30 plussers die graag reizen: 12 mei Meet en Greet in Scheveningen!

Hallo 30 plussers,

Zitten jullie ook met het volgende probleem?
Je bent single hebt een goede baan en bent flexibel met vakantiedagen en wilt je zelf daarom af en toe belonen met een weekendje weg, relaxreis of rondreis. Alleen zit je met vriend(inn)en die gesetteld zijn, het zich niet constant kunnen veroorloven weg te gaan of niet zo flexibel zijn met vakantiedagen etc.

Ik ben daarom op zoek naar 30plussers die ook met dit probleem zitten en om daar samen iets mee te ondernemen. Mag met 1 persoon of als groep.

Groetjes

Ik zit met het probleem dat ik een LAT- relatie heb, maar zij houdt niet van reizen. Ze vindt het prima als ik alleen ga of met anderen. Een groepsreis is niet altijd tof, is mijn ervaring. Zoals iemand ergens schreef: ADHD-reizen; alle dagen heel druk.
ik ben 40+ .
Bestemming: staat nog niet vast. Zelfs het werelddeel staat wat mij betreft ook nog niet vast.
Periode: september, oktober

Frank

Desertwoman, ik ken dit probleem zeker weten.
Waarschijnlijk heb ik dit jaar een vriendin die wel mee wil / kan op vakantie…daar ben ik dus erg blij mee.

Maar als ik dit niet gehad had…Ideeen?

1 like

Ik hoop middels deze oproep een soort harde kern te verzamelen van liefhebbers van reizen. En dat je dan altijd dezelfde mensen hebt die je kan benaderen om mee te reizen ipv iedere keer weer op zoek te gaan naar een reisgenoot.

Yep, herkenbaar! Maar 30+ is een redelijk ruim begrip… Hier in ieder geval begin 30 :wink:

Wil toevallig weekendje Berlijn doen over 2 weken, maar niemand te vinden om mee te gaan… Hier iemand zin?

1 like

hallo desert women,
goede morgen. ik herken veel in je beschrijving maar zo desert is het nou ook weer niet .
ik heb wel redelijke reis ervaring en het lijkt me leuk met eens een poging met jou te wagen om te kijken of wij iets voor elkaar kunnen betekenen, mijn beleving is wel dat je eerst moet uitvinden of de benodigde klik er is voor je plannen maakt.

ik hoor graag van je, grt piloot durk

Ja, hier ook een dertigplusser met dat probleem: of niet willen/kunnen veroorloven, of een onwillige baas/vriend/vriendin/schoonmoeder…
Dus het lijkt me ook wel leuk om tot een harde kern van reisliefhebbers te behoren.

Groetjes,

Bart

ik herken je verhaal helemaal!
ik heb in april de hele maand vrij en nog niet geboekt, dus er is een klein beetje haast want ik zou toch wel 2,5 a 3 weken weg willen.
ik zat zelf aan indonesie te denken, omdat ik denk dat hier wel wat backpackers te vinden zijn en ik zelf al in thailand geweest ben.
dus ik weet niet of jij ook in april vrij bent?
maar dat hoor ik dan graag van je!

groetjes miriam

Dat is waar zullen we dan tussen de 30-45 doen alhoewel dit natuurlijk geen eis is.

Ik heb nu zelf uit wanhoop maar een lang weekend geboekt toevallig wel in dezelfde periode! Dus helaas geen Berlijn, maar voor een andere reis in een ander periode mag je me altijd benaderen.

Hallo piloot durk,

Een ervaren reisgenoot is altijd mooi meegenomen!
Ik wacht nog even en daarna leek het me wel leuk om misschien een data voor te stellen en kennis te maken met alle geïnteresseerde reisgenoten.

Fijn!

Binnenkort maar een soort meet and Greet doen 

[quote=“mirrieborg, post:8, topic:107235”]

ik herken je verhaal helemaal!
ik heb in april de hele maand vrij en nog niet geboekt, dus er is een klein beetje haast want ik zou toch wel 2,5 a 3 weken weg willen.
ik zat zelf aan indonesie te denken, omdat ik denk dat hier wel wat backpackers te vinden zijn en ik zelf al in thailand geweest ben.
dus ik weet niet of jij ook in april vrij bent?
maar dat hoor ik dan graag van je!

groetjes miriam
[/QUOTE]

Ha Miriam,

Wat jammer dit Ik was namelijk ook vrij in april maar door pech is mijn vakantie niet doorgegaan waardoor ik uit wanhoop maar een lang weekend heb geboekt half april.
Wil graag nog weg dit jaar dus mocht je in een andere periode ook wegkunnen dan ben ik zeker geïnteresseerd!

ah das jammer, en je kan dat zeker niet meer cancelen?
Ik heb hetzelfde probleem mijn reismaatje heeft een week geleden afgezegd :frowning:
nou ja misschien moet ik gewoon gaan en just see what happens!

alle maal erg herkenbaar, al jaren op zoek hier op wereldwijzer.nl naar reisgenoot(en), wel berichtjes ontvangen en zelf beschuldigen naar me hoofd gekregen…maar nooit met iemand op reis gegaan, zo jammer.

Nu zie ik u bericht en denk weer erg leuk.
zou er nu iemand tussen zitten die mee op "avontuur"wil gaan??
met of geen geld?

hey dutchyangel,
ik zie je bericht, heb je toevallig in april vrij om mee te gaan naar bali, we zouden iig samen een begin kunnen maken en verder zien hoe het loopt.
groetjes

Mirrieborg: kan pas half mei weg… wil dan backpacken door Europa en/of ook marokko aan doen…met of geen geld… zin om mee te gaan?

helaas ik ben april vrij en daar zit ik aanvast…
dus helaas

Hey,

Ik vertrek op 26april (terugvlucht 20mei vanuit Kuala Lumpur) richting Singapore om van daaruit richting Malesie te reizen heb nog geen bepaalde plaatsen waar ik wil zijn want dat ben ik stilaan aan het uitzoeken dus alle opties staan nog open , dus als zijn er nog mensen (m/v) zijn die op dat ogenblik ook die richting uitgaan en zin hebben om deel samen te reizen laat het mij dan maar weten.

Groetjes Johnno

Ik wil graag In juni/juli en eind dit jaar nog graag weg dus ook als er mensen zijn voor die periode geef het vooral aan:)

P.s. Ik kan helaas niet mijn lang weekend cancellen anders was ik zeker meegegaan ben al wel eerder in Berlijn geweest erg interessant!

Hoop dat het nu wel gaat lukken. Maar persoonlijk ben ik geen backpAcker hou wel een beetje van comfort