28e in scheveningen klinkt goed.
Mensen sorry ik heb zelf niet goed gekeken maar kan zelf de 28ste:-/ Ik zou het graag willen verzetten. Iemand voorkeuren? Of zal ik paar data doorgeven?
29 april kan ik wel! En anders 6 of 12 mei?
Ik zou zeggen geef een voorkeur en dan plannen we!
Wat mij betreft zijn alle data die je noemt goed.
Patrick
Hallo 30-plussers,
Ik wil me ook aansluiten aangezien de berichten die voorbijgekomen zijn me zeker aanspreken.
Mijn ervaring met dit forum is goed te noemen, ik heb 2 jaar geleden een reisgenoot gevonden en een leuke vriendin aan overgehouden, het is goed mogelijk om iemand te vinden die je aanspreekt. Dit jaar heb ik nog 6 vakantieweken op te maken en mijn focus ligt nu op Europa. Voor volgend jaar staat in ieder geval een verre reis in de steigers.
Het leven voor een alleengaande kan net zo leuk zijn als wanneer je een partner hebt, maar geldt het niet voor het merendeel van de mensheid dat we in contact met anderen meer zoeken dan een gulle lach?
Mij lijkt een meet&greet een geweldig idee. Afhankelijk van de grootte van de groep heb ik wel een ideeën.
Grts,
Wil (M-37)
Hoi,
12 mei kan ik, dan is mijn vakantie weer voorbij.
Ik heb nog geen reisplannen voor dit jaar.
Voorkeur ontmoetingsdag 6 mei.
Het zou wel leuk zijn iemand te ontmoeten waarmee het klikt om samen te reizen.
Deze thread heeft zijn virality verloren? Kom op, laten we een datum vast stellen en tevens een lijst wie er op de meet&greet zal komen.
Ik stel voor dat Desert Woman -nadat er een datum is bepaald- de genodigden via een aparte post bevestigt middels een lijstje.
Je zou verder kunnen praten via een Google Group Discussie platform sec over de ontmoetingsdag.
Ik stel 12 mei voor (als 2e optie de twee voorafgaande zondagen). Let op voor Moederdag, 13 mei krijgen zij aandacht en cadeautjes (goed voor Rutte c.s.)
Wil
Wil dank voor de reminder was even druk maar 12 mei had ik ook in gedachten!
12 MEI MEET & GREET IN SCHEVENINGEN!!! TIJD 14:00 UUR LOCATIE WORDT ZSM BEKEND GEMAAKT.
Scheveningen aan zee om vast dat vakantiegevoel te ervaren ![]()
Degenen die interesse hebben kunnen mij via privé bericht benaderen en zal dan mijn email adres doorgeven. Ik zal dan jullie emailadressen samen voegen en kunnen we in groepsverband communiceren en definitieve afspraken maken indien dit wenselijk is?
Ik heb er al zin in! Wie volgt? î
Ik ![]()
Nederlanders reizen idd meer maar belgen reizen avontuurlijker!!
Heb meerdere keren met een belgische gereisd en dat was altijd een succes. Kon ik de tijd maar terug draaien!!!
Heb nog nooit via een site een reisgenoot gevonden. Mag graag met backpack en tent een natuur gebied ontdekken.
Erik
Hoi allen,
Herkenbare situatie en leuk initiatief!
Zelf zou ik graag in het najaar (okt/nov) een paar weken op reis gaan, bijv. naar Cambodja of Cuba. Lijkt me leuk om andere reisgrage mensen te ontmoeten met misschien soortgelijke plannen.
Helemaal mee eens, ik ben maar 3 groepsreizen gaan doen wegens gebrek aan eind 20/dertigers hier. Veel 18-jarigen hier.
Alleen was de gemiddelde leeftijd in die groep ook vrij laag ![]()
Ik zou een eventuele bijeenkomst/forum oid volkomen steunen.
Gr. Eric uit ko chang
PS: Als je in juni nog in LA bent, hoor ik het wel
Wat een enthousiasme, leuk!! Heb al heel wat mailtje ontvangen en zal op kort termijn een groepsmail sturen zodat we allemaal elkaars email adressen hebben. Voor degene die nog geen email adres hebben gestuurd doe dit heb al een gezellig clubje bij elkaar maar hoe meer zielen hoe meer vreugde ![]()
leuk topic!
en het is voor mij zeker een herkenbaar probleem, om niemand van je vrienden mee te kunnen krijgen voor een vakantie.
daarom ben ik ook geinteresseerd ![]()
ik ben 31 jaar en zou graag ergens in de periode augustus-oktober 2/3 weken weg willen.
mijn voorkeur ligt bij Thailand, Brazilie of de VS maar sta eventueel open voor andere bestemmingen.
lijkt me iig leuk om andere mensen te ontmoeten die ook graag op reis willen :dag:
Niels
Ik kan helaas niet komen, maar ik heb het onderwerp even sticky gemaakt en de titel iets aangepast. Veel plezier! :wereld:
Leuk initiatief!
Helaas ben ik gebonden aan schoolvakanties⊠Of weekenden. (Maar ik vind het zowel leuk om samen als om alleen te reizen - ik vermaak me altijd wel.)
Wat fijn dat er weer een âversâ topic voor 30+ is!
Hier een 33jarige reisfanaat!
2 jaar geleden voor het eerst gebackpackt met iemand die ik via wereldwijzer heb ontmoet, daarvoor altijd groepsreizen, vorig jaar 2 x een maand voor het eerst alleen gebackpacked. Backpacken vond en vind ik echt heerlijk, ook alleen, maar zie daarnaast ook wel de voordelen van een groepsreis in als je weinig tijd hebt en veel wil zien.
Zelf wil ik graag nog tussen 28 april en 13 mei een aantal dagen (week?) weg (stad/strand/cultuur, sta overal voor open). Heb dan ook nog geen idee waarheen, ik zie zoals altijd teveel mogelijkheden. Iemand zin om mee te gaan?
Daarnaast heb ik nu voor de zomer Nicaragua in mijn hoofd (afgelopen veel landen in Azie gezien), dan nu wel georganiseerd omdat ik geen spaans spreek en weinig tijd voor veel verdieping in het land. Ook daarbij zou ik het leuk vinden om een reisgenoot te vinden. Iemand zelfde soort plannen?
Als ik in NL ben 12 mei, kom ik zeker naar de meet in Scheveningen (woon in Den Haag dus lekker makkelijk
) en w.b. eventueel reisgenootje voor een korte trip eind april/begin mei en een paar weken in juli/augustus: ik hoor graag van je!
Dames en heren,
Ik zal eind deze week iedereen mailen, mocht je je email nog niet verzonden hebben naar mij dan kan je dat nog altijd doen, heb al heel wat ontvangen en de 12de wordt al een gezellige dag! Een mooie start voor al onze toekomstige reizen samen:)