Ja ik heb de laatste reacties ook gelezen op vakantiereiswijzer, inderdaad niet erg positief. Wij kunnen het natuurlijk niet vergelijken omdat we er dit jaar voor het eerst waren maar gelukkig is het ons erg goed bevallen. We denken er zelfs over volgend jaar weer te gaan, maar eerst maar 's wachten op de reisgidsen. Wie weet wordt het ook wel heel wat anders…
Hallo ik ben ook benieuwd,
maar eerst weer de verbouwing afwachten.
Ik las ook die reacties op vakantiereiswijzer, maar zeg nou eerlijk je moet het voor je zelf toch gezellig en zo leuke vakantie maken.
Hallo,
het nieuwe hotel naast Aegean Dream heeft een website online: http://www.lablanchehotel.com/
Heeft iemand nog wat meer informatie over dit hotel?
Groetjes, Bart.
Bart wat leuk dat er al een site is van La Blanche,alleen jammer dat er nog niet zo veel te zien is op die site.
Weet iemand al of het echt open gaat in april?
Wij waren eind mei in Aegean Dream en in september was er een kennis van ons naar toe geweest,maar ze hadden in die tussentijd maar heel erg weinig gedaan aan dat hotel.
Misschien zijn ze nu wel kei hard aan het werk?
En wacht iedereen al weer op de vakantieboekjes??
Jac nog een paar weekjes en dan kunnen we weer bladeren en boeken.
En dan weer aftellen.
Ben alweer echt toe aan vakantie.
Super dat je weer geboekt hebt voor volgend jaar.
Ik ben vorige week ook naar het reisbureau geweest en wij gaan van 29 mei tot 12 juni weer lekker 15 dagen genieten.Dit wordt dan onze derde keer.
Ben ook heel erg benieuwd of er dan veel veranderd is.Ik zal het je allemaal wel laten horen als we weer terug zijn.
Heerlijk om weer ergens naar uit te kijken.
Hey Schol,
wij waren bij je op AD in juni 2004 en hebben nog van de goeie tijden kunnen genieten
Ik sta er wel versteld van dat het “aan het keren” is bij AD en dat het er niet meer zo goed is en volgens sommigen na 2 jaar in verval is…
Wij hadden zelfs even overwogen om onze zomervakantie van juni 2006 door te brengen in AD maar stappen daar nu definitief van af. We hebben een selectie van een 6-tal hotels over.
Vorig jaar waren we in Sherwood Breezes (staan dit jaar zelfs met onze foto in de folder van Sunjets: [http://www.sunjets.be/phpscripts/unitext_display/index.php?inethotelinfo=80215638.N X&boek=1](http://www.sunjets.be/phpscripts/unitext_display/index.php?inethotelinfo=80215638.N X&boek=1) X&boek=1 (klik bovenaan op FOTO voor een duidelijker beeld).
Sherwood is ongelooflijk goed meegevallen. Het is een waar festijn en ook voor de kids.
Gave foto van jou en je gezin in de brochure. Je wordt nu natuurlijk overal herkent en kunt waarschijnlijk niet meer gewoon over straat lopen?
Fijn voor je dat je het zo naar je zin hebt gehad.
Maar alle gekheid op een stokje, we hebben inderdaad al geboekt. En deze keer niet in Turkije, maar we gaan nu weer een keer naar Bulgarije.
Jaren geleden zijn we hier al 4 keer geweest, maar dan iedere keer in een ander gebied. Je moet af en toe even veranderen.
We hebben wel gemerkt dat je er snel bij moet zijn, met het boeken, want de hotels met de scherpste prijzen zijn heel gauw volgeboekt.
Ik wens je veel succes met het zoeken naar een goede bestemming. (Misschien La Blanche?).
Oh jeetje de eerste afvallers zijn al gesignaleerd, maar dat hou je toch en een keer wat anders kan ik me ook voorstellen. Wij hebben nog niets voor 2006 in het oog, dus we kunnen nog alle kanten op
Wordt vervolgd, groetjes van Yvonne B
Ook wij zijn weer van de partij. Hebben afgelopen week geboekt en gaan eind juni voor de derde keer Aegean Dreamen:banana: . Heb er veel zin.
Nog een vraag voor Bubbles. Hoe is het met Naomi en haar vriend, is het nog gelukt met zijn visum?
Wij gaan 15 september voor de tweede keer naar Aegean Dream. Ben benieuwd of er nog veel verandert is t.o.v. vorig jaar. In ieder geval wordt het weer een weekje heerlijk genieten en relaxen.