Aegean Dream Resort Hotel, Turgutreis

Vraagje aan schol,
Zag hier op het forum dat je op 8 oktober naar Aegean Dream gaat. Wij gaan op dezelfde dag en ook voor een week. Met welke maatschappij vlieg je en weet je ook al welke tijd?
Wij zijn afgelopen zomer ook geweest en vonden het zo’n geweldig hotel dat we 3 dagen na thuiskomst weer op het reisbureau zaten om weer te boeken!!! Kijken er naar uit om weer te gaan:)

Hoi Toos,:cool:
*
*
Wat leuk dat jullie ook 8 oktober gaan. We komen elkaar daar vast wel tegen.
Wij vliegen met Martinair of Transavia om ongeveer 16.45 uur. Het vluchtnummer weten we nog niet, was nog niet geheel duidelijk.
Terug vliegen we 's avonds laat, dus dan kunnen we nog even naar de markt in Turgutreis.
Welke maatschappij vliegen jullie, en welke touroperator hebben jullie?
*
Groetjes, schol;)
*

Hoi Schol,

Wij vliegen heen om 15.30 en terug om 22.30 met Transavia en hebben geboekt bij Oad. Hebben afgelopen zaterdag gebeld voor de vluchttijden zijn dus nog niet definitief. Moet je zeggen dat we er veel zin hebben om weer te gaan. Ben benieuwd of jij veranderingen ziet met vorig jaar. Wie weet komen we elkaar wel tegen in Aegean Dream, zou leuk zijn.

[quote=Bart V.]
Hallo,
kan iemand wat vertellen over hoe ver het staat met de werkzaamheden van het naastgelegen hotel "La Blanche?

Hoi Bart, wij zijn afgelopen zomer in AD geweest en zijn wezen kijken bij La Blanche. Zoals het er toen uitzag zou het hotel in mei open moeten gaan. Ze hadden de buitenkant (ruwbouw) af en waren binnen bezig. Ook gingen ze aan de boulevard en de pieren beginnen. Er stond een maquette zoals het moet gaan worden en ik moet zeggen dat het er mooi uit gaat zien.

Nou we zijn weer thuis na een heerlijke week Aegean Dream’en. Superhotel! We hadden een fijne kamer in het hoofdgebouw met frontaal zeezicht. Het eten vonden we erg lekker, elke dag was er genoeg keus en we hebben dan ook behoorlijk veel gegeten (nu we weer thuis zijn doen we het wat dat betreft maar even rustig aan :eek: ). De ligging is heerlijk, direct aan het strand en op loopafstand van het centrum van Turgutreis. Ja, dit is zeker een hotel dat voor herhaling vatbaar is!

Groetjes, Diamond

Nog even wachten en we zitten in Turkije.
Gaan er nog meer mensen, behalve Toos, op 8 oktober naar Aegean Dream.
Wij hebben geboekt bij Sudtours en weten op dit moment nog niet welk vluchtnummer we hebben, maar wel een voorlopige vertrektijd van 19.05 uur. Deze tijden veranderen steeds en worden ook steeds later. We vliegen met Martinair of Transavia. Voor de terugreis hebben we al wel een vluchtnummer en vliegen dan met Martinair om 23.59 uur.

Groetjes, schol :cool:

Hoi Schol,

Het is nog anderhalve week, we tellen af, jij ook? Weten ook nog geen vluchttijden, hopen dat morgen de tickets er zijn. Ben benieuwd hoor hoe laat we vliegen. Is trouwens wel laat om te vliegen, ben je rond middernacht in AD.

groetjes toos

Hoi Schol en Toos,
Ik zie het al de spanning stijgt. (niet gek hoor)
Wij zijn alweer een paar dagen thuis, maar we hebben het
heel leuk gehad, 12 dagen was zeker niet te lang.
Hotel vonden we prima, eten ook en alles.
We hebben verschillende excursie’s gedaan, zoals Jeepsafarie,
Dalyan, boottrip en een dorpentocht, leuk hoor allemaal.
Mooi weer, alleen met die trip naar Dalyan hadden we regen, het was toen de
2de dag regen in het seizoen, dus wel een beetje bijzonder.
Nou ik kom jullie nog wel tegen op de site, groetjes van Yvonne B :o

De tickets zijn binnen!

We vertrekken op 8 oktober om 19.05 uur met martinair en we vliegen terug op 16 oktober om 00.40 uur ook met martinair. Daar zijn we eigenlijk niet zo blij mee:( , maar we moeten ons hier maar bij neerleggen.:rolleyes:

Groeten, schol:cool:

Ook wij hebben de tickets binnen! We vliegen op 8 oktober met Transavia om 15.30 richting Bodrum en de 15de om 22.35 weer terug. Kunnen nu echt gaan aftellen Schol :wink: !!!

