Aegean Dream Resort Hotel, Turgutreis

Originally posted by hargerda@20-08-2004, 10:04:31
** Hallo (ex)vakantiegangers van hotel Aegean Dream Resort,
Kan iemand vertellen of de safebox op je kamer gratis is.

bvd Harrie

PS Wij gaan 4-9-04 met SunDirect naar dit hotel voor 11 dagen **

Ja, de safebox is gratis :slight_smile:

www.dreamteamturkey.com is online :smiley:

Wij gaan op 28 sept. voor 15 dagen naar Aegean Dream Resort.
Zijn er mensen die ervaring hebben in dit hotel met een rolstoel???
Mijn man is gehandicapt en gebruikt een rolstoel.
Heeft iemand de speciale invalide-vriendelijke kamers gezien?
Is het met een rolstoel te doen om naar Turgutreis te lopen, niet al teveel helling?
Werken de liften goed?
Graag als het kan reacties.
Bedankt alvast.

Kamers voor rolstoelpatiënten heb ik niet gezien, maar als valide mens loop je daar niet echt naar te zoeken ook hé. De gang voor naar het restaurant te gaan is met een paar trapjes naar beneden en daar is wel een afdaling voorzien voor rolstoelen dus heb ik zo een vermoeden dat het hotel zeker rolstoelvriendelijk is.
De weg naar turgutreis is vlak en ongeveer 10à15 minuutjes wandelen, via de straat welteverstaan hé, je kan ook langs het strand maar dan zit er een stuk van ong.100 meter zand tussen. Als je het hotel vooraan buitenkomt ga je naar rechts en na ong. 150 meter weer rechts en iets verder links en dan blijf je steeds rechtdoor wandelen.
Wij waren daar eind mei en vertrekken op 9 oktober opnieuw naar Aegean Dream.
Alvast een fijne vakantie. :wink:

Hoi vonne,

Het hotel is zeer zeker geschikt voor rolstoelgebruikers. Wij zijn dit weekend terug gekomen van 8 dagen Aegean dream. Wij hebben daar een Nederlandse man ontmoet die ook in een rolstoel zat. Hij logeerde in een aangepaste kamer op de begane grond. Deze kamer was voorzien van een speciale badkamer. Ook was hij regelmatig aan het zwembad te vinden met zijn rolstoel zonder hulp van anderen en hij vermaakte zich prima daar.
Dus hotel is rolstoel vriendelijk.

Trouwens wij hebben er ook een supervakantie gehad. Zeker aanrader.

Groeten Evert

op 11 september vertrekken we voor de 2 e maal naar dit hotel ,ik verheug er mij al op ,in mei was het bijgebouw nog niet klaar ,hoe zit dat nu ,is het daar ongeveer hetzelfde als het hoofdgebouw ? ,ik hoop natuurlijk dat we in het hoofdgebouw zitten ,maar we zullen wel zien ,is het nu niet overbevolkt ,want toen was het heotel nog maar 1 week open ,en is het animatieteam nog super gemotiveerd ?
grts crash

Wij zijn de 2e helft van juli hier geweest en toen was het bijgebouw al klaar. Wij zaten in het hoofdgebouw en spraken wel eens met mensen die in het bijgebouw zaten. De kamers zelf + badkamer zijn nagenoeg hetzelfde, maar in het bijgebouw heb je geen balkon(netje), wèl hebben alle kamers daar zeezicht.
Om te voorkomen dat wij in het bijgebouw zouden zitten, heb ik toch echt duidelijk bij het reisbureau èn zelfs rechtstreeks via een e-mail naar het hotel gemeld/verzocht, dat wij toch echt preferentie hoofdgebouw hadden. En het heeft dus geholpen. Alles nog dichter bij de hand is toch wel zo prettig!
Bovendien zit je in het bijgebouw tegenover het Turkse restaurant.
Als je hier wilt lunchen/avondeten gunstig, maar er wordt de hele dag + avond redelijk goed horende (Turkse) muziek gedraaid…

Hallo Pienewien,

Bij welke reisorganisatie had jij geboekt, wij gaan via Neckermann
en ik heb gehoord dat die alleen in de bijgebouwen kamers hebben.
Maar ik ga 't proberen of t lukt.

groetjes irene

Tulpje,

dat is het frappante: ook dat had ik van te voren gehoord, vandaar mijn “actie”. Wij hadden ook via Neckermann geboekt!

hai pienewien,

ik ga dus ook even naar het reisburo maar in de gids staat dat we kamer met balkon hebben, dat moet dus t hoofdgebouw zijn en ook de email naar t hotel is een slimme tip.Zekerheid voor alles,
groetjes irene

Tulpje,

Tip: mail aan het hotel “adresseren” t.a.v. Reception en “Guest Relations”.
Bij “guest relations” werkt een Turkse dame die getrouwd is met een Nederlander. Ze spreekt vloeiend Nederlands. Je zou die mail met dat verzoek dus kunnen richten in het Engels aan de receptie en daaronder ook in het Nederlands aan “Guest Relations”.
Ik weet niet hoe zij heet. Haar werk bestaat voornamelijk uit het proberen wensen in te willigen van (aankomende) gasten.

