Oma Carla : nr. 17 dat ben ik
heb me maar ff aangemeld, zal op ons forum ook oproep plaatsen. Denken daar dat ze rust krijgen, een aantal oma’s uit Nederland, nou mooi niet haha :dag:
Wordt een “mooie” invasie daar !!! Haha !! Het komt nu echt wel heel dichtbij hé ? Zal ik maar gewoon de eerste dagen de namen afroepen van het WW forum ? Zo weet ik tenminste wie wie is … Hihi !! De echte namen ken ik nog niet zo goed.
Ken enkel Toos en haar ventje. Beppie, Cynthia en Bloem zal ik wel herkennen denk ik.
WAS HET AL MAAR ZOVER !!!
En voor ons wordt het eigenlijk superspannend die periode. We blijven tot 30 juli en schoondochter bevalt ‘normaal gezien’ 4 augustus. Hoop dat het niet vroeger wordt …
Kaylo : mij toch zeker ook wel he ??? Heb er echt zo’n zin an, beter als werken bij dit weertje he:vak01:
Kaylo : en anders nog een oma erbij:p
komt helemaal goed, zodra ik terug ben, dan vertel ik jullie alles, en natuurlijk de foto`s:)
en op de Aegean Dream hyves sta ik ook al:)
Ondertussen me dan ook maar op beide (T)hyves aangemeld(ik ben niet zo van hyvus…)
OHHHZOEENZININ
Nou, ik dus ook niet zoooo, dus doe hier ook even niet aan mee. Vinden jullie niet erg he? :vak02:
Tuurlijk vinden wij dat niet erg !!! Was wel leuk geweest :idea::idea:
hihihihi…waar hyves al niet goed voor is.
Tipje voor alle ADR gangers, bij de ets drogist, zonnebrand van nive voor 40% korting en van bioderm*l 2 halen 1 betalen…aktie loopt tot vrijdag a.s.
bij het Kruid… zijn weer andere merken, 2 voor de prijs van 1:)
:wub::zon02:hahaha…:kus::zon02::zon02:
Ik heb nu altijd die van Vic*y, factor 50 of zoiets, op aanraden van de dermatoloog en apotheek.
:zon02: :zon02: :zon02:
@ all : wat zullen jullie lekker wit blijven met al die factors hahaha:vak02:
Ben al echt in vakantiestemming aan het komen hoor
Echt aan het aftellen met zijn allen nietwaar.
Welnee joh…hoe verzin je het ?? Is toch hartstikke akelig dat we weer op vakantie moeten en helemaal naar ADR …pffffffffffffffffffffffff
Ik tel niet hoor… NEEEEE: nog 49 dgn!!!
Nee Beps we tellen niet, we kijken de dagen om.
ik wil jullie niet jaloers maken hoor, maar ik ga al over 15 dagen:vak02: