Het komt wel dichtbij he vinden jullie niet:) ? Hoorde trouwens van iemand die nu op Kos verblijft dat het mooi weer is en een graadje of 25, is niet verkeerd hoor. Heb er in ieder geval heel veel zin in en vind het leuk om iedereen weer terug te zien. Alleen jammer dat een deel van het animatieteam is vervangen, ben heel benieuwd hoe dat nu zal zijn.
Wens jullie in ieder geval een hele goeie reis en misschien tot ziens in Aegean Dream.
Hoi Schol en Toos,
Ja het gaat bijna gebeuren, dat is niet verkeerd, ik hoop dat jullie mooi weer hebben, en een prettige vakantie, groetjes van Yvonne
ps. ook voor de andere Aegean Dream ganger natuurlijk.
Ben druk bezig de koffers te pakken.
Ik zal wel weer teveel meenemen, zoals altijd.
We gaan om 19.05 uur de lucht in en hopen dat we geen vertraging hebben.
Bij mij staan de koffers klaar, weet wel zeker dat ik teveel heb meegenomen, maar liever teveel als te weinig vind je niet. Vond het trouwens wel moeilijk om uit te zoeken wat ik mee zou nemen, het kan ook aan de frisse kant zijn daar. Heb dus van alles wat. Hoop dat we inderdaad geen last van vertraging zullen hebben en dat de mist is opgetrokken.
Wens je in ieder geval een goeie vlucht toe morgen
Zijn weer terug van een week aegean dreamen en het was weer geweldig. Het weer was bijna de hele week goed, alleen donderdag een mindere dag in turgutreis, wij waren in bodrum en daar was het die dag beter weer. Wel de laatste 2 dagen veel wind. Moet wel toegeven dat er verschillen waren met afgelopen zomer, het eten vooral 's avonds was minder, geen ijs, geen apfelstrudel maar koekjes en cake om 4 uur. Daarentegen was de vriendelijkheid en de service in het restaurant aanzienlijk verbeterd. Wij hebben weinig reden tot klagen gehad en het prima naar ons zin gehad, gaan ook zeker terug volgend jaar. Ben ook heel benieuwd hoe Schol het gehad heeft. Trouwens compliment voor Oad, ons vliegtuig had 2 uur vertraging, toen dit bij Oad bekend was hebben zij een fax naar het hotel gestuurd met de mededeling dat wij ook 2 uur later werden opgehaald (dit gaf ons gelegenheid om in het hotel nog te eten in plaats van op vliegveld waar de prijzen waanzinnig duur zijn) in tegenstelling tot Neckermann die hun gasten op de gewone tijd hebben opgehaald en 2 uur extra op het vliegveld hebben doorgebracht.
Hoi Toos
(en Schol die z’n koffers nog aan het uitpakken is)
Leuk om een reactie te horen, wij zijn alweer 3 weken terug :eek:
Flauw he’ je zit er heel lang tegen aan te kijken, en het is om voor je het weet ook al waren wij er 12 dagen, het was er geen 1 te veel. Nou hoop dat alles weer snel went, groetjes van Yvonne B
Hoi allemaal,
Eindelijk weer een beetje in het dagelijkse ritme. Zondagochend pas om 03.45 uur op Schiphol geland met martinair. We hadden comfortstoelen, echt zalig.
We kwamen, in Aegean Dream, na 2 uur vertraging om 04.30 uur aan en werden in een kamer zonder balkon gestopt. Natuurlijk gelijk doorgegeven, omdat we een kamer met balkon hadden geboekt. De volgende dag konden we kiezen uit 3 kamers.
We hebben weer genoten in Aegean Dream. Alleen er waren wat puntjes die ons toch tegenvielen. Vorig jaar juni was het echt een dream.
Nu misten we het uitgebreide buffet, het ijs, en de lekkere cocktails in de starlightbar, het broodje gezond bij de pool. Maar dit werd weer gecompenceerd door de lekkere toetjes en het buffet 's middags bij het strand.
Er schijnt een ander management te zijn (hoorden we in de wandelgangen vertellen).
Het weer was heerlijk (zie Toos), alleen de laatste 2 dagen waaide het behoorlijk. We zijn poepiebruin geworden.
We zijn ook naar Bodrum geweest met de Dolmus, omdat de hotelbus pas om 17.00 uur gaat rijden. Dolmus is tocht gezelliger.
Super he, aegean dream heeft er weer een ster bij.
Nu is het een echt 5 sterren hotel.
Het bleek wat misverstanden over te zijn,maar het was een 4 sterren hotel.
Nou ik heb ze natuurlijk allemaal al gefeliciteerd daar.
Ik had het ook gelezen ja, dat er gedoe was om het aantal sterren. Ben benieuwd hoe het volgend jaar is (groet kans dat we dan weer lekker naar AD gaan!)
Allereerst welkom thuis Bubbles!
Er waren inderdaad geruchten over het verlies van een ster op www.vakantiereiswijzer.nl . Bleek dus gewoon onzin te zijn, want zoals jac al zegt ze hebben de 5de ster er officieel bij. Ik heb deze informatie uit eerste hand, heb nog steeds contact met Tulin (pr manager). Verder gaan ze renoveren. Heb begrepen dat het restaurant aangepakt gaat worden, de glijbanen worden bij het zwembad getrokken, het amfitheater gaat verder naar achteren en er zou een 2de bijgebouw neergezet gaan worden. Ze hopen dit allemaal van de winter te realiseren. Ben heel benieuwd hoe het er volgend jaar uit gaat zien, wij zijn in ieder geval weer van de partij!!!
Met yusuf van de klantenservice, via de site.
En via via krijg ik nieuws van orcun, cumcum en naomi.
En Adem en mali die achter de starlight bar stonden tijdens mijn verblijf.
Helaas hoorde ik dat naomi misschien gaat stoppen, is jammer, maar niks aan te doen.
Hoorde dat ze in de gold centrum gaat werken. Ook leuk natuurlijk.
Ben benieuwd als de renovatie lukt, ik ga misschien volgend jaar weer.
Maar misschien ga ik als de plannen door gaan naar het nieuwe dream hotel in antalya.
@ Toos ik ben benieuwd hoe het wordt, om eerlijk te zijn heb ik al er al weer zin in om naar turkije te gaan.
Maar voordat je het weet is het al zover.
@Jac, ik ook ben heel benieuwd hoe het gaat worden, heb nu al heimwee naar turkije, mis de zon nu al ,moet de winter nog beginnen:( . En wat je zegt is waar, de tijd gaat snel en voor we het weten zitten we er weer. Ik heb regelmatig mailcontact met Tulin dus ik hoop dat ze me op de hoogte houdt. Misschien dat jij ook via je contacten op de hoogte blijft.
Is er trouwens iemand die weet of de vriend van Naomi (Murat) zijn visum heeft gekregen?
Er zijn al veel geruchten gaande over de 5e ster en verkoop van het hotel aan iemand uit spanje enz. Maar er is tot nu toe nog niets officieel bekend gemaakt dus laten we het allemaal even afwachten.
Wat betreft Naomi dat zij in het goudcentrum zou gaan werken, nee dat gaat ze niet doen. ze weet nog niet precies wat ze gaat doen en of ze volgend jaar wel weer zal gaan werken in turkije.
Wat betreft het visum van murat daar wordt nog hard aan gewerkt.
Murat is met Naomi’s vader naar Ankara geweest voor de aanvraag en heeft toen een brief meegekregen dat de aanvraag naar Nederland zou worden gestuurd voor een"" herziening.“”
Deze “” herziening"" is inmiddels in werking bij het Ministerie van Justitie in Den Haag.
We zullen nog even in spanning moeten afwachten of hij hem ook krijgt of niet, maar we hebben goede hoop. Zal toch wel leuk zijn om hem kennis te laten maken Nederland.
