Hallo allemaal,
'k had nog een vraagje. Op de weerkaart zie ik dat het overdag goed warm is, maar hoe is de temperatuur 's avonds? Moeten we sweaters enz. meenemen?
groetjes,
Pienewien
Hallo allemaal,
'k had nog een vraagje. Op de weerkaart zie ik dat het overdag goed warm is, maar hoe is de temperatuur 's avonds? Moeten we sweaters enz. meenemen?
groetjes,
Pienewien
's avonds en overdag kan er een behoorlijke wind staan. Dus neem gewoon een vest mee, dan zit je altijd goed ![]()
Uh, ik bedenk mij nog iets…
Ik heb vroeger vrij actief gewindsurfd. Ik was van plan te proberen daar of ik dat nog steeds kan… Als het er echter flink waait, denk ik dat dat niet zo slim is… Terugkomen zou dan wel eens een probleem kunnen worden! Worden daar bijv. ook tenniswedstrijden georganiseerd ofzoiets? Klopt het trouwens dat er - ik bedoel dus niet de internetruimte - ook een spelletjesruimte is voor kinderen (racen, al die electronische spellen enz.)?
Originally posted by Pim & Ester@05-07-2004, 11:53:07
** Hoi Alysia,
Je hebt erg geluk gehad dat je via OAD hebt kunnen boeken qua prijs. Zij hadden namelijk al kamers “gekocht” voordat het bekend werd dat dit hotel de naam Ultra met zich mee mocht dragen. Volgend jaar rond dezelfde tijd als dat je nu bent geweest zal ook aanzienlijk duurder zijn.
Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad.
Wij gaan 11 septemebr en we hebben er ook ontzettend veel zin in.
groetjes, **
Hoi Pim & Esther,
Fijn dat jullie in september naar hotel Aegen Dream gaan. Als het zo blijft zo als het nu is, zal je er zeker geen spijt van krijgen.
Of we geluk gehad hebben dat wij bij OAD geboekt hebben, weet ik niet. Er waren mensen in het hotel die geboekt hadden bij Maxisun, volgens hun waren die zelfs nog goedkoper uit als wij. Of het waar is weet ik niet, maar scheelde volgens hun toch nog met onze prijs. Het is in ieder geval de volgende keer de moeite waard om ook eens met Maxisun te vergelijken.
Wij denken ook dat de prijs volgend jaar wel flink zal stijgen. Meestal als er een nieuw hotel geopend wordt zijn de prijzen eerst heel aantrekkelijk. Ze zijn in iedergeval nu bezig naast Aegen Draem een nieuw hotel te bouwen. Dit hotel zou als het goed gaat mei 2005 geopend worden en krijgt de naam La Blanche. Misschien goede concurentie, zodat we alsnog in het voorzeisoen wat goedkoper uit zijn.
Verheug je in iedergeval maar vast op een fijne vakantie,
Groetjes Alysia
Originally posted by alysia5@05-07-2004, 21:40:44
**
Hoi Pim & Esther,
Fijn dat jullie in september naar hotel Aegen Dream gaan. Als het zo blijft zo als het nu is, zal je er zeker geen spijt van krijgen.
Of we geluk gehad hebben dat wij bij OAD geboekt hebben, weet ik niet. Er waren mensen in het hotel die geboekt hadden bij Maxisun, volgens hun waren die zelfs nog goedkoper uit als wij. Of het waar is weet ik niet, maar scheelde volgens hun toch nog met onze prijs. Het is in ieder geval de volgende keer de moeite waard om ook eens met Maxisun te vergelijken.
Wij denken ook dat de prijs volgend jaar wel flink zal stijgen. Meestal als er een nieuw hotel geopend wordt zijn de prijzen eerst heel aantrekkelijk. Ze zijn in iedergeval nu bezig naast Aegen Draem een nieuw hotel te bouwen. Dit hotel zou als het goed gaat mei 2005 geopend worden en krijgt de naam La Blanche. Misschien goede concurentie, zodat we alsnog in het voorzeisoen wat goedkoper uit zijn.
