aangezien wij bodrum en gumbet ook al als vacantie adres hebben gehad,
kan ik je vertellen dat het flink kan waaien,overdag en 'savonds ik neem dan dus ook een vest mee voor het geval dat.
wij gaan ook gewoon weer 31 aug tot 14 sept net als altijd,want het schrikt ons niet af.
warbol ![]()
Hallo allemaal,
Wij, Pim en Ester, gaan op 11 september voor 11 dagen naar Aegean Dream. We vliegen met Transavia, vanaf Schiphol. Wie gaan er nog meer?
We hebben er echt al heel veel zin in. Lekker genieten, na het harde werken van het afgelopen jaar.
Nog een vraagje aan de mensen die al geweest zijn. Wat is nu het verschil tussen het bijgebouw en het hoofdgebouw? Welke preferentie kunnen we het beste opgeven?
Groetjes!
Pim en Ester met welke touroperator gaan jullie. ![]()
Schol: ik zit nu in Aegean Dream en ik was gewoon een berichtje aan het typen hier op wereldwijzer, sta jij nog ingelogd ! Dus heb het berichtje maar even verwijderd ![]()
Wij zijn vanavond aangekomen met Onur Air. Vlucht is prima verlopen, grote voordeel is dat je nog gewoon eten en drinken krijgt ![]()
Als er mensen zijn die nog specifieke vragen hebben, vraag maar raak !
Hallo allemaal,
wij gaan 3 juli voor twee weken naar dit hotel toe. Ik ga samen met mijn man en ons dochtertje van dan bijna 15 maanden.
Ik vraag me af of je in-entingen nodig hebt wanneer je hiernaartoe gaat. Kan iemand mij dat vertellen.
Wim73, ik heb net je foto’s bekeken en daardoor krijg ik steeds meer zin om op vakantie te gaan. Misschien kan je mij vertellen of je daar goed aan luiers kan komen en luiers om mee te zwemmen? Ik zag dat je dochter ze ook aan had.
Groetjes Amiek B)
Amiek,wij gaan 14 september met ons zoontje op vakantie.Hij is dan 13 maanden en hij krijgt 3 weken van te voren de BMR prik.Maar zo te lezen zal jouw dochtertje die dan al gehad hebben.Die prik krijgen ze normaal gesproken met 14 maanden,en anders kan je het nog even na vragen op het consultatieburo.Ze hebben niet nog een extra inenting nodig.Heel veel plezier!!
Wim,erg leuke foto’s en inderdaad als je die foto’s ziet krijg je steeds meer zin om op vakantie te gaan.Bedankt dat je de foto’s met ons wilde delen!!!
Pim en Esther,wij komen op 14 september aan en wij vliegen met Martinair.Dus we zullen elkaar daar vast wel tegenkomen.
Groetjes
Nog een bewijs dat men in Aegean Dream voor de klanten zorgt is het feit dat de site nu ook al in het nederlands beschikbaar is.
Veel kindervoorzieningen zijn er.
Wij vonden zelfs in de supermarkten GEEN groeimelk voor baby’s.
Gelukkig was dat voor onze kleine geen probleem.
Pampers hebben we niet naar gezocht omdat we zelf een 50-tal pampers meegenomen hadden, maar in de plaatselijke supermarkten moet dat te vinden zijn.
De Gima-supermarkt en de andere liggen wel aan de andere kant van Turgutreis (te voet ruim 20 minuten). Wij namen de taxi voor 3 euro.
Originally posted by Amiek@19-06-2004, 22:14:54
**Hallo allemaal,
wij gaan 3 juli voor twee weken naar dit hotel toe. Ik ga samen met mijn man en ons dochtertje van dan bijna 15 maanden.
Ik vraag me af of je in-entingen nodig hebt wanneer je hiernaartoe gaat. Kan iemand mij dat vertellen.
Wim73, ik heb net je foto’s bekeken en daardoor krijg ik steeds meer zin om op vakantie te gaan. Misschien kan je mij vertellen of je daar goed aan luiers kan komen en luiers om mee te zwemmen? Ik zag dat je dochter ze ook aan had.
Groetjes Amiek B)**
Dank jullie wel voor de snelle reacties.
Mijn dochtertje heeft inderdaad twee weken geleden haar BMR-prikje gehad.
Nu kan ik dan met een gerust hart op vakantie gaan, ik heb er heel veel zin in.
Originally posted by Wim73@20-06-2004, 08:49:06
** Veel kindervoorzieningen zijn er.
Wij vonden zelfs in de supermarkten GEEN groeimelk voor baby’s.
Gelukkig was dat voor onze kleine geen probleem.
Pampers hebben we niet naar gezocht omdat we zelf een 50-tal pampers meegenomen hadden, maar in de plaatselijke supermarkten moet dat te vinden zijn.
