Kan iemand zeggen bij welke operators je dit hotel kan boeken en welke de goedkoopste is voor 11 dagen in september.
alvast bedankt
hargerda
Kan iemand zeggen bij welke operators je dit hotel kan boeken en welke de goedkoopste is voor 11 dagen in september.
alvast bedankt
hargerda
Deze accommodatie is in ieder geval te boeken bij:
En waar 'ie het goedkoopste is ligt er natuurlijk helemaal aan wanneer je precies wil vertrekken.
Crazy 9,
Ik heb nog steeds dat nummer niet! Wil jij het me aub bezorgen???
Alvast bedankt …
DUVAL
ik heb vandaag 20/7 geboekt hotel aegeandream bij sundirect
heb dagen op internet zitten surfen volgens mij is deze operator super
goedkoop.Ga 7augustus voor een week.
Originally posted by henkelman@20-07-2004, 23:15:00
** ik heb vandaag 20/7 geboekt hotel aegeandream bij sundirect
heb dagen op internet zitten surfen volgens mij is deze operator super
goedkoop.Ga 7augustus voor een week. **
Misschien wel, maar deze organisatie is niet aangesloten bij het ANVR.
En ik kies dan altijd liever voor iets meer betalen en boeken bij een organisatie die is aangesloten bij het ANVR dan eentje die daar niet is aangesloten.
Maar ze zijn wel lid van de SGR en dat is ook erg belangrijk. Dus volgens mij is er met sundirect niks mis mee hoor!
Mvg. Roanna
Hallo,
ik ben nu bijna een week terug van een supervakantie in dit hotel. Wij zijn 2 weken geweest en hadden via OAD geboekt. Dit was super. Wij hadden ook hele goede vluchttijden zodat we de aankomst en vetrekdag ook nog hadden. We vlogen met Martinair. Ik heb begrepen als je met Onur air vliegt dat je vaak die twee dagen volldeig kwijt bent omdat je midden in de nacht aankomt en midden in de nacht weggaat. Kan je beter wat extra betalen denk ik dan maar…
Hotel is geweldig, eten en drinken alles is super. De a la carte restaurants zijn niet direct a la carte. Er is gewwon een vast menuutje wat je krijgt voorgeschoteld maar ook dat is super. Vooral het Turks restaurant (saltanat), heel romantisch! Als je iets wilt weten dan vraag het maar. Ik hoop dat ik je vraag kan beantwoorden.
Groetjes Amiek
Hai Amiek.
Fijn om te horen dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad.Wij hebben ook bij Oad geboekt en vliegen ook met Martinair.We gaan voor het eerst met ons zoontje van dan 13 maanden op vakantie.Ik had nog een vraagje,is er een magnetron aanwezig in het restaurant?Dit zou namelijk erg makkelijk zijn voor opwarmen van melk en voeding voor die kleine van ons.En om welke tijden vlogen jullie en krijg je tijdens de vlucht nog wat te eten??
.Wij gaan 14 september daar naar toe,heb er ontzettend veel zin in.
Alvast heel erg bedankt voor je reactie
Groetjes
Originally posted by Romana13@23-07-2004, 09:10:33
**Hai Amiek.
Fijn om te horen dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad.Wij hebben ook bij Oad geboekt en vliegen ook met Martinair.We gaan voor het eerst met ons zoontje van dan 13 maanden op vakantie.Ik had nog een vraagje,is er een magnetron aanwezig in het restaurant?Dit zou namelijk erg makkelijk zijn voor opwarmen van melk en voeding voor die kleine van ons.En om welke tijden vlogen jullie en krijg je tijdens de vlucht nog wat te eten??
.Wij gaan 14 september daar naar toe,heb er ontzettend veel zin in.
Alvast heel erg bedankt voor je reactie
Groetjes**
Hoi Romana13,
wij hadden een zaterdagvlucht van Martinair, onze tijden waren: vertrek van Amsterdam om 7.05 uur en vertrek vanuit Bodrum 12.35 uur. Er zit een uur tijdsverschil tussen Turkije en Nederland. Het viel ons op dat je best veel beenruimte in het vliegtuig hebt en dat is best prettig als je met een klein kind gaat. (Wij hadden onze dochter van 15 maanden bij ons) Je krijgt inderdaad eten en drinken in het vliegtuig alleen kinderen tot 2 jaar niet. Als het vliegtuig niet vol zit heb je kans dat je een extra stoel voor het kindje hebt. Bij opstijgen en landen zit je kind bij je op schoot met een appart riempje aan jou riem.
In de verschillende restaurants hebben ze inderdaad magnetrons. Als je het potje geopend aan een ober meegeeft dan laten ze het in de keuken opwarmen. Ik heb bij de supermarkt Migros gezien dat ze daar evt Nutrilon 2 hebben en daar hebben ze ook pampers alleen heten ze daar Prima maar het zijn gewone pampers. Scheelt een hoop gesjouw.
