Aegean Dream Resort Hotel, Turgutreis

Wij zijn er in 2004 en 2005 geweest. Fantastisch hotel met een animatieteam zoals wij dat nog nooit hadden gezien, KLASSE.
De kamers zijn zeer goed, het personeel vriendelijk, het hotel schoon, het eten voor elk wat wils. Een aanrader voor iedereen. Meer informatie si te vinden op www.aegeandream.com
Dit hotel is echt een van de besten in Turkije

:jeez: Hoi Schol,
Natuurlijk ook een prettige vakantie in Bulgarije, wij gaan 5 juni naar
Kusadasi, lijkt me ook erg leuk, en als je het weer in Nederland ziet, brrr,
het is hier maar koud. Veel plezier, en ook voor de andere AD-gangers,
Yvonne

Yvonne Wens je veel plezier in kusadasi.
Schol ook veel plezier in Bulgarije.
Er staat trouwens een behoorlijk negatief stukje op vakantiereiswijzer over
AD, gaat over het feit dat er geld betaald moet worden voor een goeie kamer of zeezicht. Denk dat het niet goed is dat dit gedaan wordt. Ze hadden dan beter de prijs kunnen verhogen zodat iedereen evenveel recht heeft op een goeie kamer of zeezicht in plaats van achteraf 7 euro per nacht te vragen.
Jammer!

aegean dream hotel turgutreis
heb de reactie ook gelezen op vacantiereiswijzer,maar denk eerder dat die mensen hebben moeten betalen omdat de touraperator geen kamers ingekocht heeft met zeezicht.wij hebben zelf vorig jaar 2 maal in ad geweest en de tweede keer hadden wij ook een kamer met zeezicht daar hebben we niet extra voor hoeven betalen.ik weet wel dat oad graag kamers inkoopt zonder balkon.maar ondanks de negatieve reacties soms laten wij ons niet afschrikken en gaan in juli weer gewoon 2 weekjes naar ad

Sinds dit jaar is het zo dat je extra moet betalen voor zeezicht. Dat komt omdat mensen claimden dat ze betaald hadden voor zeezicht terwijl dat niet zo was. Daarom is er besloten dat als je niet tevreden bent met je kamer je dan bij moet betalen en dat is jammer. Maar het weerhoud ons niet om weer te gaan hoor, nog 3 weken en dan zitten we in zonnig turkije

Heb met Rick van het animatieteam gesproken, hij heeft het prima naar zijn zin. Hij mist alleen een paar dingen, drop, chocolade en stroopwafels, misschien een suggestie voor degene die naar AD gaan om wat voor hem mee te nemen ( hij is trouwens 7 juli jarig!!)

Hai allemaal,

Daar zijn we weer.Afgelopen maandag zijn we thuis gekomen van natuurlijk weer een geweldige vakantie.
We hebben 15 dagen enorm genoten en weer heerlijk gegeten.(teveel):embarrese
Er is eigenlijk maar weinig veranderd.De turkse pizza’s zijn er niet meer en er is in vergelijking met vorig jaar minder ijs.We hebben nu wat vaker voor ons zoontje een ijsje bij het winkeltje gekocht.De ijsjes zijn daar zelfs goedkoper dan in Nederland.Bij Saltanat hebben ze overdag wel het een en ander veranderd.Zo kan je nu zelf je hamburger pakken en de pizza’s zijn nu in kleine stukjes waardoor je niet meer zo lang hoeft te wachten.Wel een goeie verandering.

Wij hebben inderdaad 7 euro per dag voor zeezicht betaald.Dat is sinds dit jaar voor het eerst.We hadden eerst een hele kleine kamer op 1 hoog,maar we konden gelukkig na 2 dagen van kamer wisselen.Toen kregen we een mooie grote kamer op de begane grond met zeezicht.

Het animatieteam is nog steeds geweldig.We hebben er weer enorm van genoten.Erg leuk om weer een aantal bekenden van vorig jaar te zien.We hebben ook nog bij La Blanche gekeken.Erg groot ,kolossaal.Het ziet er wel mooi uit maar veel te groot.En nog waren ze niet helemaal klaar,zal nog wel een tijdje duren denk ik.

