Leuk idee, een meet en greet voor 45 plussers. Heb dit jaar alleen rondgetrokken door thailand. Heb een prima tijd gehad maar miste toch wat gezelschap. Wil in januari weer 4 weken weg: de Filipijnen schijnt erg mooi te zijn, of Lombok.
Wat de meet en greet betreft, wil best helpen.
Hallo mensen
Ik ben een man van 65 die in het najaar of begin 2014 naar India wil (plannen nog in overleg te maken) en ik zoek een reismaatje man/vrouw die niet echt back packer is geen “zwever” maar wel low budget wil reizen.
Ik heb al eens 3 maanden Zuid Amerika gedaan 3 jaar geleden en India, in combinatie met Tibet en/of Nepal eventueel, is nieuw voor mij.
Laat maar wat van je horen en als het klikt kunnen we verdere afspraken maken.
Hallo aan Allen
Wat leuk om de reacties die er zijn even terug te lezen,
had er eigenlijk wel wat meer verwacht maar oke alles is meegenomen
Hoop dat er voor ieder van ons wat leuks tussen zit,
en idd een klik is zeer belangrijk ,
zou dan ook willen voorstellen om in het najaar iets met elkaar aftespreken
,tot die tijd kan ieder zich natuurlijk nog aan sluiten
als jullie er anders over denken is elk advies ook van harte welkom
Anne bedankt voor je aanbod,wij nemen in later stadium contakt met elkaar als je het goed vind.
Herman lijkt me leuk om heerlijk door india te trekken.
Jinaska als me plannen concreter zijn laat ik je het weten.
Bedankt tot dusver allemaal en natuurlijk tot ziens ,nog een fijne zomer gewenst
Groetjes Jolly
Hallo Jose,
Heb je al iemand gevonden? Zie mijn oproep …mss dat het je aanspreekt?
Groetjes,
Lily
ps: je kan me rechtstreeks mailen als je wilt opralil@live.com
Indonesie Kleine Sunda eilanden sep-okt 2013
Hallo,Ik wil graag 3 weken weg. 3e week van Sep vlieg ik naar Bali - Denpasar. De volgende dag wil maar naar Flores - Maumere vliegen. De eilanden hoppen Komodo, Sumbawa en Lombok. De laatst 2 eilanden wil ik een motortje huren. In Lombok wil ik ook golfsurfen leren en snorkelen. Wil je mee gaan backpacken semi low budget. Ik ben een vrouw van middelbare leeftijd en vrij aktief.
Hoi Fazarin,
Sorry, mijn reis gaat wegens omstandigheden niet door.
Groetjes,
Lily
Hallo allemaal,
Aangezien de oorspronkelijke oproep van vorig jaar is loop ik n beetje achter de feiten aan. Misschien nog meet & greets dit najaar? Ben van plan kerst en nieuwjaar in Thailand te “vieren” maar wil dat niet alleen gaan doen. Australie, Amerika en Zuid afrika ben ik al verschillende keren geweest, Azie is nu aan de beurt. Van alles en beetje is de bedoeling, maar ben geen party animal, dus geen fullmoon party voor mij. Nog meer liefhebbers? Hoor het graag. Oh ja, ben vrouw van 45.
groetjes, Miki
Een greet en meet lijkt mij ook leuk. Een groepje mensen om samen plannen te maken ook goed. Ik kan in november weg maar dat was niet mijn plan, maar voor iets leuks met leuk mensen kan ik wel mijn planning aanpassen.Ik zou halverweg januari kunnen vertreken voor 4 tot 6 weken naar een verre bestemming mits geen regenseizoen. Ken intussen veel landen van Asie, nooit in zuidamerika geweest maar spreek Spaans dus zou het best graag willen doen. Ben getrouwd en gelukkig dus reis liever met een vrouw voor het gemaak. Reis low budget maar kan geld uitgeven aan leuk dingen en extras dus iets meer is ook ok. Rook niet en drink af en toe een glas. Ik bereid mijn reizen voor in hoofdlijnen en geniet van de vrijheid en de kansen om een andere deel van de wereld mee te maken. Woon in Arnhem, vrouw 54.
Hallo Medereizigers
Dit bericht is aan ieder van jullie gericht die in 2013 gereageert heb op MEET EN GREET 45+
En dat zijn zo,n beetje 16 personen.