Verheug je in iedergeval maar vast op een fijne vakantie,
Groetjes Alysia**
Hoi Alysia,
Ik ben zelf de afgelopen 2 weken dus ook in Aegean Dream geweest en heb geboekt via Maxisun. Naar mijn weten was ik inderdaad goedkoper uit dan bij Oad (zelfs in vergelijking met de korting die ik kan krijgen bij de Oad). Het enige “nadeel” (als je het een nadeel wil noemen) is dat je bij Maxisun niet verzekerd bent van een kamer in het hoofdgebouw. Had zelf namelijk een kamer in het bijgebouw maar zo ver ligt dat niet van het hoofdgebouw dat dat nou een groot nadeel is. Vond het zelfs wel fijn, want je hebt dan zeker weten zeezicht ![]()
Oh ja, dat La Blanche hotel had ik ook al gezien. Op het plaatje daar bij dat gebouwtje bij het hotel komt het er erg mooi uit te zien. Ga het zeker in de gaten houden. Misschien iets voor volgend jaar ![]()
Hallo Crouching Tiger,
hopelijk heb je een prachtige vakantie achter de rug in Aegean dream.
Wij moeten nog wachten tot eind augustus, maar kijken er al enorm naar uit. Ik heb nog een vraag over de animatie. Op de site vakantiereiswijzer.nl staat te lezen dat er aan het zwembad constant lawaai is en dat je er onmogelijk rustig kunt liggen omwille van de lawaaierige animatie. Wat is jouw mening hierover? Is er echt geen moment rust, zijn de animatoren opdringerig of valt het allemaal wel mee?
Groetjes, Bart.
Hoi Bart V.!
De animatoren zijn bij dit hotel gelukkig niet heel opdringerig. Ik zat vorig jaar in Hotel Egeria Beach in Kusadasi en daar bleven ze gewoon doordrammen als ze mensen nodig hadden om mee te doen aan spelletjes tot je gewoon bijna ontzettend kwaad werd. Hier wordt het gewoon gevraagd en als je geen zin hebt zeg je nee en gaan ze weg.
Ik heb de hele vakantie op de ligbedden bij het strand gelegen en niet bij het zwembad zelf en ik moet zeggen dat ik daar weinig last heb gehad van de animatie. Als je bij het zwembad zelf zit kan ik me voorstellen dat je er daar iets meer last van hebt omdat de meeste spelletjes in of rondom het zwembad worden gehouden (waterpolo, darts). Dus als je meer rust wil, ga je gewoon lekker op de ligbedden aan het strand liggen, daar ben je ook beter beschermd tegen de zon (sunblockers) en de ligbedden zijn beter te verplaatsen want die bij het zwembad zijn van hout en aardig zwaar.
Hallo allemaal,
op de website van het hotel zijn weer nieuwe foto’s bijgevoegd.
Groetjes, Bart.
:rolleyes: Hallo :rolleyes: ,
Dat zijn weer leuke foto’s en met het weer in Nederland krijg ik toch wel heeeeeeeeeeeel veel zin, maar helaas ik moet nog tot september wachten.
Kan iemand ons vertellen hoe het zit met de aangeboden watersporten, kan je inderdaad surfen, waterskieen en kanoen?
groetjes irene
Weet iemand of er ook een magnetron aanwezig is in het restaurant voor het opwarmen van babymelk??En hoe zijn de babybedjes?
Irene dus jij hebt ook al zo’n zin in de vakantie.Het schiet hier inderdaad niet erg op met het mooie weer.Wanneer gaan jullie in september?Wij gaan van 14-9 tot 28-9.Misschien komen we elkaar wel tegen daar.
Groetjes
hoi Romana 13,
Wij gaan van 21 t/m 30 september, en we kunnen niet wachten.
Dit is voor t eerst in 20 jaar dat we niet in t hoogseizoen gaan, en nu
hebben we zo’n zomer. Misschien tot in September.
groetjes irene
Hoi allemaal!!
Wij zijn hier nu de 2e dag en het is lekker!
Ze zeggen dat het hotel vol zit maar daar merken we weinig van.
Het is absoluut niet massaal.
Het eten is lekker er is voldoende keuze.
Er is een handdoekservice aanwezig dus je hoeft niet perse je badhanddoek mee te nemen.
Verder zijn er voldoende strandbedjes je kunt kiezen waar je wilt liggen en je hoeft echt niet je bed uit om 7 uur om een plekje te vinden.
Het waait hier aardig dus je volet niet dat het 40 graden is.
