Van Yunus wist ik want die moest in dienst, die zal er onderhand wel zo’n beetje uitkomen.
Ben benieuwd waar ik hem nu weer tegenkom.
1e keer was in Meryan (bij Alanya) samen met Ali.
En daarna in ADR. Yunus stond toen in het restaurant en Ali in de strandbar
Hallo allemaal,
Nou ben vandaag even in Aegean Dream geweest om mıjn oud-collegas even gedag te zeggen. Wat een hoop nıeuwe gezichten in het hotel zeg!! Er is nog maar weinig oud personeel. İk hoorde dat ze ook nog de musical cabaret gaan doen waar ik o.a de choreografie van heb gedaan Ben benieuwd wie mijn rol (Liza Minelli) doet… nou ja ik wens iig succes natuurlijk…het hotel is niks veranderd verder alles nog hetzelfde.
Het weer is erg lekker er staat alleen wel erg veel wind, dus het is wel een beetje zandhappen geblazen haha,maar dat mag de pret niet drukken niet waar?
Groetjes Naomi
He naomi,
geniet maar lekker en vooral van Murat natuurlijk!!!
groet jac
Hey hallo,
Zijn er al mensen terug van aegean dream ik ben benieuwd naar de verhalen.
Groet
Hallo allemaal,
Ik ben even wezen kijken bij het hotel… Niks veranderd alles hetzelfde bhalve personeel. Ik heb er vorgi jaar het hele seizoen gewerkt en guess what??? Ik moest betalen om naar binnen te mogen!! Ik wilde alleen maar even wat dingen langs de juwelier brengen daar en gedag zeggen tegen mijn oud collegas. Nou sorry hoor ik vond het echt belachelijk, dus jullie begrijpen als ik in Juni weer naar Murat ga, dat ik NIET meer naar het hotel ga!!
Belachelijk dat je moest betalen… Was het veel??
x
Dat zal vast niet weinig geweest zijn. Vorig jaar was ik daar jarig en mijn dochter en vriend die in een ander hotel zaten wilde een dagje komen. Als ik het me goed herinner kostte dat iets van € 60,- , mochten ze wel de hele dag blijven en van alles gebruik maken. Vond het trouwens veel geld. Ze zijn daarna nog een keer langs geweest, er werd toen aan hun gevraagd of ze in AD thuis hoorde maar gelukkig konden ze de handdoekkaartjes die ze hadden gekregen laten zien en dus zo doorlopen.
Trouwens als je mailt naar AD of je een goeie kamer met liefst zeezicht kunt krijgen kost je dat 7 euri´s per dag. Als je 15 dagen blijft vind ik dat toch een flink bedrag wat je neer moet tellen om de zee te zien.
Naomi, wanneer ga je in juni naar AD? Wij zijn er vanaf 23 juni.
Nou ja zeg dat is raar.
Echt stom, sorry hoor. Maar goed.
En ik begrijp het volkomen dat je in juni niet naar het hotel gaat.
Wel gek hoor.
groet jac
Raar dat je als ex-personeel moet betalen om binnen te komen.
Ik kreeg een mailtje terug van
Ali BAKIR****
****Front Office Manager
Aegean Dream Resort Hotel
Met de mededeling dat ze het heel leuk zouden vinden als ik kwam kijken en de vraag of hij nog iets anders voor mij kon doen**
**
Wij zijn vorig jaar september op huwelijksreis geweest naar AD.
Ik had van te voren nog een mailtje gestuurd of ik voor mijn man een verrassing kon krijgen op de hotelkamer en toen we aankwamen stond er een fruitmand en een fles wijn op de kamer, ook was het bed versierd met rozenblaadjes.
In de Starlightbar hebben we elke avond wel gezeten, was erg leuk!!!
We hadden daar ook nog gekletst met Naomi en Murat.
Trouwens wel belachelijk dat Naomi moest betalen om binnen te komen…
Wat ik nu lees is het hotel blijkbaar erg veranderd…
Gr Kim
Net sinds gisteren terug van een weekje Aegean Dream. Was weer als vanouds. Toen we er 2 jaar geleden waren hadden we een kamer in het bijgebouw. Deze kamers hebben nu allemaal balkon gekregen http://i4.tinypic.com/10x60ic.jpg (hadden ze nog niet) en er is een loopbrug gemaakt vanaf het bijgebouw naar het hoofdgebouw. Nu hadden we een kamer op de 2e verdieping van het hoofdgebouw met zijzeezicht. Wat betreft alle “all inclusive” dingen zijn er wel een aantal dingen veranderd. In het eerste jaar waren alle buitenlandse alcoholische dranken inbegrepen en waren er ook luxe cocktails verkrijgbaar in de starlight bar (pina colada etcetera). Deze waren er nu niet meer.
