakantie geweest, een pracht kamer met uitzicht op zee, echt heerlijk, ook het eten, echt verrukkelijk, allemaal vers, niets uit blik, wat je hier in Holland vaak ziet.
De rest van het hotel was ook helemaal prachtig, we hebben van elke minuut genoten.
Ook hebbben we een aantal excursies gemaakt, we zijn wat wezen drinken bij Stacey in de Ozzys bar, heel leuk om haar te ontmoeten. De markt van Turgutreis is een belevenis op zich, maar kijk uit voor de kapper met lang haar, die belazer je waar je bij staat. ik ga proberen wat fotos neer te zetten, en hebben jullie nog vragen, stel ze maar hoor.
@Angela:
Hyves-dinnetjes geworden :biggrin: Alle foto’s bekeken…schitterend !
Mijn voorpret is weer helemaal terug ! Minder dan 4 weken >>>
NB …zie ik nou windschermen om de ligbedden op de pier ? Zo ja…jippie ![]()
@Bird:
Bedankt voor jouw verslag :kus:
Jullie hebben echt genoten…dat blijkt gewoon uit je manier van schrijven :zon02: Heerlijk hoor voor jullie !
Heb inmiddels de pics van Angela kunnen bewonderen, en wacht alweer met “ongeduld” op die van jou, hahahahahahaha