Volgend jaar zijn we zeer zeker weer van de partij.
Voor iedereen die nog moet gaan,hele fijne vakantie.
Geniet er maar lekker van en doe ze maar de groetjes van ons.

Groetjes Natacha Marc en Dylan.

Hey welkom thuis.
Jammer he dat het alweer voorbij is?? of niet.
Fijn dat jullie weer een leuke vakantie gehad hebben.

GRoet jac

Hey toos: het is bijna zover. Aegean dream tijd.

Ja lekker gevoel geeft dat he Jac, jij mag over 2,5 week. Weet jij je vluchttijden al? Wij hebben geluk, vliegen om 6.25 heen en 22.15 terug, hebben daar bericht over gekregen, tickets liggen klaar op schiphol vrijdag. Moet je zeggen dat ik dat niet zo prettig vind maar ja. Heb dr in ieder geval heel veel zin in om te gaan.:wave:

Hety toos,

Ja ik heb mijn vliegtijden ook, maarzijn nog onder voorbehoud maar ik moet je zeggen ik denk niet dat mijn tijden veranderen helaas.
Heen vlieg ik vrijdag om 20:50, maar ik mag een dag langer blijven dus vlieg ik zaterdag om 13:05 weer terug.
Niet zo beroerde tijden maar goed.
Ik vlieg trouwens met inter airlines.
Maar over anderhalve week krijg ik mijn ticket met de juiste tijden. Maar ik denk wel dat dit zo blijft.

groet jac

**@Jac: lekker vooruitzicht weer he naar AD! Ben benieuwd of het je dit keer weer zo goed bevalt maar dat zal vast! Voor ons duurt het nog even maar dan gaan we daar ook weer een heerlijk weekje genieten met z’n tweetjes. **

Kus, Dia

En Jac heb je een fijne vakantie gehad???
Ben benieuwd naar je verhaal.

Groetjes Natas

Ben ook heel benieuwd hoe Jac het heeft gehad. Weet zeker dat ze er van genoten heeft. Ik heb Ad de eerste dagen toen we terug waren echt gemist, kijk er ook naar uit om weer te gaan!

Jac vermaakt zich prima!!! Wil niet meer terug, ze was gisteren nog op het forum. Reageerde op Turkish Teatime.

Hallo,

Inderdaad ik wil hier blijven.
Het is hier weer super en echt genieten.
Iedereen is erg aardig en ik wil hier wel werken.
Heb al een baan aangeboden gekregen hahahahaha.
Maar goed het zit er bijna op zaterdag weer naar huis en dan als ik thuis ben weer boeken hahahaha.
Krijg gewoon heimwee weer.
Niet kunnen slapen enz. Maar goed misschien nog in okt of nov hierheen.
Anders ga ik voor volgend jaar en dan 3 weken.

Groet jac

Had precies hetzelfde, wilde niet weg. Had de eerste dagen echt heimwee, vandaar dat we ook meteen weer voor oktober hebben geboekt.

inderdaad ja ook wij zijn nu 3 dagen terug van a d en hebben een beetje heimwee,hebben 2 weken genoten voor de derde keer en het blijft ook voor ons een super hotel animatie en personeel helemaal toppie,zouden in september weer gaan maar 1 personeelslid van a d komt hierheen en zullen dan hier vacantie vieren die wil graag nederland zien haha.moeten dus wachten tot volgend jaar maar zullen zeker weer in a d zijn

He Hallo toch een vakantie met de AD personeelslid toch???

Nou maar ik blijf weer een dag langer mijn vlucht is verzet.
En dat vind ik helemaal niet erg verbleef eerst 15 dagen toen 16 dagen en nu 17 dagen.
Heerlijk ik dnek er ook over om terug te boeken voor oktober.
Zal even vragen hier of er nog plek is. hahahaha.
Anders ga ik volgend jaar in mei en in augustus of zo.
Wat mij ook leuk leek is om hier oud en nieuw mee te maken. MAar dat zal wel erg duur zijn.
Nou ik ga de zon weer in.
Tot maandag ipv zondag.

Groet jac

Wat ben je toch een geluksvogel Jac :banana: !!!