Zijn momenteel aan onze laatste dag vakantie bezig in dit hotel , alles goed meegevallen behalve een paar zaken , badkamer is maar povertjes voor een zogenaamd vijf sterren hotel , gans de dag en een groot gedeellte van de nacht klint er muziek door de luidsprekers in alle gangen , wat irritant , zeker laat in de avond , veel geluid vanuit de disco , gangen zijn open , inderdaad veel Russen maar dat was ook zo in ons hotel verleden jaar in Manavgat en uiteraard Nederlanders , Belgen . Voor wat betreft het eten en drinken is alles O.K. , animatie is voor mij een grote flop , denken waarschijnlijk dat er alleen Russen aanwezig zijn en iets wat moet gelijken op Engels , onverstaanbaar , zeker tijdens de zwembad aktiviteiten. Er is nog een en ander te organiseren , maar volgend jaar beter …
Personeel dient nog te leren , de meeste dan , om goeiendag tegen de klanten te zeggen … :rolleyes:
ja, daar ben ik weer! In sommige dingen die “pompier” hier meldt, kan ik mij wel vinden. Andere dingen, tsja, dat is persoonlijke ervaring, zoals bijna alles dat we hier melden. Die muziek uit die luidsprekers vonden wij ook irritant. Volslagen onnodig. Wij hadden de pech dat zo’n luidspreker direct voor onze deur van de kamer, in de gang, hing. We waren bijna in staat een draadje door te knippen. Ik vind het toch niet zo geslaagd om in mijn vakantie om 7.00 uur wakker gemaakt te worden, van welke muziek dan ook. 's Avonds/'s Nachts belde ik de receptie en vroeg gewoon of ze de muziek uit wilden zetten en dat verzoek werd altijd ingewilligd en uitgevoerd via de technische dienst. Ik had trouwens toevallig oordoppen bij me (tegen het snurkgeluid van mijn echtgenoot) die ook goed werkten tegen de muziekgeluiden!
Het veel Russisch praten en niet al te best Engels kan ik ook wel ondersteunen, maar ik vond het bij de meeste avondanimatie niet zo storend. Ik vond de shows, zowel door het animatieteam zelf als door derden van goed/zeer acceptabel niveau.
Die badkamer is ook iets persoonlijks. Wij hadden (toevallig?) een mooie badkamer! Goed afgewerkt. Douchecabine lekte niet. En een “staande wastafel” is zéér modern tegenwoordig, maar niet praktisch.
Wel vonden wij dat je bijna een slangenmens moest zijn om WC-papier af te rollen…
Pompier: fijne laatste dag! Het is hier heerlijk weer!
Bedankt pienewien , zijn ondertussen terug thuis en inderdaad , schitterend weer.Verder zou ik zeggen aan al diegenen die nog moeten vertrekken ,prettige reis en veel plezier… voor wat beterft de animatie , dit is inderdaad een persoonlijke ervaring .
De groeten aan iedereen op dit forum ![]()
B) Eindelijk de koffers zijn gepakt …
nu gaan we zelf maar eens kijken hoe het allemaal daar is in aegen dream we gaan lekker genieten 15 dagen lang.
Dus Wij zijn er even niet!!!
Groetjes B) B)
hallo mensen die nog naar ADR gaan.
Wij zijn hier op dit moment aanwezig.
Het is een mooi hotel maar de badkamers zijn erg slecht afgewerkt en het water koud en warm is niet onder controle.Ook de bediening voor een 5sterren valt erg tegen maar daar laten we de vakantie niet door verpesten.De kamers worden niet goed schoongemaakt en ik heb dit van meerdere mensen gehoord.
De ultra all=inclusive voor wat betreft de sterke dranken valt ook tegen want volgens de meeste mensen is dit allemaal maar locaal spul.
Maar wij genieten nog steeds van deze dream ondanks andere mindere positieve klanken.
Vast veel plezier in het ADR
Hoi allemaal,
Een vriend van me verbleef er met zijn familie, het is in mijn ogen zeker een hotel welke de moeite waard is om te bezoeken. Dit hotel zou ik echt aanraden voor families. Het heeft veel mogelijkheden voor kinderen, eten is heerlijk, drank noem maar op. Ontbreekt je aan weinig, personeel is zeker vriendelijk. De kamers zijn ruim en voorzien van allerlei luxe.
Het soort gasten welke er komen zijn merendeels families uit het buitenland, vakantiegangers vanuit andere steden in Turkije, en mensen welke het hotel goed kennen, of toeisten welke er op aanraden komen. Dus weinig studenten en jongelui.