Ik wil met ieders goed vinden een ontmoeting plannen in het midden van het land bv UTRECHT
Ik denk dat dat voor ieder haalbaar is gezien we van overal en nergens komen
Als jullie daar anders over denken of andere ideeen hebben horen we dat ook graag.
Diedo die ooit deze oproep is gestart vraag ik natuurlijk om met me mee te denken of mee te organiseren,het is niet zo dat ik het wil overnemen maar wil wel een start maken om iets te doen gezien het nu alweer sept is en de tijd vliegt,
Het lijkt me leuk om te zien wat we voor nu en in de toekomst voor elkaar kunnen betekenen,een aantal reismaatjes is nog steeds leuker als alleen.
Wie er ook nog zo over denkt en zich aan wil sluiten bij de reisclub vraag ik te reageren voor eind sept, dan kunnen we misschien iets plannen in okt.
In afwachting op jullie reactie {niet verlegen zijn gewoon doen} haha
MVGR REISGENOOT JOLLY MEIJER
Ha Jolly,
Ik doe zeker mee. Leuk.
Groetjes, Annemieke
14 okt 2013 ben ik weer in Ned. bodem
Ik wil ook graag meedoen!
Ik doe graag mee; Zoek 50+ers die in jan/febr 2013 enkele weken door Nieuw Zeeland willen trekken (samen 1 of meerdere campers huren).
Wim.
Ben van de partij!
Hallo allemaal
naar aanleiding van de oproep een paar weken terug is het tijd om concreet te plannen.
Het is nu eind sept en er hebben zich totaal met me zelf erbij 7mensen aangemeld.
Had wat meer pers verwacht maar oké,dit is ook prima natuurlijk.
Ik heb in okt een twee tal weekenden gepland te weten 19/20 en 26/27
wil van jullie weten wie er zou kunnen op die data,als je ze allemaal zou kunnen laat me dat dan weten ik wil de datum vaststellen op de dag dat er de meeste mensen kunnen,.
oke bij deze geef ik jullie mijn privé mail,vanaf nu zal ik jullie pers terugmailen,lijkt me handiger en ook wat meer privé.
Jollymeijer@hotmail.com
Het word dus Utrecht +_ 2uur,de rest volgt prive
Ik heb er zin in en hoop natuurlijk jullie ook
Groetjes Jolly
Hallo Fazerin
jij bent nog lekker op vakantie,maar wij hebben ondertussen iets gepland
wil je als je terug ben mij even pers mailen dan hoor je de rest en geef ik je de info
Jollymeijer@hotmail.com
groetjes Jolly
Hallo klaas
ik las je mail en dacht waarom sluit je je niet bij ons aan ,misschien zit er een reismaatje tussen ons ,voor wat voor reis dan ook .
ik heb net een meet en Greet geregeld in Utrecht voor eind van de maand.
als het je leuk lijkt om aan te sluiten hoor ik graag van je op mijn privé mail aub,
Jollymeijer@hotmail.com
nou groetjes en misschien tot ziens,Jolly
ik vind het heel leuk dat jullie samenkomen maar voor mij is utrecht een stukje te ver hoor. Ik kom van Heist op den Berg maar ik hou zeker deze site in het oog . Mijn volgende reis gaat naar Ecuador met Truus, iemand ook van de site hier. Wij vertrekken 15/1/14 voor een maandje om daar rond te trekken. Als iemand tips heeft voor do’s en dont, of algemene tips zijn deze zeker welkom. Mijn email : bernievr@hotmail.com
En mss vind ik hier dan ook nog leuke mensen voor volgend najaar Indonesie! ![]()
grtz
Bernie
HALLO JOLLY
Ik heb inmiddels een reismaatje gevonden voor mijn reis naar India dus ik ben voorzien:)
groet
klaas
Hoi, Anna,
Ben vorig jaar naar Filipijnen geweest, vond het na Thailand,Cambodga,Laos, moeilijk plannen, wou daar eiland hoppen, haast niet te doen, en je moet veel geduld en improviseren en geld hebben erg duur omdat je vaak een prive boot moet huren.
Zijn een paar mooie plekken maar manilla kan je beter overslaan, binnen stad is oke, maar daar buiten kan je savonds niet lopen zonder belaagd te worden door rovende kids die er weelderig tieren.