30 plussers die graag reizen: 12 mei Meet en Greet in Scheveningen!

Beide periodes ben ik vrij en reisgraag (in feite ben ik altijd reisgraag :lol:

Hoi,

Hier nog een persoon begin 30! kan weg in april of juni.
Alleen ik zoek een reismaatje voor naar de VS

(en toch wil ik eerst zo’n groepsreis proberen voor ca 16 dagen?), anyone?

groertjes
Joke

Het lijkt me leuk om een soort meet & Greet te organiseren indien er genoeg animo is? Iemand behoefte aan? En zo ja wat zou een mooie locatie/stad zijn dat het voor iedereen goed te doen is?

Zo’n meet & greet lijkt me wel handig om de ideeen wat af te tasten en eventueel op elkaar af te stemmen. Zelf woon ik in ZH, maar als het om reizen gaat heb ik er geen problemen mee om wat extra afstand af te leggen.

Dag bartm fijn dat jij al enthousiast bent even kijken hoeveel mensen er nog behoefte aan hebben ik kom ook uit ZH dus dat is al makkelijk.

Allemaal herkenbaar. Vind het ook altijd zo knap van mensen die dan helemaal alleen gaan ivm de vrijheid die je dan hebt.

Nederlanders reizen graag maar dan moet je eens een Belgische zijn van 36 die enorm graag backpackt en een reisgenoot zoekt. Bijna onmogelijke opdracht :wink: Ik ben vrij vanaf 17 april (maand) en dacht aan Zuid- of Midden-Amerika. Als iemand een voorstel heeft hoor ik het graag.

Haaaaaaiiii,

Pas wel in de groep van 30-45. Ben gek op reizen en herken het probleem. Alhoewel ik het ook (meestal) erg leuk vind in een groepsreis…zie ik zo’n harde kern wel zitten. Zelf ben ik meer van de bestemmingen waar niet iedere toerist heen gaat maar ben in voor allerlei leuke bestemmingen en activiteiten. Dit jaar zou ik graag zo tegen het einde van het jaar naar Patagonie (incl. Paaseiland) willen. Maar nog geen concrete plannen…dus alles is nog open en mogelijk!Een meet & greet is wel handig. Beetje centraal in het land lijkt me. Dan is het voor allen te doen.
Groetjes.

Grappig, ik ben ook op zoek naar een bestemming voor komende winter en had ook naar Paaseiland zitten kijken. Nu had ik al eens meegekregen dat het ingewikkeld zou zijn om daar te geraken, maar het valt me nog best tegen…

Yep, ook herkenning aan deze kant!
In september een maand alleen door Colombia gereisd…prima te doen als je gaat backpacken want in de hostels kom je nogal wat alleenreizenden tegen. Een groepsreis was niet helemaal mijn ding, wil wat meer flexibiliteit.
Ben er voor dit jaar nog niet helemaal uit…India of Argentinie?? ( ja ik weet het, lijkt helemaal niet op elkaar :-))
Maar wie weer dat een meet en greet meer richting kan geven?
Al is het maar een weekend met een paar luitjes een keer ergens heen!

Grtz Esther

Pfff, ik zit meer met Zuid-Amerika of Afrika…

Vuurvliegje: of een avondje een terrasje pakken in Utrecht, om eens ergens te beginnen :stuck_out_tongue:

Heel herkenbaar!

't Is me ook nooit gelukt via deze site 'n reismaatje te vinden. Dus ga ik dan maar alleen naar Zuid Afrika, Arizona.
Maar wellicht komend jaar… :vak01:
In aanloop tot lange reis najaar/winter zou ik graag een weekendje weg willen: koninginne weekend of hemelvaartsweekend. Gewoon paar dagen fietsen of wandelen oid. Gewoon in Nederland of ietsje verder weg. Niet te luxe. Wie o wie…??

Groetjes,
Suzan

(Oh en ben begin 40…)

Herkenbaar.

Resulteert erin dat ik vaak gewoon in mijn uppie ga. Mensen genoeg om tegen te komen in het land van bestemming :slight_smile: (en dat lukt eigenlijk ook altijd wel).

Wanneer er een meet-up is heb ik in elk geval wel belangstelling om ook even te komen kijken. Wie weet dat er een leuke reis samen met iemand uit voorvloeit :slight_smile:

Dus wanneer er een meet-up is heb ik zeker belangstelling om even te komen kijken.

ik zoek reisgenoten tussen de 30 -45 jr die het leuk vinden om een trip te maken in de eerste 2 wk van augustus 2012! bestemming & duur gezamenlijk bepalen! :wereld: heb je interesse, stuur dan ff een berichtje!

Wat vinden jullie van een meet&greet op 28 april om een uur of 14 in utrecht of den haag/scheveningen?

Ik zou de 28e april wel kunnen vanaf 16.00 uur.
Bij voorkeur in Scheveningen Haven ivm makkelijk parkeren!

Ja, goed initiatief. Ik ben van plan aan het einde van het jaar weer op vakantie te gaan(de kerstvakantie) en ik denk eraan om dan naar Zuid Afrika te gaan. Iemand nu al interesse? :wink:

Hoi Suzan,
Wanneer ga je naar Zuid Afrika, Arizona?

Ik kan de 28ste niet, ik ben op reis…

Goh zo herkenbaar idd, ik werk op dit moment niet veel, zat bijna tegen een burn-out aan en moet dus ontspannen, gaat gelukkig de goede kant op en heb wel zin in vankantie maar helaas geen geld om te gaan, als je 2 oproepbanen hebt, en je werkt nu ff niet of weinig dan krijg je van de ww betaald, jammer maar anders had ik zeker wel mee willen gaan. Waarheen dat zou me niet uitmaken!