Hey, ik net lid van deze site !,
Ijmuiden ?.
Ik Castricum, kom net uit Thailand.
Zoek ook zo af en toe een maatje, heb je ook een ander mail adres ???
Gr. N.
Hey, ik net lid van deze site !,
Ijmuiden ?.
Ik Castricum, kom net uit Thailand.
Zoek ook zo af en toe een maatje, heb je ook een ander mail adres ???
Gr. N.
Hoi,hoi, ja hoor mijn mailadres is irhansdeboer@hotmail.com.
Thailand is makkelijk he om te reizen, ben er al een paar keer geweest, en is wel een van mijn favorieten om te starten.
Alleen hen ik met Bangkok niet zoveel, te groot, te druk, en te smerig.
Wil de volgende keer vliegen naar Maleisië of Singapore en dan met de trein naar Bangkok.
Heb al eens gekeken met de easorientexpress maar dat is meer voor golvende Britten of als je op honymoon reis bent, begint bij zo,n 2500, euri pp en loopt op tot 5000, pp goed alternatief is de jungle train te nemen 3e klass en dan tussen de lokals te trippen veeeel leuker om te doen, en dan per taxi of bus verder… Groetjes Hans
Hoi,hoi, ja hoor mijn mailadres is irhansdeboer@hotmail.com.
Thailand is makkelijk he om te reizen, ben er al een paar keer geweest, en is wel een van mijn favorieten om te starten.
Alleen hen ik met Bangkok niet zoveel, te groot, te druk, en te smerig.
Wil de volgende keer vliegen naar Maleisië of Singapore en dan met de trein naar Bangkok.
Heb al eens gekeken met de easorientexpress maar dat is meer voor golvende Britten of als je op honymoon reis bent, begint bij zo,n 2500, euri pp en loopt op tot 5000, pp goed alternatief is de jungle train te nemen 3e klass en dan tussen de lokals te trippen veeeel leuker om te doen, en dan per taxi of bus verder… Groetjes Hans
Hallo,
Zoek voor begin 2014, 45 plussers, die graag skiën; ik ben zelf 50, maar jong van geest en vrij sportief.
Zijn er amateurs? Formule te bespreken.
Groetjes,
Véronique
Hoi,
Hoe was de meeting vorig week, heb je een klein verslag erover.
Helaas kon ik niet komen.
Hallo Fazarin
Als er vragen zijn omtrent de meeting graag je email prive
hier is de mijne Jollymeijer@hotmail.com
Dan spreken we mekaar daar oke
Hallo …?
Leuk je oproep 45 plussers. Ik wil graag in eind dec januari en februai naar Thailand Laos en of Indonesie. Ben al vaker in Thailand geweest en Laos geweest. Ik ben nu ook op zoek naar een reismaatje. Wat mij betreft alles ligt nog open. Ik woon in omgeving van Den Bosch
Gr Jose
Hoi Jose
Zit in de planning om ook richting thailand te gaan. Woon ook in de omgeving van den bosch, misschien kunnen we eens afspreken/mailen.
Groet Nelly