Aegean Dream Resort Hotel, Turgutreis

He hallo,

ik ben ook benieuwd of het inmiddels als gelukt is met de visum.
Voor de rest is het seizoen in aegean dream bijna weer volgeboekt. Dus wordt 2006 ook weer een goed jaar voor hun.
Man ik kan niet wachten.

Groetjes jac

Hai Jac,ik kan ook niet wachten.Over 3 maandjes liggen we al lekker op het strand.
Wij hadden vorig jaar een bepaald kamernummer gevraagd en dat hebben we dit jaar ook weer gedaan,maar nu rekenen ze 7 euro per dag voor zeezicht per kamer.Komt volgens mij door het nieuwe management.Ze rekenen het alleen als je per email om een kamer met zeezicht vraagt.

Wel leuk voor het hotel dat het weer bijna helemaal vol zit.Zegt toch wel iets vind ik en volgens mij gaan er weer heel veel mensen voor een tweede of derde keer.

Ben ook erg benieuwd naar de allereerste reacties!!

Groetjes Natacha

Zekers. Volgens mij gaan er veel mensen weer terug naar het hotel.
En dat is leuk.
Als ik ga daan gaan er effe denken hmmmm 8 mensen die ik verleden jaar ontmoet heb ook.

Maar wel raar dat je dat rekenen zeg die extra bedragen.

Maar goed heb ik enkel gevraagd of ik een kamer kan krijgen op 12oo vloer omdat daar de rest van mijn vrienden zit.

Ik zie het wel.
Groetjes jac

ik ga ook weer terug naar Aegean Dream. Weet nog niet precies wanneer. Of in mei of in juni. Ben er vorig jaar 15 dagen geweest eind juni en dat is uitstekend bevallen ! Ga normaal gesproken nooit terug naar hetzelfde hotel maar voor AD maak ik een uitzondering :slight_smile:

Hallo allemaal, wat leuk dat jullie aan ons gedacht hebben en bedankt daarvoor! Murat is inmiddels in NL voor 3 maanden en gaat in April weer terug naar Aegean Dream om te werken… Nu zijn we druk bezig om onze trouwerij te regelen, dus spannend!!

We hebben nog een lange weg te gaan, maar we geven niet op!

Ik kan jullie vertellen dat ik weet dat het de bedoeling was van Aegean Dream om er nieuwe kamers bij te bouwen naast dat stuk bij de glijbanen en dat de glijbanen zouden verplaatst worden naar het theater en het theater naar de tuin!

Verder wens ik iedereen veel plezier met jullie vakantie en nogmaals bedankt voor de interesse namens ons!

Naomi en Murat

He Naomi en Murat,

Wat leuk zeg. En bevalt Nederland een beetje, wel een vuurdoop gelijk met tie sneeuw he.
Veel plezier en suc6 met al dat geregel voor de trouwerij!!!
Maar vooral geniet maar lekker van elkaar.

Liefs jac

Hallo allemaal,

Nou helaas is Murat weer terug, want zijn visum was afgelopen, dus jullie begrijpen we zijn heel erg verdrietig dat we nu niet samen kunnen zijn! Zeg maar gerust dat ik er ziek van ben… Maar we gaan 22 september trouwen in NL! Dat is alvast goed nieuws nietwaar?

Als ik het goed heb begrepen gaat de 21e het hotel weer open en voor zover ik weet is er van de verbouwingsplannen niks terecht gekomen, dus alles is nog bij het oude!

Mocht iemand van jullie nog gaan, laat het me graag even weten, dan zouden jullie evt wat mee kunnen nemen voor mij als iemand dat zou willen!

groetjes naomi

@Naomi: Jeetje wat jammer dat je vriend al weer naar Turkije is… Ga je hem nog wel opzoeken? Super dat jullie ook gaan trouwen in Nederland! Hoelang ben je al met hem??

x

Ik ga 2o mei naar Gumbet, en heb een uitnodiging van een manager op zak om even in AD langs te gaan om te kijken hoe het daar is geworden na mijn 1e bezoek.
Ik zal de groeten aan iedereen daar doen.

Ik heb tevens contact gehad met Emine (voormalig manager in AD) die tegenwoordig in Rixos hotel werkt, en ga dit hotel ook samen met haar bezoeken.