De Gima-supermarkt en de andere liggen wel aan de andere kant van Turgutreis (te voet ruim 20 minuten). Wij namen de taxi voor 3 euro. **
je zou ook eens een bezoekje kunnen brengen aan Emine zij kan je helpen in het nederlands dus als je GROEIMELK of PAMPERS zoekt klop eens bij haar aan
zelf heb ik mijn zoontje van 1,5 jaar bij me en heb bij de supermarkt nutrilon 1 en 2 gezien
verder een perfect hotel met een prima Crew
regards michael
Hallo allemaal,
Wij zijn in mei geweest, zaterdags kwamen we thuis, en maandag hebben we weer geboekt voor eind augustus dat zegt al genoeg.
Wij hebben daar elke avond feest gehad, vooral complimenten voor het animatie team.
Groetjes,
YAMAHA
Hoi Schol,
Wij gaan met Neckermann. Maakt het wat uit met welke touroperator je geboekt hebt?
Alvast bedankt voor je reactie.
groetjes,
Pim & Ester
Hoi Pim & Ester
Tijdens ons verblijf had ik vernomen dat Oad kamers gecontracteerd had in het hoofdgebouw en Neckerman had kamers in het bijgebouw.
Zoals ik nu ook heb gelezen is er niets meer mis met het bijgebouw. De bouwwerkzaamheden zijn afgelopen. Dus ook geen lekkende en hamerende toestanden. Het uitzicht is in ieder geval zeezicht. Alleen zijn niet alle kamers met balkon, maar voor de openslaande deuren zitten tralies zodat je alles open kun zetten. Voor het bijgebouw ligt ook een zwembad met een bruggetje eroverheen. Dit ligt pal langs de boulevard.
De begane grond heeft wel een balkon, bij het zwembad, evenals de bovenverdieping.
Wij zaten zelf in het hoofdgebouw op de begane grond dicht bij het restaurant. En we hadden een zeer ruime kamer.
groeten, schol <_<
hallo allemaal zijn er nog mensen die 28 september naar aegean dream gaan?
Wij vertrekken vanuit eindhoven met onur air.
Hoi Schol,
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Het is toch altijd afwachten in welke en wat voor kamer je komt te zitten. Maar jij hebt ons in ieder geval een goede indruk gegeven over de keuze en de mogelijkheden.
Groetjes Ester & Pim
Originally posted by schol@23-06-2004, 18:36:49
** Hoi Pim & Ester
Tijdens ons verblijf had ik vernomen dat Oad kamers gecontracteerd had in het hoofdgebouw en Neckerman had kamers in het bijgebouw.
Zoals ik nu ook heb gelezen is er niets meer mis met het bijgebouw. De bouwwerkzaamheden zijn afgelopen. Dus ook geen lekkende en hamerende toestanden. Het uitzicht is in ieder geval zeezicht. Alleen zijn niet alle kamers met balkon, maar voor de openslaande deuren zitten tralies zodat je alles open kun zetten. Voor het bijgebouw ligt ook een zwembad met een bruggetje eroverheen. Dit ligt pal langs de boulevard.
De begane grond heeft wel een balkon, bij het zwembad, evenals de bovenverdieping.
Wij zaten zelf in het hoofdgebouw op de begane grond dicht bij het restaurant. En we hadden een zeer ruime kamer.
groeten, schol <_< **
Hallo Schol,
ik kan me moeilijk een voorstelling van de “afstanden” van strand tot hoofdgebouw, van bijgebouw tot hoofdgebouw enz. enz. maken.
Kan je daar iets specifieker over zijn? Bedoel je met “boulevard” de weg langs het strand?
Ik heb bij Neckermann geboekt, aangevraagd voor het hoofdgebouw, maar gezien wat jij meldt, maak ik denk ik weinig kans.
Ik had hier al eerder gelezen dat het van het bijgebouw tot het hoofdgebouw nogal duister is en dat het dan dus best “ver lopen is”.
En ik had ook gelezen dat de kamers in het bijgebouw aanzienlijk kleiner zijn dan in het hoofdgebouw. Wat dat betreft denk ik dat er toch een (klein) kwaliteitsverschil zal zijn.
Ik heb bij Neckermann navraag gedaan over een en ander, maar ze weten nergens van!!! Ter plekke (bij inchecken) zal wel blijken hoe wat waar. Ik heb absoluut geen zin om me over wat voor ongemak dan ook te moeten opwinden… Wij gaan over ruim 2 weken, hoogseizoen (ben je met kinderen helaas op aangewezen ivm de schoolvakanties), hoofdprijs dus ook. Er zullen wel veel gezinnen met (jonge) kinderen zitten. Mijn ervaringen zullen sowieso wel heel anders worden dan de meeste die ik gelezen heb!
groetjes,
Pienewien
Ik verblijf momenteel in het hotel en er zit helemaal niet zo’n grote afstand tussen het hoofdgebouw en het bijgebouw. Het enige wat er tussenligt is het zwembad. Het zal ongeveer 50 meter lopen zijn naar het hoofdgebouw schat ik. Qua grootte kan ik helaas niets zeggen over de verschillen want ik ken de kamers in het hoofdgebouw niet.