In de restaurants hebben ze ook verschillende soorten yoghurt staan en 's ochtends ook cruesli enzo. Er ligt ook vers fruit zoals galiameloen, watermeloen, sinaasappels, grape-fruit en appels. Heel veel verschillende soorten salades. Maar het is inderdaad aan te raden wat potjes mee te nemen. Onze dochter heeft alleen de eerste 3 dagen daar goed gegeten en de rest niet meer.
Ik wens jullie een hele fijne vakantie toe!
Groetjes Amiek
Hai Amiek.
Heel erg bedankt voor je reactie.Wat een fijne vluchttijden hadden jullie.Ik hoop dat wij deze tijden ook krijgen.We zullen zien.
Altijd handig om nog wat tips te krijgen.Fijn dat ze in de supermarkt ook pampers verkopen,dat scheelt inderdaad een hoop gesjouw.
Jammer dat jullie dochtertje niet zo goed gegeten heeft,maar ze zal thuis de schade wel weer ingehaald hebben nietwaar??
Hadden jullie trouwens een kleine buggy mee,of een grotere wagen.Ik zit nog een beetje te dubben welke wagen we mee moeten nemen.In die grote zit en slaapt ie toch wat lekkerder dan in die kleine,maar als we een keertje met de dolmus ergens heen willen dan zie ik mezelf die grote wagen niet meenemen.Weet je verder nog iets waarvan je zegt dat is heel handig of onmisbaar om mee te nemen voor die kleine??Bedankt!!
Groetjes Romana
Hoi Romana13,
wij hadden een buggy meegenomen, deze is allemaal compacter dan de gewone wandelwagen. We hadden wel een buggy waarvan je je kind kan laten liggen. Wij zijn niet met de dolmus weggeweest, wel een keer met de taxi terug vanuit Turgutreis naar het hotel. Als je bv naar Bodrum gaat ben je al gauw 30-40 minuten onderweg dus dat hebben we niet gedaan. Spullen die je verder mee moet nemen: zonnehoedje, zonnebrandcreme (wij hadden factor 60). Wij hadden ook duplo bij ons, weegt niets en als je de blokjes op elkaar bouwt neemt het ook geen ruimte in. Genoeg kleertjes. Je kan daar ook kleren laten wassen maar daar weten ze dan ook een leuk prijsje voor te vragen. En niet vergeten om een drinkbekertje in het vliegtuig mee te nemen.
Mijn dochter heeft inderdaad de afgelopen week goed de schade ingehaald. Gelukkig maar…
Groetjes Amiek
Ja hallo ieder,net geboekt voor 21 september 15 dagen.
Na lang zoeken geboekt bij sundirect was de goedkoopste.
Na al die positieve berichten kon ik niet meer wachten(veel operators hadden ook geen plek meer :lol: ).
In welk gebouw ik zal zitten zal me een worst zijn als het maar gezellie is
.
Wie gaan er nog meer rond die tijd?
Gr. Franco
Originally posted by Franco@27-07-2004, 11:55:02
** Ja hallo ieder,net geboekt voor 21 september 15 dagen.
Na lang zoeken geboekt bij sundirect was de goedkoopste.
Na al die positieve berichten kon ik niet meer wachten(veel operators hadden ook geen plek meer :lol: ).
In welk gebouw ik zal zitten zal me een worst zijn als het maar gezellie is.
Wie gaan er nog meer rond die tijd?
Gr. Franco **
hallo,Franco wij gaan 28 september
nog een paar weekjes wachten
maar ja dan hebben we ook wat zeggen ze dus ben benieuwd.
wij vertrekken vanaf eindhoven en blijven maar 8 dagen
we gaan met 4 personen
groetjes chantal en de rest
Hallo Chantal,
Leuk dat jullie rond die tijd gaan dan zijn wij er al een week :rolleyes: en zullen dezelfde dag weer vertrekken als jullie hopelijk heerlijk uitgerust
en veel ervaringen rijker.
Gr. en mogelijk tot daar dan… Franco
Reis buro moet nog wel ff de reis bevestigen
dan kan het voorgenieten pas echt beginnen.
Originally posted by Franco@31-07-2004, 15:48:38
** Reis buro moet nog wel ff de reis bevestigendan kan het voorgenieten pas echt beginnen. **
hoe bedoel je de reis bevestigen is het nog niet helemaal zeker dan dat je gaat?
ik dacht als je boekt dat het dan ook meteen goed was
waarvandaan vertrekken jullie dan wij vanuit eindhoven met onur air
groetjes chantal
Wij gaan met Martin air vanaf a-dam.
Volgens reisburo moet ik de schriftelijke bevestiging binnen een aantal dagen krijgen.
Dus nog afwachten dan maar…
De reis is on-line geboekt vandaar.
Gr. Franco
Bevestiging binnen joepie!!
Hallo,
Wij gaan 24 augustus voor 2 weken en zullen via deze weg verslag uitbrengen.
Groetjes, Bart.