Aegean Dream Resort Hotel, Turgutreis

De verwachtingen waren hoog gespannen voordat wij naar ADR vertrokken, helaas hebben ze dit niet geheel waar kunnen maken.
Het hotel heeft 5 sterren, maar momenteel halen ze wat mij betreft net een magere 4 sterren.
De faciliteiten zijn prima, dat wel. Maar men is nog teveel bezig met het oplossen met de grote problemen waardoor men te weinig oog heeft voor de details die je in een 5 sterren hotel zou mogen verwachten.
Ondanks dit is het toch een aangenaam verblijf geweest, mede gezien de prijs die je voor dit hotel moet betalen is het zeker een aanrader.

Wat betreft de problemen met Lithoral Tours, Sundirect OFC en Maxisun die eerder in deze topic gemeld zijn, wil ik nog even het volgende kwijt.

Ik heb nog nooit zoiets waardeloos meegemaakt, nu hebben wij daar zelf wel geen problemen van ondervonden omdat wij met OAD waren.
Maar na afloop van dit hele gebeuren in de lobby van het hotel, zat ik vlak bij de host en hostess van Lithoral die het een en ander uit de doeken deden aan een van de managers van ADR.
Zij hadden nogal schik in hetgeen voorgevallen was en vertelden ook aan de manager dat ze in zulke gevallen altijd probeerden de mensen te laten tekenen zodat zij eenmaal terug in Nederland nergens meer aanspraak op konden maken.
Je snapt wel dat toen ik dit hoorde ik de grootste moeite had om op dat moment mijn mond te houden.

Achteraf bleek dus dat Lithoral ( Sundirect) helemaal geen kamers in het hotel gereseveerd had, maar wel mensen gewoon liet boeken voor dit hotel en ze dan gewoon in een ander hotel plaatste.

Laat dit dan ook een waarschuwing voor de toekomst, boek altijd een ANVR aangesloten reisorganisatie, dat verschaft je in zulke situaties de benodigde rechten.

@ tulpje,ik had het meer op crash bandicot die zei “zwak hoor zo’n e-mailtjes verzenden” :wink:

Wij zijn zonet terug van een 2é verblijf in AD en het was opnieuw zeer goed. Voor mensen die hier reeds 2x waren is het natuurlijk altijd vergelijken met de 1é keer en ook wij konden dat dus eens doen. In vergelijking met ons 1é verblijf was er wel een verminderde service in het hoofdrestaurant. Eind mei lag er steeds dubbel bestek op tafel, er stonden glazen en men kwam water inschenken en vragen wat men verder wenste te drinken. Nu lag er enkel bestek, men kon zelf voor het drinken zorgen en die barman probeerde ons steeds plastic bekers aan te smeren om wijn uit te drinken omdat hij gewoonweg te lui was om zijn propere glazen op te halen in de keuken.Hij zei steeds dat er geen waren tot men zijn chef aansprak en dan kwam hij plots wel met glazen uit de keuken. Plastic bekers om wijn te drinken bij het diner is echt 5* onwaardig. Voor de rest alles prima naar wens, men zal verdorie ver moeten gaan zoeken om een SPA-center te vinden zoals dat van AD en ook de watersporten die in de all-in zitten zijn uniek. De animatie is nog steeds van zeer goede kwaliteit met crazy Ali als de grote bezieler zowel overdag als s’avonds bij de live muziek en in de shows natuurlijk de surplus van cum cum. Wij waren ook getuige van een avondshow waar verschillende managers een rol in speelde met ondermeer een zeer voortreffelijke vertolking van de hoofdmanager. De prijzen van dit jaar zullen volgend jaar wel niet meer van toepassing zijn maar als de verhoging binnen de perken blijft zit een 3é verblijf er voor volgend jaar zeker in.

