Aegean Dream Resort Hotel, Turgutreis

Hallo iedereen,

Ik heb net via nu.nl vernomen dat er een vrij zware aardbeving is geweest in Bodrum en dat deze in de hele omtrek tot in Kos en Marmaris te voelen was. Dus waarschijnlijk ook in Turgutreis.

Heeft er al iemand meer info over dit? Ik hoop niet dat er schade aangericht is.

Misschien dat het vanavond op het nieuws is.

Groet

Hallo mensen die in Aegean Dream Resort zijn geweest.
Heeft toevallig iemand de ervaring met reizen van touroperator SUNDIRECT.
Deze is alleen on -line te boeken, maar weten jullie of ze betrouwbaar zijn.

Bedankt alvast voor jullie reactie

groetjes Harrie

Wij willen 4 september naar Aegean Dream Resort gaan met deze maatschappij

Harrie, ik ben zelf niet met dit bedrijf meegeweest, maar ze zijn aangesloten bij het SGR en ze hebben een kamer van Koophandel nummer, dus hier kan je wel boeken.

Groetjes.

Zijn er ook nog belgen dewelke eind aug. naar dit hotel gaan …
en nie enkel… :wink:

Hallo pompier,
Wij vertrekken 24 augustus voor 2 weken(en zijn Belg). Vorig jaar zijn we ook naar een nieuw hotel (in Kemer) geweest, was toen zeer goed meegevallen.
Groetjes, Bart.

Omdat alle grote tour operators vol zaten t/m oktober hebben we vandaag geboekt bij SUNDIRECT. De bevestiging krijg ik volgende week,maar we gaan er vanuit dat die komt.Wij gaan van 4 september t/m 14 september. We vliegen vanaf Amsterdam en komen terug in Eindhoven. Als het goed is met OnurAir.
We zijn erg benieuwd of het daar zo goed is als jullie allemaal in dit forum hebben laten weten. We vertrouwen erop.
Hopelijk hebben we daar een fijne vakantie,maar dat zal volgens ons wel lukken.
Alvast bedankt voor jullie reacties in dit forum.
Ik zal zeker verslag uitbrengen van onze ervaringen.

Tot Ziens in Aegean Dream Resort

groetjes Gerda en Harrie

Hallo pompier & Bart V

Wij zijn Belgen, met een klein beetje hollandse achtergrond, en vertrekken op 02 september voor 2 weken naar Aegean Dream.

Rudy & Bart ,
Bedankt voor jullie reaktie , wij zijn ter plaatse vanaf 27 aug; (aankomst tamelijk laat ) tot 3 sept. Mogelijk tot dan…
Ter info , verleden jaar waren wij eneneens in een nieuw hotel , betrof hotel Silence Beach te Manavgat , alles zéér goed meegevallen , hopelijk ook dit jaar…
Groeten ? Eddy pompier

Hallo Halgerda,

Wij hebben ook geboekt bij Sundirect maar hebben geen ervaring met die maatschappij.Ze zijn wel telefonisch bereikbaar op het nr. 023 5555 910.
Is er wel iemend die ervaring heeft met Sundirect ??

Groetjes

Wij hebben ook bij sundirect geboekt voor eind september reis is ook al betaald.
Z

Gehele bericht niet gepost dus opnieuw.
Wij hebben ook bij sundirect geboekt voor eind september reis is ook al betaald.
Ze zijn lid van de SGR niet AVNR maar vertrouw er op dat het goed zit.
Ik heb er enorm zin in ben er echt aan toe :rolleyes: .
Gr Franco

Hoi, ik heb op turkije reisforum al de vraag gesteld of er iemand ervaring had met sundirect. Wij hebben n.l. ook geboekt bij sundirect maar in een andere plaats en hotel. Wij vertrekken pas in oktober. Wil iemand laten weten hoe deze reisorganisatie is bevallen als je terug komt? Alvast bedankt en voor iedereen die nog op vakantie gaat, een hele fijne vakantie.

Groetjes, T 42

Hallo allemaal,
we vertrekken 24 augustus en hebben er, mede dankzij de vele positieve reacties, enorm veel zin in. Ik heb nog wat vraagjes voor diegenen die al geweest zijn. Kan je er ook tafeltennis spelen? Werkt de airco op de kamer goed? Moeten de heren bij het avondeten een lange broek dragen?
Alvast bedankt voor een reactie!

Bart: één tafeltennistafel buiten onder een afdakje bij de waterglijbanen en één tafeltennisbanen bij verdieping -1 hoofdgebouw, naast de panoramalift.
Airco op de kamer werkt goed. Werkt op je “sleutel” (pasje van je kamer).
Lange broek 's avonds bij het diner is niet verplicht. Overdag mag je in het buffetrestaurant (middag) niet in zwemkleding hier eten.

Wel wel,

ik heb alle berichten omtrent dit Hotel hier gelezen, en jullie hebben me allen overtuigt. Het is dus de eerste keer dat ik een reis boek, uitgaande van reacties van bezoekers op een forum.

Nu wacht ik enkel nog op bevestiging van de touroperator, en dan vliegen we er hopelijks naartoe, eind september.

Volgens de brochure van Thoms Cook of jetair, staat bv. internet als betalend en is er geen sprake van jetski of waterski. De prijs is zeker aantrekkelijk.

Dus … allen bedankt voor de reacties in deze topic.

Ik ben er niet goed van.
Hotel is niet meer vrij in de periode die ik wil gaan.
En ik had er al zo op gerekend.

Zal voor een volgend jaar zijn.

En vertrek vanuit Nederland?
Denk dat er hier nog wel plek is!

Gr. Franco

SUPERMIKE,

Je moet eens naar www.sundirect.nl gaan. Die hebben nog zat plaats
naar het hotel, vertrek vanuit Amsterdam of Eindhoven.

Groeten,

Originally posted by Crazy9@18-08-2004, 14:46:18
** SUPERMIKE,

Je moet eens naar www.sundirect.nl gaan. Die hebben nog zat plaats
naar het hotel, vertrek vanuit Amsterdam of Eindhoven.

Groeten, **

Helaas, helaas. …

Ik heb een ander reisje geboekt, naar Antalaya in hotel Pirate’s Beach club. Bovendien ben ik Belg en zie ik het niet direct zitten om vanuit Amsterdam te vliegen.

Toch bedankt voor de reactie.

Hallo (ex)vakantiegangers van hotel Aegean Dream Resort,
Kan iemand vertellen of de safebox op je kamer gratis is.

bvd Harrie

PS Wij gaan 4-9-04 met SunDirect naar dit hotel voor 11 dagen