Aegean Dream Resort Hotel, Turgutreis

@romana13: ik heb je een pm gestuurd.

Gr. Miranda

@jac: lekker joh dat je nog een dagje extra mag blijven.
Wij gaan 16 sept, bij ieder berichtje dat ik lees, krijg ik meer zin… maar het duurt nog zo lang

Jac en hebben ze nog een plekje voor je in oktober?Zou wel lekker zijn.
Geniet nog maar lekker van je laatste dagje.

Toos wat heerlijk zeg dat jullie in oktober nog een keertje gaan.Dus je kan alweer beginnen met aftellen.haha

Groetjes Natacha

Over 54 dagen, 15 september, ga ik voor de eerste keer naar Aegean Dream

@ Linda: ik durf bijna te zeggen het gaat je niet tegen vallen.
Maar iedereen heeft er een andere mening over.

In oktober hebben ze nog een plekje vrij.
Moet nu even kijken als ik vakantie kan krijgen zo ja dan boek ik meteen.

Groet jac

Hai Jac,ben je alweer terug in het land??
Fijne vlucht gehad??
Hopelijk kan je in oktober nog vrij krijgen,kan je weer beginnen met aftellen hahaha:laugh:

Linda,dat wordt vast lekker genieten over 53 dagen!!!

Groetjes Natas

Hallo,
via volgende link kan je kijken naar een filmpje van Aegean Dream:
mms://85.255.194.62/TUI/14200/14280/14280A.wmv
groetjes, Bart.

Hey bart,

Je link doet het niet
groet jac

Hallo,
probeer eens via volgende link: http://www.sunjets.be/index.php?group=vlieg&page=boek
Op deze pagina moet je dan rechtsboven op “video” klikken.
Goetjes, Bart.

Oeps, via deze link gaat het ook niet.
Je kan best gewoon naar http://www.sunjets.be/ gaan. Daar hotel Aegean Dream zoeken en dan rechtsboven op video klikken.
Er staan op deze site overigens meerdere hotels waarvan je een filmpje kan bekijken.

ik ben inmiddels zelf 2 keer in AD geweest (juni 2004 en mei 2006) en op aanraden van mij en mijn man is een collega van hem ook eind augustus naar AD geweest. Maar wij vragen ons allen af: waar is dat touwtje voor wat in de douche hangt? Iemand een idee?

Dat touwtje is een alarm, als er iets is kun je er aan trekken en wordt je door de receptie gebeld.

Maar goed, dat ik dat weet, anders zou ik of me zus er zou aan trekken.

Nou, die collega van m’n man heeft er dus aan getrokken maar naar eigen zeggen gebeurde er dus niets. Had inderdaad ook verwacht dat het een alarm zou zijn. Als dat zo is dan zijn ze bij de receptie dus niet al te snel.

maar ik zeg het wel ff tegen me zzussie.:slight_smile:

:smile: Hallo A-D gangers,
Hoe heeft iedereen het gehad dit jaar in A-D.
Wij zijn zelf dit jaar naar Griekenland geweest, en dat beviel ook goed.
Is Naomi nog getrouwd, heb er op het forum niks meer over gelezen.
Ik denk dat wij nog wel een keer terug gaan naar A-D. Maar het fijne van Griekenland vond ik toch dat de mensen niet opdringerig waren, tijdens het winkelen.
Lekker relaxd dus.
Ben benieuwd van de andere meningen, groetjes Yvonne

ik ga voor het eerste keer naar AD. Over een weekie dan zet ik mij mening erbij;)

Ik ben 2 dagen terug. En ja het is een leuke hotel. Ik heb er een goede vakantie gehad. Wie weet kom ik er nog eens.

Hoi Yvonne,
Even een berichtje vanuit AD, het is voor ons de 4de keer en weer heel goed bevallen. Naomi is inmiddels getrouwd en zwanger! Haar man is even terug voor een week of 6 in AD en heb hem even gesproken.

Hallo…
Ik ben in eageandream geweest… voor de 2de x
en ik wil er weer heen…
Maar ik ben helemaal gek op 1 jonge van het animatie team…
En dat is serkan…
Als iemand hem ziet wil diegene dan de groete van mij doen??
xxx