Turgutreis is zeker een mooi plaats om te zien. Wanneer ik zelf in Bodrum en omgeving ben huur ik altijd een auto, om het hele eiland af te gaan. Turgutreis, yalikavak, zijn mooie plaatsen om te bezichtigen rustig, bevolking bestaat vooral uit de lokalen en miner uit toeristen dit is wel prettig. Een nadeel is er wel het hotel is gelegen op een aardige afstand van Bodrum zelf, maar voor de rest Pico Bello.
Huur een auto (zijn erg goedkoop) zal je nodig hebben.
Prettige vakantie
Hallo allemaal,
we zijn pas terug uit het hotel.
Wat betreft prijs/kwaliteitsverhouding was dit het beste hotel wat we ooit bezochten.
Mocht iemand nog iets willen weten over het hotel, dan zal ik graag mijn mening geven.
Groetjes Bart.
Hallo Allemaal,
Hier een berichtje uit Eageon Dream resort nu een dream resort is het. Dit is zeker een hotel om naar terug tegaan vriendelijk personeel nette kamers alleen dan ja de badkamer maar daar moet je een beetje doorheen kijken en denken de rest is prima, als het goed is worden aan komende winter de badkamers nog aangepakt, ze zijn dan wel klein maar goed je bent toch de meeste tijd buiten je kamer het strand en alle voorzieningen zijn gratis, sauna, turks stoombad en natuurlijk de ligbedden aan het strand. nu ik ga nu nog even lekker een borreltje halen want ja over een dag of 9 gaat mijn vliegtuig pas weer naar huis.
Groetjes Ron
hallo ,we zijn voor de 2 e keer naar aegean dream gewest ,en het hotel is nog altijt toppie ,alles was geweldig in orde ,maar juist 1 ding .DE DOkTeR DAAR IS ER ECHT VOOR DE SHOW EN EEN ECHTE STR.NDJ.NET puntjes zelf in te vullen ! ik denk niet dat die ooit voor docter gestudeert heeft !!!
effe uitleggen ,
ik heb een klein ongeval gehad in het zwembad (trouwens ik ben niet de eerste ) reden is het podium waar ze s’avonds de optreden doen ligt ongeveer 50 cm in het water (foto’s komen nog) ik ben aan het zwemmen en ik doe mijn kering aan de kant onder water en ik kom naar boven en ik stoot mijn hoofd tegen dit podium (volgens normale reglementeringen mogen er geen opstakels bevinden zoals deze in het zwembad ) maar soit ik kom uit het water direct met een snijwond van ± 10 cm ,je zag mijn schedel zitten !! dus ik naar de dokter op -1 (wat ook niet aanwezig zijn ,zijn gebreveteerde zwemredders !!) ik kom bij de docter ,de dokter ziet mijn hoofd en zegt dat hij effe gaat zitten (ik zag hem lijkbleek worden ,en dat voor een dokter ) na effe op rust te komen zegt hij dat ik naar het hospitaal moest !! ,ondertussen heeft zijn verpleger mij subliem geholpen met het verzorgen van de wonde !! (deze mens kende dus zijn job !!!)
mijn vrouw kwam er bij en de dokter melde haar op een heel onbeleefde manier dat ze veel geld moest meenemen naar het hospitaal en de passen en de verzekeringskaart enz …
in het hospitaal toegekomen hebben ze mij ongelooflijk goed geholpen (zelfs veel sneller dan in belgie) aan deze mensen zou ik zeggen ,“DANK U WEL VOOR DE GOEDE ZORGEN”
en nu komt het !!!
s’avonds in het hotel kom ik op de kamer ,en er stond een fles wijn en fruit ,met een briefje van Emine met veel beterschap !!! (dit was wel fijn he )
ik krijg een telefoontje van Emine met "ik wil je wel effe zien he na het ongeval "
dus s’anderdaags ik bij Emine ,en ik zei dat ik alles op mijn verantwoordelijkheid nam (ondanks de fout van het podium in het zwembad wat reglementair niet mag) omdat ik het tof vond dat ze bezorgd om me waren ,en Emine zei "als er iets is we zullen u direct helpen .
ik had gebeld naar mijn verzekering en de verzekering wou van de dokter in het hotel gewoon een briefje met wat zijn constataties waren ,ik zeg ok ,ik zal kontact opnemen .
s’middags zie ik de dokter juist buiten het restaurant en ik vroeg zo een briefje ,met de vermelding wat hij gezien heeft en waarom hij me naar het hospitaal stuurde ,en nu komt het
HIJ WOU GEEN PAPIER SCHRIJVEN !!!