Groetjes Toos:) :cool:

hallo toos en schol,

Nou ik ben jaloers op jullie hoor.
Lekker dat jullie nog gaan zeg. En het is lekker weer daar.:cool:
Maar willen jullie de groeten dan aan cumcum en orcun en naomi van het animatieteam namens sarah en ann, van mij mag ook wel maar ze kennen mij niet zo goed, omdat ik meer met rick, sasha, vova en julia praatte.
Maar die zijn helaas weg.
Maar als het goed is moeten zekers ann en sarah kennen uit belgie.
Met hun heb ik ook een super gave vakantie gehad.
Zij waren 2 weken thuis en gingen toen weer 2 weken naar aegean dream.
Ik wacht weer tot volgend jaar en misschien op het hotel in antalya.
Het nieuwe dream hotel.
Dus wie weet, misschien gaan de plannen door.
Ik hoop dat jullie echt een super vakantie krijgen.
DROOM DROOM DROOM!!!:rolleyes:

groetjes van jacquelien

Hoi jaquelien,

Zal de groeten doen daar in Aegean dream. Wat waren cum cum en naomi
goed he? Van de zomer waren er foto’s van de shows niet gelukt of we hadden ons toestel niet bij ons, dus kunnen we nu overdoen. We hebben er onwijs veel zin in en zijn echt aan het aftellen.

Groetjes toos

Hallo Toos,

Ja zekers waren ze weer goed.
Naomi kan zeer goed dansen en cumcum kan iedereen aan het lachen maken.
Die cabaretshows zijn echt super.
Maar wat ik wel jammer vind is dat de helft is opgestapt of ontslagen.
Maar goed deze animatioren moeten ook weer goed zijn.
Zij komen van dan andere hotel in turgutreis iets met yasmine.
Dat is dat grote hotel aan het begin van turgutreis.

Maar in ieder geval geniet maar lekker. Maar dat zal vast wel lukken denk ik.

groetjes van jac:p

Hoi Toos,
Nog een klein weekje en dan liggen we te luieren op het strand. Je hebt alleen iets betere vluchttijden dan wij.

:confused: Weet iemand misshien of er nog eten verstrekt wordt na 1 uur 's nachts, omdat we pas na 1 uur in het hotel zullen zijn. En in de omgeving zal ook wel niets meer te krijgen zijn.

Jac vorig jaar hebben we 1 keer van de avondanimatie genoten, dat zullen we dit jaar iets vaker doen, want het was zeker heel goed. We hebben het op video opgenomen en het nog vaak teruggezien.

Nog even een vraag over de mountainbiketocht, is die nog zo pittig of inmiddels een beetje aangepast.

Groetjes, schol:cool:

Hallo Jac,
je hebt het over het nieuwe Dream hotel in Antalya.
Kan je hier wat meer over vertellen??
Groetjes, Bart.

Hallo schol,

Van de avondshows moet je echt doen, echt super.
Van de mountainbike tochten kreeg ik te horen dat het goed te doen was, maar dat was nog met sasha en nu weet ik het niet.
En over het eten weet ik ook niks, dit omdat het nu weer later in het seizoen was.
Maar anders moet je even naar yusuf emailen van de klantenservice van aegean dream. Die kan je vast meer vertellen

@ Bart, Nee ik kan er nog niks over vertellen.
Ze zijn er nog druk mee bezig, want ze hebben meerdere projecten lopen.
Maar als het goed is komt tie waarschijnlijk in Antalya en gaat het iets met dream heten.
Maar ik jou je op de hoogte,want ik word ook weer op de hoogte gehouden.

Maar van mij mag hij komen!!!

BEn trouwens benieuwd hoe het met la blanche gaat.
Het wordt een stuk groter als Aegean dream resort.
En ik denk als hij geopend is dat aegean dream ook met bandjes of pasporten gaat werken.

groetjes van jac:cool:

hallo Schol en Toos,

Ik begrijp dat jullie 8 oktober a.s. naar het aegean dream vertrekken, wij vertrekken 11 oktober a.s ook weer naar dit hotel om naomi te bezoeken.
Ja wij zijn de ouders van naomi. Leuk om te lezen dat jullie het animatieteam zo waarderen.
Heb dit ook aan naomi laten weten en ze zou het leuk vinden als jullie even persoonlijk kennis komen maken als jullie gearriveerd zijn.

Ik lees zelf regelmatig wereldwijzer , vindt het een leuke site. Wie weet misschien spreken we elkaar nog in het aegean dream.

Fijne vakantie en misschien tot ziens.

Bubbles

Hallo bubbles,

wat leuk dat jullie lekker naar jullie dochter gaan.
Zekers weer wat hollandse spulletjes meebrengen.
Nou een hele fijne vakantie en doe de groetjes maar.

Groetjes jac

Hallo Bubbles,
**
Je zult wel blij zijn om Naomi weer even met eigen ogen te kunnen zien. En dan gelijk van een fijne vakantie genieten. We zullen zeker even kennis gaan maken met Naomi. Van familieleden die eerder dit jaar ook in Aegean Dream zijn geweest heb ik begrepen dat Naomi goed haar best doet om zich met alle gasten bezig te houden.
**
We zullen elkaar vast wel tegenkomen, dus tot 11 oktober.
*We hopen dat het weer nog een beetje mee zit, en dan zullen we zeker genieten. *
**
Groetjes, schol
**

Hallo Bubbles,

Wij zijn afgelopen zomer in AD geweest en hebben toen kennis gemaakt met Naomi. Waren onder de indruk van haar danskunst en hebben ook salsa les gehad. Ik hoop dat ze ons herkent, maar misschien kun je haar vertellen dat “tante Bella” weer op bezoek komt, denk dat ze het dan wel weer weet. Doe Naomi vast de groetjes en we gaan haar zeker opzoeken! Wens je alvast een goeie reis toe en wie weet spreken we elkaar in Aegean Dream.

Groetjes Toos