Aegean Dream Resort Hotel, Turgutreis

Maar jij gaat wel ons allemaal mislopen daardoor :vak02::vak02:

Geloof dat niemand er zin in heeft, kan het me voorstellen. Hebben al 8 keer geprobeert of het misschien wat beter wordt, tot nu zooo’nn slecht hotel. Wie weet is het nu wel wat geworden

ja, oma Carla, je hebt helemaal gelijk, best wel jammer, maar wie weet een volgende keer:)

Heb vanmiddag al geprobeerd of ik kon annuleren, maar helaas…geitenkaas :crybaby::crybaby:
Was veeeeeeeeeeeeel liever naar Center Parcs gegaan !

@Carla: CP… Veel leuker

CP, lekker hoor…in de regen/gillende kinderen/overvol zwembad/stik duur, nee doet u mij ADR maar. Maar ja ieder zijn meug.

Whahaha jullie zijn echt gek!!! Zal wel stil zijn op het forum hier… :crybaby: zit ik dan in mijn eentje :frowning:

Cyn : maar Beps heeft internet hoor. Gaan we met zn allen met laptoppie daar zitten om met jou te kletsen hihihi

En ik heb daar ook gratis internet op de kamer, hahahahahaha

O Carla dan duiken we ook bij jou op het balkon.

Ok. …prima hoor.
Heb daar ook nog 24 uurs gratis roomservice, dus…hahahahahahahahaha, en een goeie inschenkster hebben we ook al

Hey allemaal jullie gaan allemaal in juni. Lekker hoor! Ik ga 5 mei al en krijg helemaal zin er in als ik jullie vrolijke verhalen lees.
Ga voor de tweede keer. Nu ook voor de select-kamer:D
Ben benieuwddddd!

leuk! ik ga 8 mei, ook een selektkamer:)

Ow Grappig! Misschien komen we elkaar wel tegen!
Hoe lang ga jij?

EN meiden: Vertel jullie belevenissen even hier he, voor ons!!! Voor de voorpret, en de zekerheid!!!
Ik ben vooral nieuwsgierig hoe het werkt daar met de handdoekkenservice…(zo dat zou een hoop ruimte in de koffers schelen!!!)

aliasangela: ik ga 8 dagen en jij?
beppie: zeker ga ik jullie alles vertellen, en die handdoekenservice, die is er volgens mij, heb ik ergens gelezen.

@Bird: Ik las ‘beperkte’ handdoekenservice. Ik ga he took nog even aan Roanna en Toos vragen(of MK) die zijn er al meerdere keren geweest

Hou me op de hoogte, scheelt mij ook weer kofferruimte:)

Ik heb nog ff op de site van Aegean Dreams gekeken en daar staat onder zwembad: handoekkenservice, dus ja… dan moet het er toch wezen lijkt mij

Hoi
Ik ga ook 8 dagen.
Je krijgt bij het inchecken een pasje voor een handdoek. Die kan je dan bij het grote zwembad halen. Je levert dan je pasje in, en als je handdoek terug brengt krijg je pasje terug.
Het is heel simpel en handig.
Dus gaat ruimte schelen in de koffer:P
Zo ging het in ieder geval afgelopen september.