na een klein half uurtje gepraat te hebben ,zei hij me ok ik zal één schrijven ,maar ga nu naar mijn verpleger om jullie naam geboortedatum en adres en kamernr op te geven en ik zal zorgen dat tegen vrijdag dit papier aan de receptie ligt !! (omdat we hem vermeld hebben dat we de 2 daagse rit (efeze en pammucale )gingen doen en dit was op woensdag en donderdag )
wij dus naar de verpleger alles gaan vermelden .
vrijdaags gingen we naar de receptie en vroegen we dit papier ,geen papier te vinden ,ik naar Emine "die was al een stuk onbeleefder " na gezaag belde ze de dokter ,deze vond het prettgig om deze meededeling door te geven van " ik heb hun gezegd dat ze op woensdag bij mij moesten komen ,en dit hebben ze niet gedaan (ondanks wij hem vermeld hadden dat we 2 dagen weg waren !!!) en als ik nu naar het hotel kom moeten ze een visite betalen "
hij begon gewoon geld af te persen en ons te beliegen !!!
Emine ik weet dat u dit leest ,maar ik kan u 1 ding garanderen ,u hebt geluk dat het niet in belgie gebeurd is
en uw onbeleefdheid achter het telefoontje zint me echt niet en ik heb me erg moeten in houden omdat ik in turkije was !!!
2 e zaak
1 van de gasten in het hotel had een oorontsteking !!!
voor zijn druppeltjes heeft hij 240 euro moeten betalen en zonder weer een papier voor de verzekering!! wat dit weigerde de dokter ook !!!
3 e zaak
ik heb met sommige mensen die in het hotel werken ook gepraat en deze hebben allemaal slechte ervaringen met deze dokter
ik noem dit geen dokter maar ik noem het gewoon een persoon die er alleen maar probeert mooi te wezen (zijn geaardheid ligt ook wat verkeerd denk ik )
over medische ervaring ligt hij zelf -100000 ,
wat mijn geluk nu is dat ik 11 adressen in mijn bezit heb van hotelgasten die het ongeluk gezien hebben ,en dank u mensen (nederlanders ,belgen en zelfs russen )
aan het annimatie team , keukenteam ,barmensen ,schoonmaakploegen ,enz enz enz ,doe zo verder ,je vericht een prachtige job ,en door jullie me zo te amuseren heb ik toch nog een droomvakantie gehad en was ik dit voorval in de dagen dat ik bij jullie op bezoek was snel vergeten ,we hebben prachtige foto’s
maar spijtig dit was de laatste keer dat we bij jullie op bezoek kwamen .
wij maken ± 3 reizen per jaar van 1 week ,we waren van plan van minimum 1 keer per jaar bij jullie te komen ,maar we hebben nu voor een ander hotel gekozen ,genaamd RIXOS !!!
mijn vraag is nu ,als je kind een mmedisch probleem heeft of daar een ongeval ,wat zal de dokter dan doen ? alsook als er iemand aan het verdrinken is ?
Mmm, ik denk niet veel, toen hij mijn wonde zag werd hij misselijk en heel wit, voor een simpele oorontsteking vraagt hij 240 euro (raadpleging + oordruppels) …
Ik hoop dat hij je zoals bij mij naar het hospitaal laat brengen, kost je veel minder en daar wordt je geholpen !
Bij mij was het : ambulance + 7 hechtingen + nazorg (op vrijdag) van mijn hechtingen + 5 rontgenfoto’s voor nog geen 350 euro !
Ik denk enkel hopen dat je niets tegenkomt en dan heb je daar inderdaad een droomvakantie !
wat we nog eigelijk vergeten bij te vermelden hebben isdat emine weigerde voor vervoer te zorgen op vrijdag van het hotel naar het hospitaal als ik op controle moest komen
Mensen, wat ben ik toch teleurgesteld.
Nooit leefde ik zo erg naar een vakantie toe als dit jaar.
Ik hoopte een prachtig hotel te vinden met een perfecte bediening in een mooi land.
Niets van mijn droom ging in vervulling.
Bij aankomst oogde het hotel fantastisch, en de ontvangst kon echt niet beter zijn, maar dit was dan ook het hoogtepunt van onze vakantie (2 weken).
We hebben al vaak 3-sterren hotels bezocht die VEEL beter waren dan Aegean Dream, weliswaar niet in Turkije.
Het eten vonden wij echt niet van de bovenste plank, en warm was het ook niet altijd.