Als Murat zijn visum krijgt willen hij en Naomi voldoen aan de vele uitnodigingen die ze hebben gekregen van de gasten om ze te komen bezoeken. Is meteen een leuke gelegenheid om meer van Nederland te zien.
We hopen dat het allemaal voor de kerst nog rondkomt want anders is de tijd wel erg kort want in april moet hij zich al weer voorbereiden voor het nieuwe seizoen in het Aegean Dream.
Morgen vertrekken de laatste gasten uit het hotel en maandag hebben alle persooneelsleden een diner en wordt de medewerker van het jaar gekozen en dan is het seizoen 2005 afgesloten.
Allemaal de lieve groetjes van Naomi en Murat en ze vragen of jullie allemaal duimen voor Murat.
Het is jammer dat het hotel slechte kritieken krijgt op vakantiereiswijzer.nl
Maar het is niet zo verkeerd, want in vergelijking met ons eeste bezoek, juni 2004, is alles toch wel behoorlijk tegengevallen. We dachten dat het aan het naseizoen zou liggen, maar dat betwijfel ik. Waarschijnlijk teveel geld uitgegeven zodat het nu wat zuiniger moest.
We zaten aan de voor(zij)kant van het hotel. Je hoort dan de discotheek tegenover. Als we de airco aanzetten dan roken we een diesellucht, gelukkig was het niet zo warm. Toen we om 3.30 uur in de nacht aankwamen kregen we alleen een droog broodje met beleg, en werd ons geen drinken aangeboden en in een kamer zonder balkon gestopt. Volgende dag gelukkig een andere kamer gekregen.
Het eten in de strandbar was wel oké. Het visrestaurant was niet open, er was geen ijs enz. Minder buitenlandse sterke dranken. Geen broodjes gezond meer bij het zwembad, deze aten we altijd tussen de middag.
Het houten meubilair was behoorlijk verweerd, was jammer.
Ik hoop dat deze reacties ook gelezen worden door het AD, of dat het doorverteld wordt, zodat het weer wordt als vanouds.
We hebben toch nog genoten van onze vakantie, alleen door de vergelijking valt het wat tegen.
Ik wilde dit toch nog even kwijt.
Het is hier weer wat stiller aan het worden, want iedereen heeft de vakantie er weer opzitten, en wordt het vast weer gezellig in het voorjaar als iedereen weer in de reisboeken duikt.
Wij zijn dit jaar voor het eerst in AD geweest, en hadden dus geen vergelijking van de vorige keren, zoals vele van jullie wel. Omdat het onze eerste keer was vond ik het evengoed een mooi en goed hotel, mede door het uitzicht, dat was genieten.
Onze kamer was net als bij Schol ook aan de voorzijde en met de airco aan, die vieze diesel lucht,(die je ook in de kelder-gangen rook, als je naar het ineternetten ging) maar na de eerste nacht hebben wij een andere kamer gevraagd en gekregen.
Ik hoop dat het hotel het weer beter gaat doen, want als de mensen eenmaal klagen…zie ze dan maar es terug te krijgen.
Wij hebben ook bij Ozzie’s koffie gedronken, wat typisch Nederlands geprijsd was (heel duur) 2 cappucinno ik geloof 6,60 Gelukkig was de appeltaart op, die was waarschijnlijk ook heel duur.
We hebben ook koffie gedronken tegenover Ozzie;s bij een Turks restaurant op de hoek, hele goede koffie, en een hele goede prijs.
Al met al denk ik wel weer een keer terug te keren naar AD.
Groetjes van Yvonne
Voordat we het weten kunnen we al weer boeken voor een nieuw seizoen:banana: .
Maar mijn vraag is of iemand ook toevallig weet als cumhur oftewel cumcum al getrouwd is???
Hij zou volgens mijn trouwens in september of november.
Ben zeer benieuwd. Zou het leuk erg leuk vinden als ik hier reactie op kreeg.
En weet iemand als Murat al een visum heeft voor Nederland, zodat hij hier heen kan komen samen met Naomi. Zou het erg luk vinden voor ze.