Hai Pienewien.

Ik probeer via hun site een email te sturen,maar dat lukt dus niet.Heb jij voor mij het emailadres,want wij willen ook graag een verzoekje indienen.Hebben de kamers in het hoofdgebouw op de begane grond een terras dat jij weet??Wij gaan namelijk met ons zoontje van 13 maanden en we zitten liever zo laag mogelijk.Ook ivm de kinderwagen.We hadden het wel ook opgegeven bij het reisburo,maar een emailtje kan nooit kwaad.

Alvast bedankt voor je reactie!!!

Groetjes Romana.

Romana,

ik had destijds via de website van Aegean Dream (“contact”) een mail gestuurd met mijn verzoek om in het hoofdgebouw geplaatst te worden. Ik heb dus geen “gewoon” e-mail adres van hen. Desnoods bel je ze voor een e-mail adres (vraag dan naar het e-mail adres van de “guest relations”). Daarmee kan ik je dus helaas niet echt verder helpen.
Alle kamers in het hoofdgebouw hebben naar mijn weten een balkon (zee- of zwembadzicht) of terras/balkon op de “straatkant”.
Er zijn echter in het hele hotel “hellinkjes” en liften. Wat dat betreft met de buggy wel prettig. En ja, met een klimgraag kleintje is het altijd uitkijken geblazen. De balkons hebben een muurtje (als je zit, kun je er nog overheen kijken) met daarboven op een railing.
Bij je verzoek kan je - als je dat wenst - voor de zekerheid ook “preferentie zeezicht” vermelden.

Hallo Aegean Dream Resort vakantiegangers,
Wij gaan aanstaande zaterdag 4 september voor 11 dagen naar dit hotel.
Wij hebben een avondvlucht vanuit Amsterdam vertrek 20:30uur.
Dus we komen midden in de nacht aan.
Weet iemand of je dan nog wat kunt eten in het hotel.
Alvast bedankt voor je reactie.

groetjes Harrie

Harrie,

's nachts van 01.00 - 8.00 uur (of 7.30 uur, weet ik niet meer) is de enige tijd dat je geen eten kunt krijgen.
De middernachtsnacks zijn verkrijgbaar van 24.00-01.00 uur.
En dat red je lijkt me niet…
Toch maar iets kopen van dat niet echt lekkere en te dure eten in het vliegtuig en je verheugen op het ontbijt in het hotel.
Fijne vakantie!

kan er mij iemand helpen want mijn mail geraakt niet door ,hun contactadres op de site lukt niet

Je kunt wel een mail naar het hotel sturen door via je gewone mail, dus niet via hun site, en dan als adres te gebruiken:
info@aegeandream.com.
Als je rechtstreeks naar hun guest relations manager wil sturen:
emine.mandira@aegeandream.com
Succes

Hoi
Je kan mailen naar info@aegeandream.com. Het lukte mij ook niet via de site maar ik zag dit adres op een andere site en toen lukte het wel…
Succes ermee! :smiley:

[FONT=Arial][FONT=Geneva][FONT=Arial][SIZE=1][SIZE=7][COLOR=blue] B)
Dag,

Ik plan een reisje in oktober en overweeg te boeken in Hotel Aegean Dream Resort. Ik heb nog geen ervaring met Turkije als reisbestemming. Wie ging al regelmatig naar Turkije en kan me vertellen hoe de weersomstandigheden er zijn in oktober?

In het discussieforum las ik een bericht over het feit dat zowat 50% van de hotelgasten Russisch zou zijn en de andere helft Nederlandstalig is. Wie kan dit bevestigen of ontkennen? Ik vind het helemaal niet leuk om op vakantie een soort van “kolonie-gevoel” te ervaren, dat is toch onnatuurlijk! Ik verkies een hotel met een breed internationaal publiek en buiten het hotel ontmoet ik het liefst de plaatselijke bevolking.

Groetjes aan iedereen en veel reisplezier voor wie nog vertrekken moet!!!

hallo Aegean Dream Resort gangers,

Wij hebben via ETCTravel te Eindhoven op 27 juli onze vakantie geboekt voor ADR. Wij zouden 14 september vanaf Eindhoven vertrekken en dan 2 weken verblijven. Krijgen we vandaag een telefoontje dat het hotel overboekt is!!! En we hadden er zo’n zin in, vooral door al jullie positieve reacties over dit hotel.

Morgen even terugbellen wat ze dan voor ons in petto hebben, maar dat kan volgens wij niet snel aan Aegean Dream Resort tippen.

Echt heeeeeel jammer!