Het is volgens het management van ADR de bedoeling om de prijzen voor volgend jaar hooguit met de prijsindex mee te laten stijgen.
Dus als dit werkelijk waar blijkt te zijn, dan is het ook voor volgend jaar een aanrader wat prijs betreft.
En hopelijk zijn de kinderziektes dat helemaal voorbij en heeft men geleerd van de fouten die men dit jaar gemaakt heeft.
Een verslag van mijn bevindingen is te lezen op:

VERLAG bezoek ADR

wij zijn zonet 2 dagen terug van ons verblijf in AD, we zijn er 12 dagen geweest, en het was er echt super gezellig!!! Al die klachten vind ik een beetje onzin… Het enige aan het hotel wat geen 5 sterren waard zijn, zijn de kamers in het bijgebouw, maar dat zijn echt geen slechte kamers. Bovendien doe je 2 stappen uit het hoofdgebouw en je zit op het strand. Wij hebben ook nog enkele dagen in het hoofdgebouw gezeten, omdat de gemeente turgutreis de leidingen in het gebouw ging controleren, en ik moet zeggen dat ik dat best wel jammer vind. De kamers in het hoofdgebouw zijn wel mooier maar dat is ook alles. Het animatie team is er ook geweldig. Als je tenminste een beetje mee doet met de activiteiten, maar dat hangt van jezelf af!!! Wij gaan zeker volgend jaar nog een keer!!!

Maar ik had een vraagje kan iemand mij enkele nummers geven die ze vaak afspeelden tijdens de show… Ik wou een club cd kopen van Aegean Dream, maar dat was ik vergeten. En nu weet ik niet welke nummers het zijn… kan iemand mij helpen??? :rolleyes:

In heel veel hotels is het zo dat de bijgebouwen de kamers tegenvallen dan de kamers in het hooggebouw.

bijv.
Dat is ook namelijk bij hotel pineta.
Het derde gebouw van pineta daar zijnn juist de beste kamers.

En de kamers van pineta deluxe (het nieuwe hotel vam pineta). Verschillen namelijk ook erg qua grootte. En bij pineta deluxe willen ze de 5 de ster hebben, maar ik weet niet alles hett dat krijgen.

Hotel naast pineta deluxe, Hotel green nature, Daar zijn alle kamers het zelfde ingericht en daar heb je ook een bijgebouw , maar daar is alles het zelfde als het hoofdgebouw

groetjes besmile

Hallo
Vraag : hoe staat het met het nieuwe hotel naast het
ad resort.
Ik weet trouwens niet echt of deze er komt, maar dat is tegen mij gezegd.
Dus gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid

groetjes jac

Hallo Jac,
net zoals jij ben ik nieuwsgierig naar dat nieuwe hotel.
Het laatste wat ik er heb van vernomen is dat het zou opengaan in mei 2006. Het hotel gaat la blanche heten en de maquette die we ervan zagen zag er veelbelovend uit. Ik hoop dat we er via deze weg nog wat meer van te weten komen.
Groetjes, Bart.

Volgens wat wij van de werkmannen zelf hoorden 2 weken geleden zou “La blanche” opengaan in mei 2005, vanaf februari 2005 zou hun website opengaan om de werkzaamheden te volgen. Men vertelde ons ook dat er vanaf november dagelijks met 1500 man zal gewerkt worden. Ter vergelijking, vanaf januari 2004 heeft men aan AD gewerkt met 800 man, er stond in januari ook juist nog maar een ruwbouw.

Hallo Allemaal,

Ik heb net een aantal berichten zitten lezen.
En heb gezien dat de meningen over dit hotel nog al verdeeld zijn.
Ik ben zelf naar dit hotel geweest toen het net open was.
Natuurlijk zijn er dingen die niet helemaal gaan zo als het hoort.
En ik hoop dat deze min punten volgend jaar beter zijn.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een top vakantie heb gehad.
Ik heb nog steeds heimwee naar dat prachtige strand en de aardige mensen.
Helaas is de website nu niet meer te bereiken en kan ik niet even terug naar die super droom van een vakantie.
Eén ding weet ik zeker al wordt het hotel 4x zo duur en moet ik sparen ik ga volgend jaar weer.
Ik hoop volgend jaar weer een super vakantie te hebben.
En tegen de mensen die het niet zo leuk hebben gehad zou ik willen zeggen “LIVE IS LIVE” overal is wel eens iets mis het gaat er om hoe je er mee om gaat.

