Aegean Dream Resort Hotel, Turgutreis

Hoy Schol,

Wij waren vorig jaar in AD van 09/10 tot 23/10 en het weer was elke dag prachtig. Overdag steeg het kwik al vrij snel richting 30 graden. Er waren een paar dagen dat er iets meer wind stond en dan kon men s’avonds een zomerjasje wel gebruiken, dat was vooral in de eerste week het geval. In de tweede week was er bijna geen wind en dan kon men tot een stuk in de nacht buiten zitten(in de starlightbar op het terras)in korte mouwen. Regen hebben we niet gezien in die 14 dagen. Het ene jaar zal wel het andere niet zijn maar zo’n verschil zal daar nu ook weer niet opzitten zeker.
Wij zitten dit jaar van 30/09 tot 14/10 in Belek en we moeten ook maar afwachten hoe het weer daar zal zijn.
Alvast een fijne vakantie in AD en doe ze ginder de groeten. :stuck_out_tongue:

Nou in die periode dat ik in aegean dream was geweest to nu is er veel gebeurd in het animatieteam.
Oke zijn jullie er klaar voor.
Vova, Julia, Sasha, Tanya, Cindy en rick zijn weg.
Dus er zijn weer veel nieuwe gekomen.
Volgens naomi is het nog steeds heel gezellig en dat geloof ik graag.

Degene die nog gaan!!!
Heel veel plezier en i kben jaloers op jullie

groetjes jac

heeej…
ik ga 26 augustus naar ad maar ik heb eigenlijk nog van niemand gehoord die er dan ook heen gaat… wie gaan er vanaf 26 augustus nog naar ad? kan je eigenlijk als je nog geen 16 bent alcohol krijgen?
nja… alvast bedankt…
groetjes… door :rolleyes:

B) Hallo iedereen , hier een up-date van wie er nog naar AD gaan:
Doortje 26-08/??
Carla1 06-09/21-09
Yvonne B 13-09/24-09
Diamond 14-09/21-09
Schol 08-10/??

Ja het begint nu dichterbij te komen! Kijk er echt zó naar uit! Lekker een week genieten, ontspannen, relaxen enz.

Groetjes, Diamond

hallo doortje,

Ja je kunt er alcohol krijgen als je nog geen zestien bent.
Maar bij de cocktails doen ze er iets mnder in.
Maar is nog sterk genoeg.

Heel veel plezier.
Ik ben jaloers op je. Je krijgt daar hopelijk net zo leuke tijd, als die ik daar gehad heb.

Groetjes jac

heej,.
nouw bedankt voor de info… ik hoop dat ik het er leuk zal gaan vinden… ik ga van 26 tot en met 2 september… nja
groetjes
door

:rolleyes: hoi

nog 8 dagen en dan gaan we weer vakantie vieren, in aegen dream. kijk er ontzettend naar uit , hoop dat het net zo goed bevalt als vorig jaar!
Nu nog even drie dagen werken en dan is het bijna zo ver!

6 tm 21 september AEGEN DREAM!!!

groetjes carla1

B) :rolleyes: B)

:blink:
Hoi Carla 1,
En zitten de koffers al vol ???
Wij mogen nog een weekje langer wachten, maar het schiet op.
Alvast een prettige vakantie, groetjes van Yvonne B

B) hoi yvonne

Ja heb ze net ingepakt. Zit mooi aan het gewicht van 20 kg per koffer. Zal wel weer veel te veel bij hebben (zoals gewoonlijk)
Zo nu nog even de laatste dingetjes doen en dan het vakantiegevoel over ons heen laten komen…

WE vliegen morgen om 11.20 uur dus als alles goed gaat zijn we om 17.30uur
in aegen dream (lokale tijd)

Jullie ook een fijne vakantie … misschien treffen we elkaar wel.

groetjes carla 1 B)

Vorig jaar hebben wij ook in AD gezeten, en toen vertelde Ali dat die het leger in moest dus dat zal wel de reden zijn dat die er dit jaar niet meer in het animatie team zit.

Best jammer!! :frowning:

Nog een paar dagen: woensdag vertrekken we naar Aegean Dream. Vandaag de tickets opgehaald dus wat ons betreft kunnen we vertrekken. We zijn echt superbenieuwd hoe het hotel ons gaat bevallen!!

Groetjes, Diamond

Hoi Diamond,

Heel veel plezier daar in Aegean Dream. Wij moeten nog even een maandje wachten. Van Naomi, animatie, heb ik gelezen dat het op dit moment
's avonds behoorlijk afkoelt en er ook veel wind staat. Dus een trui of vest moet je toch maar even in je koffer proppen.

Groetjes, schol :cool:

Dank je Schol!
Ik had het berichtje van Naomi ook al gelezen dus we hebben inderdaad maar een extra vestje ingepakt :rolleyes:
Hoelang gaan jullie straks naar Aegean Dream?

Groetjes, Diamond

:stuck_out_tongue: Ziezo morgen ga ik m’n koffers vol gooien, nog 2 nachtjes slapen, en dan gaat het feest beginnen. :stuck_out_tongue:
En voor iedereen die volgt ( oa.Diamond) veel plezier, groetjes Yvonne B

Yvonne heel veel plezier en ga maar lekker genieten. Hier wordt het vanaf woensdag al weer kouder, dus goed getimed. Hoelang ga je? Ik hoor nog wel hoe je ervaringen zijn geweest.:wink:

Wij gaan in ieder geval 8 oktober, 1 weekje (dit was ook het antwoord voor Diamond). Maar ja we hebben vorig jaar de omgeving enz. al verkend dus het voelt al gauw vertrouwd.

Groetjes, schol:cool:

Hoi Schol,
We vliegen morgenmiddag, dus morgenochtend de restjes bij mekaar zoeken,
we gaan van 13-24 sept. dus dan zijn we laat weer thuis. Je hoort ervaringen wel weer, groetjes van Yvonne

Hallo,
kan iemand wat vertellen over hoe ver het staat met de werkzaamheden van het naastgelegen hotel “La Blanche”?
Wij zijn vorig jaar in september in Aegean Dream geweest en zijn benieuwd hoe het nieuwe hotel ernaast er zal uitzien.(het zou mei 2006 opengaan)
Voor al diegenen die nog moeten vertrekken: prettige vakantie!!

Nou we hebben een goede keuze gemaakt: wat een heerlıjk hotel. Alleen zıjn de weersverwachtıngen voor de aankomende twee dagen wat mınder helaas. Maar verder hebben we het hartstıkke leuk hıer. Mooıe kamer met frontaal zeezıcht, lekker eten en vrıendelıjk personeel. Vandaag lekker lıggen zonnen op de pıer…Voor ıedereen dıe hıer nog naartoe gaat, je zult een heerlıjke vakantıe hebben! Wıj gaan weer verder met genıeten.

Groetjes, Dıamond

Ja Diamond ik vind het hier ook geweldig. alles toppie, en mij hoor je niet klagen, nog 1 hele week voor de boeg. hmmm