@Carla: Dat weet ik eigenlijk ook niet en is ook nergens terug te vinden. Zal het even aan MK vragen, die heeft er volgens mij aleens ingezeten.
@Carla: Het bijgebouw heeft ook een lift, is dus geen probleem. Anders als preferentie aangeven dat je zo laag mogelijk wilt zitten. Het is geen garantie dat je het krijgt, maar in ADR houden ze over het algemeen wel rekening mee
Nou, kijk eens aan Carla. Toos wist het antwoord wel. Kan ook haast niet anders he, als je er al voor de 9e keer heen gaat. :lol:
Bedankt Toos. :kus:
Carla : wij zitten meestal in het bijgebouwtje en er is inderdaad een lift. Wij zitten meestal op de eerste verdieping (er zijn er maar 2, dus ja…), en het gelijkvloers natuurlijk. Wij komen aan op 13 juni en misschien zien we jullie daar dan wel ?
groetjes !!
Allemaal ontzettend bedankt voor jullie supersnelle en leuke reacties :kus:
Ben blij te horen dat er een lift is, dus dat probleem is ook opgelost gelukkig.
Zo te zien wordt het daar straks in juni een grote reunie van forumleden daar, hahahahaha…geweldig. Verheug me er nu al op :king:
Tot gauw en ziens in ADR :dag::dag::dag::dag:
http://www.iberostar.info/ticker/image.php?code=0XT1328ef4Xk1Xs8XADR
@Oma Carla: hihi…als er geen lift geweest was, hadden wij er ook niet heen gekunt, want… wij zullen redelijk herkenbaar zijn. Mijn moeder(we gaan met mijn ouders samen) loopt met een verhoogde rollator…dus trappen zijn voor haar helemaal een ellende…
Ja leuk he…iedereen met elkaar haha!!!
Een grote dolle boel :hihi:
carla : dat belooft dus hé ? Wordt inderdaad een WW-meeting daar ! Ik ken enkel Toos, naar de rest heb ik ook het raden. Maar zal inderdaad een dolle boel worden denk ik … :lol:
Hallo oma Carla,
Ik las dat je ook bij Oad had geboekt, en dan voor een selekt kamer.
Is dat hetzelfde als een exelent kamer, die heb ik namelijk geboekt, en die is ook luxer dan een gewone.
ben wel benieuwd:)
Ja hoor, Select en Excellent staan allebei voor dezelfde soort kamer :zon02::zon02::zon02:
Enneh… oma Carla… hebben jullie er nog steeds zin in? Ondertussen hebben er zich nog meer TTT-members aangemeld voor ADR ( Viva en aanhang en Bloem en Cynthia), dus dat zal me wat worden daar. ![]()
zo zeg, dat hebben we wel een hele mooie kamer, is niet echt bewust geboekt, ik heb alleen een wat luxere kamer gevraagd.
zijn er van 8 mei tot 15 mei ook van dit forum?
Hoi Roanna,
Kan bijna niet wachten, hahahahahahahaha. Hebben er zo onwijs veel zin in. Gelukkig begint het al op te schieten…nog iets van ca. 7 weken of zo.
Heb trouwens gemerkt dat het hele Select-gedeelte niet meer boekbaar is in de maand juni :D, volledig volgeboekt door de forumleden natuurlijk :lol::lol:
Ik ga gauw verder met aftellen en alvast een kleurtje opdoen. Blij dat de :zon02: hier nu ook eindelijk zijn best doet.
Doeeeeeeeeiiiiiiii
:vak01::dag::vak01::dag::vak01::dag::vak01::dag:
@Oma Carla: Oh, gelukkig. De zin en de humor zit er nog in.
Nou, niet iedereen van ons hebben die selectkamers hoor, maarja, dat maakt ook verder niet zoveel uit, want de “normale” kamers zijn ook al heel goed en lekker ruim, is mijn ervaring van vorig jaar. Selektkamer zijn alleen wat luxer en je hebt wat meer service en… altijd zeezicht, wat prachtig is daar.
Ik kom wel een keer bij een van jullie DVD kijken dan. Ha, ha, ha. Nee hoor, helemaal geen tijd voor. Gaan lekker veel lol maken hoor en heerlijk :zon02: dus he!!!
Zo, ik ga nu hier even het :zon02: in.
:dag: :dag: >>>
Zal nog even de agenda/kalender hier neer zetten, zodat iedereen weet wie en wanneer ze komen. :vak01:
Beps, hubs en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Oma Carla en Opa Jordi: 12 Juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo en ventje: 13 juni - 30 juni ADR
Roanna en kokkie: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak en hubs: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber: 20 juni 8 dagen ADR
Toos en hubs: 20 juni 15 dagen ADR
MK, hubs en kids: 20 juni 15 dagen ADR
Zo ziet het er tot nu toe uit! >>>
:vak01: :vak01: :vak01:
Roanna : wat is dat nu voor een lijstje ??? mensen schrikken zich nu allemaal rot en durven echt niet meer ADR te boeken in juni.
Oh nee joh, dat kon toch al niet meer he, wij hebben het al bijna helemaal volgeboekt ![]()
Enne… wij hebben er ook onwijs veel zin in
Oma Carla : dat gaat dolle boel worden daar hoor (zegt oma Raak) hahahahaha
Bird12 : zeg jij het personeel maar vast dat ze nog ff moeten genieten van hun rust ![]()
Ooooooooh my God…hahahahahahahahahahahahaha.
Heb zoiets nog nooit meegemaakt :unibrow: Ben zo benieuwd naar jullie allemaal ![]()
Wisten jullie trouwens dat er ook een speciale Hyves is voor ADR ?
Misschien moeten we ons daar ook maar allemaal aanmelden als lid, hihihihi.
Heeft iemand Stacey (van Ozzy’s Bar) al gewaarschuwd voor deze invasie ? Kunnen ze rekening houden met de te bestellen hoeveelheden ingredienten voor de appeltaart, de hoeveelheid slagroom, en natuurlijk alles voor de cocktails
Ik ga mijn bed opzoeken op weer lekker te gaan dromen over de vakantie
:vak02:
Doeeeeeeeeeeeeei
Ik ga ze helemaal voorbereiden:)
Als ik dit had geweten had ik ook in juni geboekt:vak02:
Bird12 : misschien nog plekje reserveren als het je bevallen is in mei:vak02:
Oma Carla : goeie tip van Hyves, ga nu meteen ff aanmelden
wist jij trouwens al van onze wereldwijzer hyves ???
enne Stacey is voorbereid hoor
Wij hebben er allemaal waanzinnig veel zin in >>>
Als iedereen hier zich nu even aanmeldt als lid op de Hyve van ADR, hahahahahaha…is hard nodig want ze hebben pas 17 leden !!
Bovendien is er nog een andere ADR-Hyve (veel groter dan die andere !): http://aegeandreams.hyves.nl
En ik heb me natuurlijk gelijk aangemeld op de Wereldwijzer-Hyve :vak02:
@Bird12: ben wel heeeeeeeeeeeel blij dat jij eerder gaat, kun je in ieder geval even uitgebreid verslag uitbrengen over de situatie ter plekke. Ben natuurlijk vooral heel benieuwd naar het Select/Excellent-gebeuren !
Een uitgebreide fotoreportage is uiteraard ook heeeeeeeeeeeel WELKOM :hihi::hihi: