Aegean Dream Resort Hotel, Turgutreis

Originally posted by jac@03-01-2005, 20:14:25
**hallo
Ik heb net geboekt voor AD familiekamer.
Wat een gedoe er was gelukkig nog net 1 kamer vrij.
mijn vraag is moet je daar nog met een bandje lopen?
Of krijg je net als de Wow resort een paspoort.

groetjes jac**

In AD krijg je helemaal geen bandjes of paspoort. Hele hotel is ultra all inclusive dus de bars/restaurants hoeven geen verschil te maken want er zijn dus geen mensen met lg, lo, hp, vp of iets dergelijks.

Hoi

Wij zijn vorig jaar in Aegean Dream hotel geweest. En je hoeft inderdaad geen bandjes te dragen. Ook heb je geen paspoort zoals in het WOW-Bodrumresort.(Hier zijn wij een paar jaar geleden ook geweest) Het Aegean dream was daar het enige all inclusive resort in de buurt. Vandaar!

Ze zijn nu wel aan het bouwen naast het hotel . Dus misschien is het dit jaar anders.

Groetjes joke

Hoi,
:wink:
Er zijn alleen pasjes voor de handdoeken

Bedankt voor alle info.
hopelijk wordt dit net zo leuke/fijne als wow topkapi palace.
dat is wel een groot hotel maar ook super geweldig

groetjes

Hey hallo hier is Lynda weer.

Ik heb veel geld gespaard en wil graag weer naar Aegean Dream.
Ben druk aan het kijken waar ik het goedkoopst kan boeken.
Ik kan niet wachten tot het weer zomer is en ik lekker aan het strand van het hotel kan gaan liggen.
Ik hoop dat het allemaal gaat lukken.

Veel groetjes Lynda :smiley:

Hallo daar

effe wat praktische vragen.

Turgutreis ligt op 1000 meter van het ad. Maar mijn vraag is hoe is het daar gesteld met de banken. Of moet ik vanuit nederland genoeg eurootjes meenemen.
En de winkels in het ad is het daar ook zo duur?
Of valt het wel mee.

groetjs jac

Originally posted by jac@11-01-2005, 12:53:45
**Hallo daar

effe wat praktische vragen.

Turgutreis ligt op 1000 meter van het ad. Maar mijn vraag is hoe is het daar gesteld met de banken. Of moet ik vanuit nederland genoeg eurootjes meenemen.
En de winkels in het ad is het daar ook zo duur?
Of valt het wel mee.

groetjs jac**

Er zijn in Turgutreis genoeg banken/pinautomaten aanwezig. Dus daar hoef je je niet druk om te maken. Wat de winkeltjes in AD betreft, dit weet ik zo niet meer. Ik weet wel dat ik daar een keer wat heb gekocht maar of het nu duur was weet ik niet meer.

he dank je wel.
Ik maakte me niet druk over de banken.
Maar het is wel prettig als je weet dat er een paar in de buurt is, omdat verleden jaar de bank 30 km verderop was.
groetjes

hallo allemaal,

wij gaan 26 mei daar het ad. is er voor kleine kinderen. 1 en 2 1/2 wel geschikt. en zijn de bij gebouwen echt zo erg? en als laatste zitten in alle 2 pers kamers alleen een douche.

alvast bedankt

groetjes
B)

Ik had mensen gesproken die in het bijgebouw zaten,die er geen problemen mee hadden, en het wel prettig vonden. Geen balkon maar wel openslaande deuren met tralies.
Er zit volgens mij geen lift en je zit wel dichter bij het strand en het kindergebeuren. Het uitzicht lijkt me wel goed, zeezicht. Dus ik denk beter dan in het hoofdgebouw. Er ligt een zwembad met bruggetje voor de deur. En de snackbar ligt er ook tegenover.
De indeling van de kamers is anders dan in het hoofdgebouw.
Neckerman heeft alleen maar het bijgebouw op de foto staan.
Zie ook foto’s van het hotel.
Groetjes, schol <_<

Hallo allemaal.

Wij gaan weer lekker van 24 mei tot 7 juni naar AD.We zijn vorig jaar ook geweest in september en het is ons heel erg goed bevallen.Vandaar dat we snel weer geboekt hebben bij Oad.

Tin,wij hebben een zoontje van 17 maanden.Vorig jaar was hij 13 maanden toen we op vakantie gingen.Het is allemaal heel erg goed gegaan.Er zijn goeie kinderbedjes en wij zaten in het hoofdgebouw.We hadden inderdaad een douche en volgens mij hebben de meeste kamers dat.Wij hadden wel potjes babyvoeding meegenomen,want het eten vond ik voor ons zoontje nog wat te vet.Potjes babayvoeding zijn erg moeilijk te krijgen in Turkije die kan je dus maar beter meenenem als het nog nodig is natuurlijk.Verder zijn er volop luiers en billendoekjes in de supermarkten te krijgen dus daar hoef je er niet al te veel van mee te nemen.Scheelt weer bagege.Oh ja de kinderstoelen die ze hebben zijn voor wat oudere kindjes.Ons zoontje zat dus in zijn wandelwagen aan tafel en dat ging ook prima.Verder hebben we lekker gewandeld en je zit met een kwartiertje in het dorp.Zo te lezen komen jullie twee daagjes later aan.Misschien komen we elkaar nog wel tegen.Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het wel van je.

Groetjes Natacha B)

:smiley: Hoi Scholg,

Wat leuk dat jullie ook naar Saray Regency gaan. Wij gaan van 26 juni t/m 10 juli. Vorig jaar zaten we van 19 juni t/m 3 juli in Eagean Dream. Wel toevallig dat we nu voor de 2e keer naar hetzelfde hotel gaan.

Groetjes,
Theo en Karin

Hoi Theo en Karin, :smiley:

Ja inderdaad ook heel toevallig. Dit komt ook door alle positieve reacties.
Wij hopen dat het net zo goed zal bevallen als in Aegean Dream.
Wij gaan 8 juni met 4 personen.
Onze groep is gesplist, omdat de andere 4 weer naar Aegean Dream gaan.

Groetjes, schol :wink:

Hallo Annemiek Koelmans,

Jij hebt me een emailtje gestuurd,maar helaas heb je je emailadres er niet bij gezet.
Kan je me ff je adres mailen,want dan kan ik je ook wat fotootjjes laten zien van het kinderbedje enz.

Groetjes Natacha c.verweij3@chello.nl

Hallo allemaal,
we hebben vorig jaar hier een zeer mooie vakantie beleeft, dit jaar gaan we naar Marmaris.
Toch ben ik zeer benieuwd hoe dit hotel na de opening van vorig jaar verder evolueert. Ik hoop dan ook dat dit topic levendig blijft en dat de mensen die nog naar dit hotel gaan bij hun terugkomst hun ervaringen meedelen.
Groetjes, Bart.

Hallo Allemaal, Ik ben 3 weken geleden aangekomen in AD,want ik werk daar nu nl in het animatieteam als choreografe. Vorig jaar was ik hier op vakantie en nu werken dus,heel apart maar wel erg leuk. Ýk herkende het hotel bijna niet terug toen ik kwam omdat ze nog flink aan het werk waren om alles weer mooi te maken en wat vernieuwingen aan te brengen,maar nu dinsdag gaat het hotel open en we zijn er bijna helemaal klaar voor! Alles is weer netjes en mooi,dus voor iedereen die komt,jullie kunnen een geweldige vakantie tegemoet zien!!! Ýk ben Naomi(met rood kort haar hahah) dus dan weten jullie meteen wie ik ben hihihi en er zijn ook een hoop dezelfde mensen van vorig jaar in het team. Maar zonder gekheid,het is hardstikke leuk en we hebben een onwijs leuk team, dus dat wordt helemaal gezellig!!

Tot snel in AegeanDream!!!

Doeiii namens het hele team!

Nou dansdoosje ik ben benieuwd.
Leuk dat je daar een baan hebt.
Hopelijk houd je ons allemaal op de hoogte.
2 Juli kom ik ook naar het AD en hou je natuurlijk in de gaten.

Veel dansplezier en tot juli.

groetjes jac

Hai Naomi(dansdoosje)

Spannend hoor dat het hotel volgende week open gaat.Zijn jullie er allemaal klaar voor??Veel succes in ieder geval.Leuk om te horen dat er nog wat mensen van vorig jaar van het animatieteam zijn.Kan je misschien wat namen noemen?
Wij komen 24 mei en blijven dan lekker twee weken.
Wij zijn vorig jaar ook geweest en hebben echt een super gave vakantie gehad.We kijken er echt naar uit,gelukkig schiet het al aardig op,want hier is het nog steeds niet echt mooi weer.

Groetjes Natacha

eey

ik ga 2 juli naar het hotel en vraag me af of nog meer mensen dan heen gaan???
ik ben zelf 16 en ga met me ouders naar het hotel… weet iemand of het wat leuks te doen is???
k lees het wel

xx

ho.ik wij gaan met 4 personen naar ad van 18-06 tot 8-7-2005.is er ook een leuke markt.en zijn de bedden ook goed te slapen.afz frans hendriks