In het bijgebouw heb je een in ieder geval een normale kamer met een 2-persoonsbed, een bureau waar de tv op staat, 2 stoelen een badkamer met toilet en een wastafel (en niet echt ruimte om toiletspullen neer te zetten), voldoende kastruimte (ca 2 kasten en nog een aparte kast waar de kluis in zit en waar je lades vind) en een aparte ruime douche. Balkon zit alleen op de begane grond en de 4e verdiepen.
En ja, met boulevard zal Pim & Esther de weg langs het strand bedoelen want het hotel ligt gewoon aan het strand.
Hoi Pienewien,
Wat “Crouching_Tiger” zegt ben ik helemaal mee eens. de afstand is bijna niks.
Wat kinderen betreft zou ik me ook niet te veel zorgen maken over het bijgebouw. Precies achter het bijgebouw liggen de speelgelegenheden en waterglijbaan voor de kinderen. Er staat ook een standje waar turkse pizza’s worden gebakken.
Gelijk vóór het bijgebouw (aan de overkant van de boulevard) staat een gebouw waar men de hele dag (ik weet niet exact de tijden) hamburgers, pizza’s, fruit, sallade, frisdrank enz. kan nemen en ook kunt zitten (overdekt of buiten).
Via het zwembad loop je zo naar het restaurant (1 trap omhoog).
Heb je al gekeken op de site van “aegen dream” daar staan ook foto’s van de kamers enz.
Dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken over waar je komt te zitten. Mocht je toch niet helemaal tevreden zijn dan is men zeer behulpzaam om het je naar de zin te maken.
De kamers van Oad zijn geboekt met balkon, ik weet niet wat Neckerman aanbiedt.
Groetjes en en ik hoop dat je net zo zult genieten als wij hebben gedaan.
Schol ![]()
Afgelopen dinsdag 29 juni terug gekomen van een hele fijne vakantie in hotel Aegen Dream. We zijn daar 15 dagen geweest en hebben genoten. Wij hadden bij OAD geboekt en als referentie opgegeven kamer met zeezicht en kamers naast elkaar. Bij aankomst hebben we dat gelijk gemeld bij de receptie. We hadden mooie ruime kamers in het hoofdgebouw op de derde verdieping. De badkamers zagen er wat minder uit. Hier kon je aan zien dat het hotel met erg veel haast afgemaakt moest worden. Het was voor ons niet storend. We hebben gehoord dat men dit in September alsnog wil gaan herstellen.
De eerste week hadden de deuren van de lift, waar je een mooi uitzicht hebt over het zwembad en zee, wat kuren, zodat deze nog al eens niet werkten. Dat is vrij snel opgelost. De annematie was top. Een stel jonge mensen die echt de boel 6 dagen per week wisten te vermaken en zich voor 100% inzetten. Een hotel dat beslist geschikt is voor kinderen. Het eten en drinken is prima en volop keuze.
Wij hebben wel het idee dat er over een aantal dingen niet echt is nagedacht. Toen het in de tweede week behoorlijk druker werd, kon je wel merken dat het hotel het nog niet allemaal aan kon. We hadden 2 avonden behoorlijke storm, zodat er buiten niet gegeten kon worden. Helaas is dan de binnen gelegenheid om te eten te klein voor zoveel gasten. Maar ook dat kon bij ons de pret niet drukken.
Kortom een heel leuk en fijn hotel, wat lekker centraal en op loop afstand van Turcutreis ligt. Jammer dat het in het hoogseizoen haast niet voor een normaal gezin te betalen is. We hadden graag eind augustus met onze oudste kleindochter nog 8 dagen naar dit hotel gegaan. Nu waren we voor 2 volwassenen 15 dagen met vroegboek korting € 1350.00 kwijt, in augustus zou dat voor 8 dagen, 2 volwassenen en een kind van 7 jaar op € 2200.00 komen. Dit verschil is echt te veel.
De mensen die nog met vakantie gaan wens ik net zo’n fijne vakantie toe als wij gehad hebben in hotel Aegen Dream.
Groetjes Alysia
Hoi Alysia,
Je hebt erg geluk gehad dat je via OAD hebt kunnen boeken qua prijs. Zij hadden namelijk al kamers “gekocht” voordat het bekend werd dat dit hotel de naam Ultra met zich mee mocht dragen. Volgend jaar rond dezelfde tijd als dat je nu bent geweest zal ook aanzienlijk duurder zijn.
Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad.
Wij gaan 11 septemebr en we hebben er ook ontzettend veel zin in.
groetjes,