45 plussers die graag reizen. Meet en Greet centraal in Ned.

smkieksmkiek Na het lezen van de oproep van Desertwomen, en het succes daarmee. Plaats ik nu eenzelfde soort oproep voor een andere leeftijdsgroep, oudere jongere, jongere oudere 45+.
Reizen doe je graag, je bent zelfstandig, ondernemend, sociaal in gezelschap, hebt een lekker leven. Soms zou je wel met een of meerdere mensen een reis of een gedeelte van een reis willen ondernemen. Mensen in je omgeving gaan met hun gezin, of hebben hun verre- reizen periode afgesloten. Zelf ga in in december en Januari naar Thailand evt Laos erbij, en zou het ook leuk vinden soms een tijdelijk reismaatje te hebben. Nou kijken of deze oproep enthousiasme wekt ;)).
p.s ik plaats deze oproep en wil een datum en plaats voorstel doen voor een meet en greet, maar ga verder niet van-alles regelen, mederegelaar welkom.

niet allemaal tegelijk:slapen:

hi, wat een goed initiatief!
jammer dat er nog niemand gereageerd heeft…
ik dus wel!
Mijn plan is om in november naar thailand te gaan. ik heb nog geen vaste datum, wil wel naar een full moon party (28 nov.op koh phanang) meemaken!
en verder lekker relaxen, eten/drinken, massages, feesten e.d. eiland hoppen, cultuur en avontuur beleven…:slight_smile:
Ik heb verder geen vaste plannen… misschien naar noord thailand of malaysia/combodja/vietnam… I’ll take it day by day & carpe diem !

Ben al in thailand geweest (6 jaar geleden… 7 weken…)
verder o.a. amerika, canada, costa rica, mexico, indonesie, gambia, uganda, jamaica, porto rico, caribische eilanden en landen in europa gezien, heb dus wel enige reiservaring…

Heb 9 jaar in de tropen, op sint maarten, NA gewoond.

Het lijkt me leuk om info te delen, een deel samen te reizen of ergens af te spreken.

groetjes, monique

kijk ook es op facebook Wereldwijzer Reisgenoten

Hai, leuk je reactie, mijn ā€˜plan’ nu is eerst richting het noorden te reizen in stapjes met openbaar vervoer vanaf Bangkok, m.n cultuur dus. maar wil ook chillen o.a aan de mekong op een lekkere plek. Full moon party ga ik niet bezoeken, maar een eiland is zeker wel de bedoeling. wil jij ook richting noorden. Ik ben van 2-7 dec in Bangkok.

Hoihoi

Wil de eerste 3 weken van januari naar thailand, phuket,duiken bij khopipi of ergens daar en dan bij de silimaneilanden erg mooi daar schijnt, verder beetje relaxen en verder zie ik daar wel

Gr Jos

Hai Jos, dank voor je reactie, je zoekt wat andere dinegen dan ik.

Ik wil graag naar China eind oktober maar dan wel in een groepsreis.

Overige landen zou ik graag op eigen gelegenheid doen.

Als er meer mensen zijn voor ā€œmeet en greetā€ kunnen we iets afspreken.

Groetjes Corina

Dag Corneli, deze gaat meer over Thailand ipv China. succes.

Hallo,
Klinkt aantrekkelijk allemaal. Ik ga tussen december en maart voor een tweetal maanden naar Thailand Cambodja en evt Vietnam of Laos. Groepsreizen boeien me niet zo erg en ik vind het leuk zelf of samen te plannen. Alles is nog mogelijk. Heb alleen een rondreis in Australie gemaakt en dat is super meegevallen. Nu dus graag Zuid-Oost Azie. Ben wel geen ā€œjongereā€ oudere vrees ik, ook al voel ik me zo: heb wel de tijd van mijn leven en vƩƩl tijd. Misschien antwoord je wel.
CassandraK

Ik ga half Dec -half Febr. reizen door Zuid Oost azie.
Ik start vanuit Bangkok naar Cambodja om daar een paar weken vrijwilligerswerk op herhaling te doen. Van daaruit uitrusten op Koh Chang ,vervolgens Myanmar voor 7-10 dagen en daarna misschien Bangkok-Bali ??? 3 weken. Heb reiservaring o.a Laos-Vietnam-Cambodja-Thailand.