Handdoeken werden niet altijd vervangen wanneer ze op de grond werden gelegd.
Minibar werd niet regelmatig aangevuld.
Vele strandstoelen waren defect.
Om 2 uur s’nachts komt een technische ploeg ongevraagd op de kamer om de afvoer van de douche te herstellen, deze lekt namelijk naar het restaurant. De herstelling duurt 3 dagen en zolang blijft de douche buiten gebruik.
Het personeel heeft een zeer gebrekkige kennis van de engelse taal, wat meermaals tot conflicten leidt.
Geen enkele afspraak die men maakt wordt nageleefd.
De “A la carte” restaurants zijn beneden alle peil, en helemaal niet “A la carte”.
Wanneer het weer het niet toelaat om buiten te eten is het restaurant veel te klein.
De luide muziek op de gangen is zeer storend.
s’nachts is men op de gangen aan het stofzuigen, of worden de riolen gereinigd.
Emine is net zoals het ganse management-team kompleet onbekwaam.
NOOIT gaan wij nog naar Turkije, en zeker niet naar Aegean Dream.
Geef ons maar de klasse en de rust van Canarische eilanden.
inderdaad Emine is echt niet bekwaam om manager te zijn ,dat moet ik wel toegeven !!!
Jammer om deze verhalen te lezen.
Wij zijn n.l net een dag terug na 15 dagen
werkelijk een droomvakantie te hebben gehad.
Zou nu meteen zo terug willen!!!
Vonden het personeel zeer vriendelijk.
Annimatieteam TOP!!!
Genoten van al het lekkere eten in alle restaurants.
Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
groetjes carla :rolleyes:
Originally posted by carla1@22-09-2004, 20:09:50
**Jammer om deze verhalen te lezen.
Wij zijn n.l net een dag terug na 15 dagen
werkelijk een droomvakantie te hebben gehad.
Zou nu meteen zo terug willen!!!
Vonden het personeel zeer vriendelijk.
Annimatieteam TOP!!!
Genoten van al het lekkere eten in alle restaurants.
Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
groetjes carla :rolleyes:**
Trek u van die verhalen maar niet te veel aan Carla.
Wat crash bandicoot tegen kwam is een ongeval waar het management waarschijnlijk te laks op reageerde, zoiets kan en mag niet en daar zullen ze in de toekomst ook moeten aan werken.
Wat een zagevent zoals Rudy hier komt vertellen dat is natuurlijk larie en apekool. Als hij zo mistevreden is moet hij in de toekomst maar naar zijn betere 3* hotel gaan. :blink:
Wij waren in juni in AD en het was formidabel, zo goed zelfs dat we over 14 dagen opnieuw gaan.
Als het er slecht is ga je toch geen 2é keer terug hé, dus. De laatste 15 jaar waren wij in 4 en 5* hotels in de Dominikaanse 4X, Gran Canaria, Tenerife, Turkije 4X, Tunesië, Rhodos, Mallorca, Ibiza en het Spaanse vasteland, dus kunnen we toch al een en ander vergelijken dacht ik. Er waren er betere dan AD, maar verhouding prijs/kwaliteit is AD een absolute topper.
Ik ben benieuwd, de meningen beginnen de laatste tijd nogal verdeeld te raken.
Zaterdag vertrek ik naar dit hotel, en we zullen zien of dit Hotel in aanmerking komt om aanbevolen te worden door: www.turkijehotels.com
je gaat het u niet beklagen maar er zijn inderdaad enkele minpunten
dokter die zijn werk niet kent ,Emine idem dito ,muziek s’ochtends in de gang
het hoofdrestaurant veel eenzijdig eten
maar de rest is het echt
prima
Er is geen hotel wat echt 100% perfect is.
En je moet het ook afwegen naar de prijs/kwaliteit verhouding.
Al vrees ik dat dit hotel volgend jaar behoorlijk duurder zal worden ![]()
Crash,
het spijt me dat jullie dit hebben moeten meemaken op vakantie.
Helaas waren de eerste (openings)maanden van dit hotel de beste, want het hotel is nu al in verval.
Emine is echt eens wolf in schaapsvel. Ze is erg eigenwijs en ook wel arrogant, maar kan toch ook erg vriendelijk zijn.
Ze lijkt me ook onbekwaam voor haar job.
Hoe zit het met dat nieuwe hotel LANGS AEGEAN DREAM ?
Wat is de naam van dat nieuwe hotel?
Hoe ver zijn ze gevorderd met de bouw?
Wanneer verwachten ze de opening ervan?