:smiley: Groetjes :smiley:

en ik ben het helemaal met jou eens!!! En ik weet zeker dat ik volgend jaar ook terug ga… :smiley:

Hallo Lynda,

Ik heb je bericht gelezen over het niet te bereiken zijn van de website van Aegean Dream, en heb dit even nagekeken voor je, aangezien er op mijn site een link staat naar de site van het hotel.
Maar ik kan je gerust stellen hij is nog steeds te bereiken.

Zie hier:Aegean Dream Resort

Groeten Henk

das mooi geformuleerd ,ik zou het zeker niet beter doen !!

De prijzen van Aegean Dream lijken voor 2005 maar weinig aangepast op 2004.
Wij zijn dit jaar in juni gegaan met 2 volwassenen en een infant voor 1400 euro all in.

Als we in juni 2005 zouden gaan bedraagt de prijs voor 2 volwassenen, 1 kind (+2 jaar) en 1 infant (ons gezin is uitgebreid) slechts 1890€ voor 2 weken all in.

Als we dezelfde gezinssituatie als vorig jaar simuleren:
1532€ all in.
Voor dat kleine prijsverschil en misschien beter service lijkt dit voor 2005 ook een echte topper te worden.

Wij gaan in 2005 waarschijnlijk naar Marmaris, Antalya of Kusadasi.

Hoi allemaal,
al de foto’s op de site van het hotel zijn vervangen door nieuwe.
Deze moeten genomen zijn eind augustus/begin september vermits wij toen ook daar waren en er veel bekende gezichten opstaan.
In ieder geval, veel kijkplezier.

Hoi Wim 73, gefeliciteerd met de uitbreiding van je gezin.

Je zult ons ook nog wel herinneren. We waren gelijk met jullie in Aegean Dream en hebben genoten. We waren met 8 personen.

Ik zag dat je al een prijs noemde voor de zomer van 2005.
Waar heb je deze informatie vandaan?

Wij weten nog niet wat we volgend jaar gaan doen, maar het is het is wel verleidelijk om hier weer naar toe te gaan.
Het nieuwe hotel wat gebouwd wordt lijkt ons ook wel de moeite waard. Maar even afwachten dus.

Groetjes van Schol. :wink:

Hey Schol,

ik had ook al op je gereageerd voor Le Jardin enkele dagen geleden.
We zijn volop aan het kiezen. Momenteel gaat misschien wel onze voorkeur naar Kervansaray Marmaris, ietsje mindere klasse maar de ligging e.d. lijken perfect.
Ook Le Jardin spreekt ons erg aan.

De prijs van Aegean Dream haalden we van jetair.be

Kijk zeker eens op www.sunjets.be, zij hebben de laagste prijsgarantie in Belgiën en wij boeken al jaren met hun (alleen rechtstreekse verkoop en ook vertrekken vanuit Maastricht af en toe).

Hoi Wim,

Wij (4 personen) hebben vandaag beslist dat we naar Side gaan. Hotel Saray Regency. Omdat we nooit naar hetzelfde hotel terug gaan.
De andere 4 gaan nog wel naar Aegean Dream, omdat het zo goed bevallen was.

Succes met zoeken.
Groetjes schol :wink:

Hallo allemaal,

Wij zijn wat geschrokken door alle verhalen. Kan iemand ons vertellen hoe de situatie op dit moment in AD is? <_<

We maken ons vooral zorgen om de bouwactiviteiten naast het hotel, en ook de situatie in het bijgebouw; het hameren en de schimmel in de douches.

Zou iemand ons kunnen vertellen waneer de bouw activiteiten klaar zijn?

alvast bedankt!

hallo
Ik heb net geboekt voor AD familiekamer.
Wat een gedoe er was gelukkig nog net 1 kamer vrij.
mijn vraag is moet je daar nog met een bandje lopen?
Of krijg je net als de Wow resort een paspoort.

groetjes jac