Ook was er geen schepijs meer te krijgen (was geloof ik altijd op hetzelfde tijdstip als het koffie uurtje) en is het eten iets minder gevarieerd (maar nog steeds erg goed). En er waren tijdens het koffie uurtje meer koekjes/hapjes te krijgen maar er is nu wel iedere dag iets van “frituur”. Bijvoorbeeld appelbeignets, apfelstrudel, mini oliebolletjes (maar dan luchtiger) en die hele zoete bolletjes. Animatieteam is nog steeds geweldig, Gala, Cum Cum (hij blijft echt geweldig), Orcun en Marina zijn er nog steeds vanaf het eerste jaar. Er zijn nu 3 Nederlandse meisjes en 1 Nederlandse jongen. 1 van de dagen waarop we er waren, waren er ook 64% Nederlanders. Dus dat is wel een goede verbetering.
Er waren veel mensen die er al 1 of 2 keer eerder waren geweest. Zelfs iemand die er al voor de 7e (!) keer was. Ook foto’s gemaakt van La Blanche, dit heb ik gepost in het topic van La Blanche voor de geinteresseerden. Aegean Dream blijft gewoon een geweldig hotel en van verval is totaal geen sprake, in mijn ogen is het hotel alleen maar meer af. Toen we er 2 jaar geleden waren, waren we er ook in juni en toen waren de toiletten beneden bij het internetcafe/kapper etcetera nog niet eens af. Eerste keer dat we terug zijn gegaan naar een hotel waar we eerder zijn geweest en het zal vast niet de laatste keer zijn ![]()
Hallo allemaal,
De koffers zijn gepakt en maandagochtend vertrekken we om 6.20 naar Aegean Dream.
Heb er enorm veel zin in.![]()
Crouching Tiger,jullie hebben dus ook weer lekker genoten.Wij gaan voor de derde keer en waarschijnlijk ook niet de laatste keer…
Groetjes Natacha
**@ Crouching Tiger: bedankt voor je verslag! Fijn te lezen dat het jullie wederom zo goed bevallen is. Was er eigenlijk ook niet zo bang voor maar je weet natuurlijk maar nooit. Het is idd een heerlijk hotel, kijk er ook erg naar uit om er in september weer naartoe te gaan. Heerlijk een week ontspannen en genieten van alles wat het hotel (en Turgutreis en Bodrum) te bieden heeft. **
@Natacha: heel veel plezier in AD! Geniet er maar lekker van!!
He natacha ik ben jarloers ik wil ook mee maar weeg gelukkig geen 20 kilo.
Maar dan moet ik maar effe bij betalen.
Ik moet nog effe wachten 7 juli maar ik wil nu ook wel.
Ik heb bijna heimwee stom he.
Groet jac
@jac:heb net geteld over 110 dagen ga ik ook naar Aegean Dream
Nou dan schiet het voor mij sneller op.
Groet jac
Jac: Vind het niet stom hoor dat je heimwee hebt, heb ik al sinds dat we in oktober terug kwamen uit Aegean Dream. Ik chat nog met mensen die daar werken, dan wordt het helemaal erg. Trouwens jammer dat we je waarschijnlijk niet tegen zullen komen. 7 juli is onze vertrekdag. Als het goed is vliegen we om 22.15
Maar goed nog 24 dagen dan vertekken we naar zonnig turkije:RockOn:
Alle turkijegangers een heel fijne vakantie toegewenst, en dan voornamelijk in aegean dream.![]()
Wij doen dit jaar even niet mee en vertrekken 2e pinksterdag naar Bulgarije.
Geniet maar lekker,
groetjes, schol:cool:
Kan ook mooi zijn.
Leuk dat je nog met mensen chat van AD met wie chat je als ik zo vrij mag zijn???
Heerlijk he.
Nee 7 juli zie ik je ook niet kom om 23:55 aan.
Helaas wasniet blij.
Eerst al dat mijn vakantie verschoven werd en nu die nare tijd, maar goed niks aan te doen.
Groet jac
Hallo,
Nou zo zou natacha het hebben???
Groet jac