Hallo,

Leuk zeg, ja ik ken Emine ook nog wel van dat jaar dat ze in Aegean Dream werkte, aardige meid! Leuk zeg…

Ik ga de 25e April naar Turgutreis(Verrassing van mijn moeder, lief he!) om mijn mannetje op te zoeken… Ik hoop er eind Mei ook nog even heen te kunnen. Het weer daar is nu al heerlijk vertelde hij, dus dat komt helemaal goed. Ze zijn nu druk bezig met de voorbereidingen voor de opening de 21e en de 22e komen al de eerste gasten uit Nederland!

Groetjessss

Kun je voor me kijken of Ata er nog werkt? Hij werkte destijds in de lobbybar en deed vaak de minibar.
Ook een vriend van me heeft er gewerkt Yunus, die kwam ik daar ineens tegen en kon ik van hotel Meryan bij Alanya. Hij werkte in AD als ober in het restaurant en kort na ons vertrek moest hij in dienst.

Wanneer ben je daar geweest dan, want ik ken geen Ata,vorig seizoen werkte Yeliz en … (de verloofde van Adem)(ben ff haar naam kwijt, maar daar kom ik wel op) in de Lobbybar. Er zijn komend seizoen ook weer een hoop nieuwe mensen, een hoop van vorig seizoen zijn weg. En Yunus zegt me ook niks, maar dat kan dan wel kloppen als die in dienst is gegaan…

Ben er Oktober 2004 geweest, en ik denk als ik dit jaar langs ga dat er nog weinig zullen werken van degene die er toen waren.

Naomi gefeliciteerd!!!Wat een heerlijk vooruitzicht dat jullie in september gaan trouwen.En wat heerlijk dat je eind april je mannetje kan opzoeken.

Wij gaan eind mei voor de derde keer met ons zoontje.We hebben vorig jaar ook erg genoten van je optredens!Super goed.

Het andere meisje van de lobbybar heet Emel.Ik ben ook erg benieuwd of er verder nog bekenden zijn.Weet jij ondertussen al of er nog iets gedaan is aan het hotel?

Jac ben je ook al aan het aftellen?Voor ons is het nog 7 weken.Heerlijk naar de zon:banana:

Groetjes Natacha

He hallo,

Ja ik kan niet wachten dat ik er weer kan zijn en de hele meute weer te ontmoeten.

Groetjes jac

Hallo allemaal!

Ja klopt Emel heet ze idd, nu weet ik het weer! Ik weet wel dat die er niet meer werkt en dat er veel nieuwe mensen in het ersoneel zijn… Het hotel is hetzelfde, dus geen veranderingen zoals ze zeiden vorig jaar! Niks er bij gebouwd en ook niks afgebroken ha ha.

Ata werkt er niet meer en Yunus ook niet!

nog 8 daagjes!!!

Doeiiii

Naomi

@Jac: voor ons nog een week of 22 geloof ik :frowning:

Heb begrepen dat het enige wat veranderd is in Aegean Dream, is dat alle kamers een balkon hebben gekregen. Verder is er inderdaad niets veranderd. Over het personeel weet ik niet zoveel alleen wat het animatieteam betreft. Dat is ongeveer gelijk aan vorig jaar. Misschien een leuk nieuwtje, Rick is ook weer in Aegean Dream, hoop dat hij het nu wel zal volhouden. Ook het animatieprogramma is nagenoeg hetzelfde als vorig jaar. We zullen wel zien, hebben er in ieder geval veel zin in om weer te gaan.

Ja klopt Rick is ook weer terug die gaat de tienerclub doen, van die balkon weet ik niks, heeft Murat niet gezegd. Weet ook niet of het waar is maar hoorde en las in een gids dat de watersport niet meer geheel gratis is dit jaar.In het animatie team zijn er wel een aantal nieuwe hoor. Ik ben er niet meer, Tanja en Tatyana niet meer, Inna en emrah niet meer. Momo wel Marina ook CumCum, Gala en wat ik heb begrepen Ercan en Umut ook.oja en Vova en Olga ook. Er is een meisje die Nederlands spreekt bij en wat turken. ach de vakantie zal er wel niet minder op worden nietwaar? ik ga de 24e naar Turgutreis heb er echt zin in… een weekje mijn aanstaande mannetje opzoeken haha.

veel plezier allemaal

Ik ben benieuwd.
Jij ook heeeel veeeeel plezier bij je mannetje hihihi.
GENIET ER MAAR LEKKER VAN!!!

groetjes jac