B)
Vorig jaar toen wij er waren hadden we heerlijke bedden. Pas nieuw natuurlijk. Wij sliepen er goed op.
1 keer per week was er een kleine markt bij het hotel aan zwembadzijde, dus langs het strand.
1 keer per week is er een grote markt in Turgutreis. Hier komen mensen met bussen aan. Het is heel gezellig maar wel druk. Een gedeelte hiervan is groentenmarkt.
Even wat info aanvullen (wij waren vorig jaar tegelijkertijd met Schol in dit hotel).
De bedden waren zonder meer perfect. Ze waren heerlijk om in te liggen. Nu na 1 jaar zullen ze waarschijnlijk wel ietsje meer “belegen” zijn.
De markt in het hotel zelf is gezellig, zonder meer, want in dit leuke hotel zullen de prijzen nooit zo laag afpingelbaar zijn als in Turgutreis of Bodrum.
De markt in Turgutreis (op zaterdag) moet je gewoon meegemaakt hebben.
Het animatieteam was erg uitgebreid en ze hadden vorig jaar een aparte website (ben de URL wel vergeten). Ben benieuwd of ze nog met dezelfden zijn.
De enige reden waarom wij dit jaar niet terugkeren naar Aegean Dream is omdat mijn vrouw geen 2x naar dezelfde locatie op vakantie wil.
We hebben wel opnieuw voor een (nog te openen) recent hotel gekozen met veel “zwembad” en “eten”, leuk voor de kids (dochtertje van bijna 3 en zoontje van 8mnd).
Ik ben nog wel ff benieuwd naar hoe het nu precies zit met dat hotelbusje…In de gidsen staat dat er een aantal keer per dag een busje tussen het hotel en Turgutreis en Bodrum loopt. Maar op vakantiereiswijzer lees ik soms weer dat er géén bus is…Weet iemand dit?
Toen wij vorig jaar in het resort waren reed er een paar keer per week een busje naar Bodrum. Het busje ging op vaste tijdstippen heen en terug en er moest van tevoren gereserveerd worden. Hoe het dit jaar is weet ik niet, omdat alles vorig jaar nog nieuw was. Misschien dat een bezoeker van dit jaar nog zal reageren.
Dank je voor je reactie Schol! Hoop dat het dit jaar nog hetzelfde is, ben wel erg benieuwd naar Bodrum! En anders pakken we gewoon een dolmus die kant op…
Ik wou even reageren op de vraag over het busje van het hotel.
Ik ben vorig jaar een aantal keer heen en weer gereist naar Gümbet en Bodrum om te winkelen en om uit te gaan.
En ik heb gemerkt dat je beter de dolmus kan pakken.
Het busje van het hotel gaat op vaste tijden heen en trug.
De dolmus gaat ieder moment en ook nog laat op de avond.
Zo hoef je nergens rekening mee te houden.
Het dolmus station ligt in het centrum van Turgutreis bij de grote supermark (dat was vorig jaar zo ik weet niet of het nog zo is) dit is makkelijk te lopen vanaf het hotel.
Ik heb het super naar mijn zin gehadt in Aegean Dream vorig jaar.
En wens jullie een hele leuke vakantie toe.
Vraag aan de mensen die vorig jaar en dit jaar naar Aegean Dream zijn geweest. Zijn er nog dingen veranderd sinds vorig jaar.
Wij waren vorig jaar in juni en zijn van plan om in oktober een weekje naar A.D. te gaan. Dit jaar in juni zijn we naar een ander hotel geweest, maar AD trekt toch weer.
Zijn de problemen in het bijgebouw al opgelost. En zijn de douches nog veranderd in het hoofdgebouw.
Waait het nog zo erg? Vorig jaar hebben we het vaak koud gehad op het strand in juni. En op sommige dagen konden we ook niet buiten ontbijten door de wind. Ik vraag me ook af hoe het weer in oktober zal zijn.
Originally posted by schol@30-06-2005, 20:13:19
** Hallo,
Vraag aan de mensen die vorig jaar en dit jaar naar Aegean Dream zijn geweest. Zijn er nog dingen veranderd sinds vorig jaar.
Wij waren vorig jaar in juni en zijn van plan om in oktober een weekje naar A.D. te gaan. Dit jaar in juni zijn we naar een ander hotel geweest, maar AD trekt toch weer.
