Aegean Dream Resort Hotel, Turgutreis

Juultje: De afspraak hier op dit forum is dat we “oude” topics niet omhoog halen, mits het iets toevoegt… Deze topic is al bijna 1 jaar niet gebruikt…

Daarbij komt dat dit soort berichten thuis horen op vakantieliefdes(subforum) en niet in het reiscafe

Wel goed te lezen dat je plezier hebt gehad

hallo Yvonne,

Ja Naomi is inderdaad getrouwd met Murat en ze hebbn inmiddels een heerlijk zoontje van 5 maanden en ze wonen momenteel in Duitsland. Op het moment zijn ze bij de fam. van Murat in Turkije op vakantie.

Groetjes

Hoi Strassje,
Leuk om te lezen dat het goed gaat met Naomie en Murat, en dat ze een kleine hebben.

Hoi Toos,
Ik las net op vakantie-reiswijzer dat je weer gaat, dus een prettige vakantie, wij gaan zondag naar Antalya (ook nog nooit geweest)
Dus lekker genieten van de Turkse zon, heerlijk idee.
AD ben ik ook nog niet vergeten mooi hotel en strand, wil ik ook nog eens heen. Veel plezier, en de groetjes van Yvonne

yvonne; jij ook veel plezier in antalya

zijn er nog meer die naar aegean dream gaan dit jaar, wij wel!!!

Wij wel ! Van 16 juni tot 7 juli ! En we kijken er alweer heel erg naar uit !

JAAAAAAAAA!!! ik ga op 6 mei!!!

jac : en jij houdt ons op de hoogte hé !!!

wel idd ff laten weten hoe het is daar!!!

hallo
ik ben al 4 keer in aegean dream geweest, en ben nu net 4 dagen terug. Ik heb het altijd onwijs naar me zin, mooi hotel, aardige mensen, gezellige sveer, leuk animatieteam, kortom gewoon een goed hotel! ik gaan altijd in mei en oktober samen met mijn moeder. in mei begint het seizoen net, maar ondanks dat hebben we het wel altijd naar ons zin. er is al animatie, live muziek, gezellige mensen, het zwembad vind ik zelf altijd wel iets te koud. Er staat altijd een lekker windje waardoor het niet zo super heet is. ik weet niet hoe dat in de zomervakantie zit want dan ben ik er nog nooit geweest, maar in mei en oktober is het altijd wel lekker. ik zou wel een vestje mee nemen voor 's avonds want dan is het vaak wel wat frisser. leuke discotheek, goede muziek, leuke activiteiten, gewoon superleuk! wij komen in oktober weer terug!

Ben in mei geweest en heb weer geboekt voor 6 september!!!
Het bijgebouw is verbouwd, allemaal frisse kleurtjes. En volgend jaar is het interieur aan de beurt.
Allemaal flatscreens tv en nieuwe uiterlijk qua kasten enz.
Dus volgend jaar gaan de prijzen omhoog!
Maar het was echt fantastisch weer.
De poolbar heeft een metamorfose gehad. Zieter erg mooi uit met lekkere relax banken!
Ja ik vond het weer super. Oude animatie is weer terug! En dat is ook een pluspunt!
De oude vertrouwde sfeer was er ook weer en dat vond ik ook super!
Verleden jaar was het allemaal gespannen vergeleken met de voorgaande jaren. Maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk!
Maar ik kan niet meer wachten totdat ik daar weer ben!
Iedereen die voor mij gaat zoals kaylo en toos ALVAST HEEL VEEL PLEZIER DAAR!!! Maar dat gaat zeker lukken!

Groetjes Jac

check: www.zoover.nl daar staan erg veel beoordelingen op met cijfer en belevenis van andere hotelgasten. Deze gebruiken we ook op het reisbureau.

Ik ben net terug uit Aegean Dream. Er gaat volgend jaar heel wat veranderen. Het bijgebouw ordt opgeknapt, kamers worden groter en luxe ingericht. Het concept wordt dat de maaltijden in het restaurantje tegenover het bijgebouw geserveerd gaan worden, er een snackgelegenheid op het dak komt, 24 uur roomservice, volle minibar en krant naar keuze. Verder kan er van alle faciliteiten van ADR gebruikt gemaakt worden. Dit geheel is een upgrate van het “gewone” ADR en gaat Dream Select heten. Het blijft mogelijk ADR te boeken zoals het nu is. Ze waren nu bezig met de contracten voor volgend jaar te sluiten, de prijzen worden zoals het er nu uitziet gelijk of zelfs iets lager als dit jaar. Uiteraard moet er wel extra betaald worden voor Dream Select.

Zal ook even mijn mening geven over ADR.

In een woord…GEWELDIG.

Als het werkelijk ook nog zo is met de prijzen zoals Toos zegt, komen wij er graag terug. Zeker weten! :thumbsup:

Wij gaan 12 juni a.s. voor 2 weekjes naar ADR, Select-kamer :zon02:
Eigen receptie, gratis 24 uurs room-service, eigen ontbijtlounge, DVD-speler, LCD-tv, badjassen op de badkamer, balkon met zeezicht.

Geboekt bij OAD, totaalprijs incl. ann.verz. 2200 euries.

Ben heel benieuwd en heb er veel zin in:teeth:

Carla

Geweldig Oma Carla. Dan zult u er velen van ons hier op het forum daar ook aantreffen, want die gaan ook allemaal rond die tijd naar ADR. Een van ons zelfs al voor de 9e keer.

Wij, Beps en ouders, Toos, MK, Kaylo, en mij zei de gek, zijn er dan ook allemaal met onze familie’s.

Wij hebben allemaal bij Necker **nn geboekt, vanwege de hoge vroegboekkorting, maar de prijs van u is ook netjes hoor!

Nou, tot ziens dan in ADR he!!! :dag:

Hoi Roanna,

Leuk,…zien we elkaar daar misschien :vak02:
Enne…heb ook bij Neckermann gekeken, maar daar waren we toch iets duurder uit dan bij Oad, vandaar onze keuze !
En verheug me nu al op de extra luxe van de select-kamer…heerlijk :king:

Oma Carla: Misschien bent u in die tijd wel onze buurvrouw, wij zitten ook in de selectkamer…MAAR… het was toch echt gewoon goedkoper bij Leckervrouw… Scheelde in totaal(zonder verzekeringen, die hebben wij doorlopend) dus 35 euro!!! Ach we gaan maar niet uit toch!!!
Tot in juni dan!!!

Dit zijn dus de bijgebouwen van ADR, waar de selectkamers zich bevinden.

Klik op de foto om hem te vergroten.

@ Beppie en Roanna,

Bedankt voor jullie reacties!!
Heb de foto’s van de selectkamers op dit forum ook al bekeken, en moet zeggen dat ze er TOPPIE uit zien :king:
Lijkt me trouwens hartstikke leuk als we elkaar daar tegenkomen…hahahaha, gezellie hoor.
Iemand trouwens enig idee of dat gebouw met de selectkamers ook liften heeft ? Mijn man kan moeilijk (trap)lopen, dus 3e etage zonder lift lijkt me een drama te worden.

Groetjes,
Carla