Hallo,

Je planning zou wel eens goed op mijn verwachtingen kunnen aansluiten en er valt vast wel wat af te spreken. Even kijken dus of het zo een beetje klikt. Ben intussen 63 jaar ook al blijft dat ook voor mezelf vreemd aanvoelen; ben in goede conditie en zit lekker in mijn vel; mijn naam is Jacky ( of Jacqueline) en woon ten noorden van Antwerpen. Vertel eens wat meer over jezelf, over je vrijwilligerswerk enzo; wat de reis zelf betreft sta ik vooral open voor hƩƩl wat nieuwe indrukken en ik wil graag de plaatselijke gewoontes leren kennen, van de natuur genieten en ook wat cultuur snuiven. Ik heb nog helemaal geen ervaring met Zuid-Oost Azie en kijk er dus erg naar uit.
Ik hoop snel iets van je te horen. Je kan gerust op jacky.masson@hotmail.com antwoorden. Tot later.

Hallo ik ben jose 51 en ben op zoek naar een reisgenote om in de maand September maleisie rond te trekken

Hallo Allemaal

Ook ik ben een vrouwelijke wereldreiziger van 50j en zoek een maatje of maatjes
Om natuurlijk samen spannende en mooie reizen te maken,Voor 2013 ben ik al bezet
Maaar voor de rest van de jaren hou ik me aanbevolen
Voor de eerste 4jaar heb ik jaarlijks 2maanden vrij ,misschien jij ook
Ook ben ik bereid om dingen te regelen,ik hoor van jullie
Groetjes Jolly

Hallo,

Ik wil in december 2013 of jan/feb 2014 een reis maken richting zuid-amerika of Indonesie , Maleisie, Laos, Cambodja, Vietnam.
Heb al redelijk veel gezien van de wereld behalve de kant van zuid-centraal amerika. Heb India en Ethiopia ook bereisd met iemand van reisgenoten en is super meegevallen. Dus wil je samen een reis plannen geef me dan een seintje.
Ben 54-j vrouw uit Belgie.
bernievr@hotmail.com

Hai Bernie,wat leuk dat je gereageert heb
Ik weet niet hoeveel tijd je hebt in 2014 hoelang wil je weg.
En misschien kun je wat later vertrekken apr/mei dan zouden we samen kunnen plannen,en misschien vind je het leuk om eerst de transsib te doen en dan doorreizen in laos,cambodja,vietnam,malleisie,en dan indonesie,klinkt wel goed he,nou hoor graag nog wat jou mogelijkheden zijn,en natuurlijk low budget dan kun je meer.
En wat leuk dat je al eens een maatje had gevonden voor een reis is dat dan geen maatje gebleven.
Groetjes Jolly

Leuk initiatief, werkt het?

ik zou in ?? 2013 wel richting azie willen met een reismaatje
ben wel backpacker dus geen georganiseerde reis en toeristische hotels
ik zie graag het land, praat graag met mensen, ik skip strand daar ik snel verbrand (rijmt nog ook!)
greetz, Helen

Hoi Jolly,

Mijn reismaatje heeft onderts een vriend en ze zijn nu samen voor 1j naar Tahiti getrokken om daar te werken. Mijn ander reismaatje van Ethiopie reist liever in Afrika daarom dus mijn oproep. Heb onderts ook kontakt met enkele mensen uit ned en belgie via wereldreizigers forum dus ik denk dat het deze keer richting latijns amerika gaat worden. Welke landen precies weet ik nog niet maar alle tips en info zijn welkom. Onze trefwoorden : low budget, locals, openbaar vervoer, alles mag niets moet, natuur,…
grtz
Bernie

Wil graag rond half december t/m 1e week januari naar Thailand. Heb Thailand al vele malen bezocht en ga het liefst naar die plekken die niet zo toeristisch zijn.

Hoi Jinaska,
Ik heb in Nov ticket geboekt naar Denpasar waar ik eerst Indonesie ga verkennen. Daarna trek ik (waarschijnlijk) via Maleisie naar Thailand waar ik wil verblijven de laatste periode.
Mijn retourticket is na de Kerst vanuit BKK .
Ik heb Thailand ook div. malen bezocht en ga ook het liefst naar plekken die niet zo toeristisch zijn.

Zou leuk zijn in Bangkok iets gezamenlijk te doen. Laat me iets weten als de plannen wat concreter zijn