Het is wel verstandig om iets warms mee te nemen want s avonds is het erg waaierig.
Groetjes Don en Carola
Hoi allemaal,
we gaan volgende maand naar het hotel en kijken er enorm naar uit. We hebben echter nog een vraagje. Onze terugvlucht is pas om 22u. 's avonds en we vragen ons af tot hoe lang we van de all inclusive kunnen genieten. Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt voor een reactie.
Hallo,
Ik en men vriendin zijn onlangs een week in dit hotel geweest! Nu heb ik een vraagje voor de personen die binnenkort naar dit hotel vertrekken of die er nu nog aanwezig zijn! Na ieder spelletje aan het zwembad speelt men een liedje (de POOLDANCE) en dan danst iedereen mee op dit liedje! Nu zou ik graag de naam van dit dit liedje te weten komen zodat ik dit lied in men bezit kan krijgen! Wie kan en wil me hieraan helpen geraken?
Alvast bedankt …
En nog 1 ding : Wie nog moet vertrekken : Wees niet bang want alles is dik in orde in dit hotel!!!
Help me aub voor aan dat liedje te geraken …
BYE ![]()
Hallo Duval!
de pooldance is: Dr. Alban - Mata oh a eh.
Groetjes, Bart.
Originally posted by Bart V.@18-07-2004, 18:58:48
** Hoi allemaal,
we gaan volgende maand naar het hotel en kijken er enorm naar uit. We hebben echter nog een vraagje. Onze terugvlucht is pas om 22u. 's avonds en we vragen ons af tot hoe lang we van de all inclusive kunnen genieten. Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt voor een reactie. **
Hoy Bart,
Wij waren eind mei/begin juni in Aegean Dream en ook wij vertrokken pas laat op de avond, om 22u30 pas. Uitchecken moet je normaal gezien voor 12u s’middags doen, maar wij hebben tot de laatste seconde van onze all-in kunnen genieten. Aangezien men in het hotel ook geen armbandje draagt is het ook niet te controleren of je al dan niet uitcheckte. Dus profiteer maar tot de laatste druppel. Sommigen hebben de tegenslag dat ze met een namiddagvlucht naar Bodrum vliegen en dan moet je rekenen dat het toch al snel 23u00 is voor men in het hotel aanwezig is, de eerste dag is dus al voorbij als men toekomt, daarom zou men in de hotels met all-in de gasten ook altijd tot het laatste van hun all-in moeten laten genieten.
Het hotel is in een woord “formidabel”. Wij hadden voor oktober geboekt in het befaamde “Topkapi Palace”, maar hebben deze reis geannuleerd en trekken opnieuw voor 14 dagen naar “Aegean Dream”.
Hallo Bono,
bedankt voor je reactie op mijn vraag. Wat ik echter nog vergeten te vragen ben: moet je na het uitchecken steeds bij de bagage blijven of kun je die in bewaring geven tot dat je daadwerkelijk vertrekt?
PS: fijn dat je het hotel zo goed vindt, dat je er in oktober alweer terug naartoe gaat!
Originally posted by Bart V.@19-07-2004, 19:32:17
** Hallo Bono,
bedankt voor je reactie op mijn vraag. Wat ik echter nog vergeten te vragen ben: moet je na het uitchecken steeds bij de bagage blijven of kun je die in bewaring geven tot dat je daadwerkelijk vertrekt?
PS: fijn dat je het hotel zo goed vindt, dat je er in oktober alweer terug naartoe gaat! **
Nee, je hoeft niet bij je bagage te blijven. Je bagage wordt in een apart “bagage kamertje” gezet zodat je gewoon andere dingen kunt gaan doen.
Hallo Bart V.
Van harte bedankt voor de naam te geven van dat liedje! Maar ik zit nu met een probleempje,ik kan dat liedje nergens vinden! Heb jij dat liedje in uw bezit? Kan je me het anders eens doorsturen via email ofzo? Ik zit ook op msn : cokemen@hotmail.com voeg me maar toe als je dit ook hebt!
Nog eens bedankt en hopelijk kan je me verder helpen!
Greets DUVAL ![]()
DUVAL,
Ik weet niet of je het nummer al hebt, anders heb ik hem voor je.
Ik hoor het wel. :lol:
Groetjes,