30 plussers die graag reizen: 12 mei Meet en Greet in Scheveningen!

Wow, de beste thread in tijden, jammer dat ik hem nu pas ontdek. Ben erg benieuwd of er een leuke groep is ontstaan waadoor het makkelijker is om sneller met leuke mensen op pad te gaan. Ik heb zelf overigens erg goede ervaring met het reisforum, 2 maal op reis gegaan met een ‘onbekende’ en 2 keer een super reisgenoot gehad! Ben net als jullie allemaal een dertiger die onwijs graag reist maar niet de juiste partner of vrienden heeft om dat te delen. Zijn er mensen die plannen hebben tussen mid-oktober en mid-december? Het mag ook met de motor zijn.

Groet Gabor
ps. komt er wellicht ook een tweede meeting aan?

Ik wil eigenlijk ook wel weten hoe het afgelopen is… :slight_smile:

Wat een leuk Topic!
Ik ben een leuke, gezellige meid van begin 40 en zou graag bij een volgende meet & greet borrel aanwezig zijn. Ik ken Europa behoorlijk goed en ben daarnaast in new York en Vietnam geweest. Op dit moment ligt mijn focus op Turkije. Gr. Suzu

Ook ik ben te laat met het lezen van dit forum… Goed initiatief!
Ik wil zelf in de periode november/december/januari voor een week of 6 gaan backpacken in Thailand (en omgeving). Ben zelf 32 (v) en ben op zoek naar iemand die rond dezelfde leeftijd is om mee op te trekken. Hoeft niet persé de hele periode.

Wat een goed initiatief is dit. Als er een tweede meeting komt ben ik zeker geïnteresseerd. Maar ik ben vooral benieuwd hoe deze eerste meeting is afgelopen???

En zijn er nog mensen die naar de Filipijnen gaan? Ikzelf ga 2 december voor 6 weken.

Gr. Shirls

ai, wat super jammer dat ik dit nu pas lees! Ik ben vorig jaar in mijn eentje gaan backpacken door Thailand en dat was het toch niet helemaal. Dat alleen dan, Thailand was geweldig! En nu aan het kijken voor deze zomer (ja ik weet het, ben een beetje laat… maar ineens kriebelt het toch) en zou zo graag weer naar Azie willen! Maar dan wel met een reisgenoot. Dus als er iemand interesse heeft dan hoor ik het graag.
En mocht er een nieuwe meeting komen dan zou ik dat ook graag horen!

ik herken me hier ook helemaal in en zit met het zelfde probleem
ik wil graag 5 okt naar costa rica met shoestring ( singel reis ) maar durf nog niet echt alleen
te gaan dus ik zoek eigenlijk iemand die graag mee wil

gr pascal

Ik ben aan het proberen om een 2e meeting op touw te zetten.

Deze meeting zal plaats gaan vinden op een zondag. Door middel van datumprikker wil ik tot een datum gaan komen.
Mocht je dus nog belangstelling hebben voor een meeting, stuur mij dan even een pm met je e-mail adres. Dan zorg ik ervoor dat je ook de uitnodiging krijgt.

Locatie wordt waarschijnlijk Delft. Maar bij datumprikker kun je ook commentaar leveren op het voorstel, dus mochten er veel mensen aan gaan geven een andere plaats te willen dan kan dat uiteraard ook. Maar vooralsnog wordt het Delft.

Patrick

Hallo allemaal,

leuk te zien dat deze post nog actief is.
Ik ben 35, en wil ik oktober een maand naar Bali/Lombok.
Heb op zich besloten alleen te gaan reizen (dwz niet continue met iemand optrekken), maar vind het wel leuk om vooraf of aldaar mensen te ontmoeten die in die periode ook daar zijn. Handig om tips uit te wisselen of gewoon gezellig af te spreken.

Iemand plannen riching Indonesië in oktober, of interesse?

Hoor 't graag.

Z:zon02:nnige groeten,
Jacintha

Leuk initiatief! Wel jammer dat er geen berichten zijn gepost over hoe de eerste meeting is verlopen…

Ik zou het ook leuk vinden bij een volgende meeting aan te schuiven.
Zie dat voyager zich al opgeworpen heeft als organisator, anders had ik het ook best willen doen :slight_smile:

Zelf ben ik op een paar dagen na 31, woon samen in het zuiden des lands, maar mijn vriend is niet zo reislustig als ik. In mei ben ik met een groepsreis naar China geweest, dit is op zich prima bevallen. Maar zou het ook leuk vinden met gelijkgestemden op pad te gaan!

Zal mijn mailadres doorsturen naar voyager.
Wie weet tot ziens bij de volgende meeting!

Dat zegt wat mij betreft ook al iets… :wink:

hi,
mocht je in november gaan…ik zit die maand in het zuiden…op n eiland
misschien kunnen we elkaar ontmoeten…
groetjes, mo

Per direct beschikbaar, erg reislustige avontuurlijke 33 jarige sportinstructrice uit Amsterdam. ik wil graag tussen 11 augustus en 25 augustus ergens naar de kust aan frankrijk. Bij perpignan. Op zoek naar reisgenoten met auto. ik kan zorgen voor de gezelligheid. neem vliegers mee en ook kitesurfspullen. ben benieuwd naar catalonie wil daar stiekem naartoe om te kijken of ik er ooit wil wonen.

Wie wil even op roadtrip?

roos

Oke, de 2e meeting is geprikt, het is uiteindelijk 16 september geworden. Dus mocht je een reisgenoot vinden, dan is het misschien voor de wintersport :wink:

Plaats van handeling Stadcafe de waag in Delft.

Mocht je ook zin hebben om langs te komen, vanaf een uurtje of 15.00 ben je van harte welkom.

Patrick

ik zie dit ook nu pas haha.

ik ben bijna 32 en single. ik heb tot nu toe altijd de mazzel gehad dat ik iemand zo gek kreeg om met me mee te gaan op reis. maar mn opties worden steeds minder omdat er steeds meer mensen een relatie krijgen haha.

ik kan helaas 16 sep niet komen omdat ik dan in florida zit, maar ik ga dit zeker in de gaten houden
al vind ik het wel wat eng om met een “vreemde” op reis te gaan.

Zal dit topic wel even updaten wanneer de meeting is geweest.

En je leert elkaar wel eerst kennen voordat je met elkaar op reis gaat lijkt me :wink:

Veel plezier in florida

Helaas… de 16e kan ik niet :frowning:
Veel plezier voor wie gaat!

ok zou dat wel leuk vinden wat zou je eraan willen doen grtjs tom