Zijn de problemen in het bijgebouw al opgelost. En zijn de douches nog veranderd in het hoofdgebouw.
Waait het nog zo erg? Vorig jaar hebben we het vaak koud gehad op het strand in juni. En op sommige dagen konden we ook niet buiten ontbijten door de wind. Ik vraag me ook af hoe het weer in oktober zal zijn.
Groetjes, schol <_< **
bericht voor schol bijgebouw heeft balcons en een luchtbrug gekregen naar het hoofdgebouw, animatie team bijna het zelfde alleen aly is weg.
voor de rest het zelfde wij willen ook nog een keer maar sep zit vol we zouden dan voor de 3e keer gaan
Bedankt voor je reactie.
We hebben een optie genomen voor oktober (inderdaad september kom je niet meer tussen). We gaan boeken via Holland International. En hebben gekozen voor zeezicht. Heeft iemand ook geboekt via H.I. en als je zeezicht hebt, bij Holland International, kom je dan in het hoofdgebouw of het bijgebouw.
We zullen vliegen met Arkefly. Heeft iemand hier ervaring mee. Er schijnt ook een comfortclasse te zijn met bijbetaling, maar is dat ook naar Bodrum toe.
Is het Internet niet meer gratis?
En hoe zit het met de minibar?
Lynda, nog bedankt voor je reactie! Weet je de tijden nog waarop die bus van het hotel liep? Heb je een beetje de tijd om rond te kijken in Bodrum of moet je zo weer terug? Want anders pakken we ook de reguliere dolmus, misschien inderdaad net zo makkelijk dan…
Ben heel erg benieuwd hoe het hotel en de omgeving ons gaan bevallen!
Originally posted by schol@01-07-2005, 22:35:35
** Hoi Ricorami,
Bedankt voor je reactie.
We hebben een optie genomen voor oktober (inderdaad september kom je niet meer tussen). We gaan boeken via Holland International. En hebben gekozen voor zeezicht. Heeft iemand ook geboekt via H.I. en als je zeezicht hebt, bij Holland International, kom je dan in het hoofdgebouw of het bijgebouw.
We zullen vliegen met Arkefly. Heeft iemand hier ervaring mee. Er schijnt ook een comfortclasse te zijn met bijbetaling, maar is dat ook naar Bodrum toe.
Is het Internet niet meer gratis?
En hoe zit het met de minibar?
Groetjes, schol <_< **
wij zijn naar Kos geweest met Arke-fly, het is een groot vliegtuig 767 boeing
we hadden Large plaatsen de helft van het vliegtuig heeft dit het is ons goed bevallen service was ook goed, we hebben er niets extra voor betaald en 5 kilo bagage extra zat er ook bij,
Veel plezier in aegean dream.
Originally posted by diamond@02-07-2005, 10:03:29
**Lynda, nog bedankt voor je reactie! Weet je de tijden nog waarop die bus van het hotel liep? Heb je een beetje de tijd om rond te kijken in Bodrum of moet je zo weer terug? Want anders pakken we ook de reguliere dolmus, misschien inderdaad net zo makkelijk dan…
Ben heel erg benieuwd hoe het hotel en de omgeving ons gaan bevallen!
Groetjes, Diamond**
Hallo Diamond
Ik weet niet meer precies wanneer het busje van het hotel vertrok en hoe laat het terug ging.
Ik weet wel dat het s’morgens vroeg was en s’avonds voor het diner was je weer terug.
Volgens mij was er s’middags nog een pendel heen en terug.
Zoals ik al vertelde maakte ik gebruik van de dolmus.
Dit is echt heel leuk.
Ik heb een keer op de terug weg op een zondag naast een Turkse vrouw gezeten met een mand met kippen.
We reden speciaal voor haar een stukje om via een klein dorpje in de bergen.
Eerst wel schrikken want ik dacht dat ik de verkeerde dolmus had.
Maar achteraf erg leuk zo’n extra bezichtiging voor dezelfde prijs.
Dus echt een aanrader.
Wij hebben nu een officiele boeking gedaan voor 8 oktober en gaan dan dus voor de tweede keer naar dit hotel. Wij hebben geboekt bij Sudtours en vliegen met Martinair (en dus niet met Arkefly).
Ik kan niet wachten.