30 plussers die graag reizen: 12 mei Meet en Greet in Scheveningen!

Hallo lotgenoten :smile:

Nou ik loop de laatste jaren dus ook tegen dat probleem aan…
Afgelopen jaar een (singel) groeps rondreis noord thailand gemaakt,hele mooie reis maar weinig tijd en erg druk programma dus voor mij geen 2e keer.
Dit jaar(sept,okt,of zoiets) de plannen om (voor het eerst alleen met backpack) richting zuid thailand en laos of cambodja te reizen.

Ik vindt de meet & greet een leuk idee en hoop er dan ook bij te kunnen zijn.
Maar dat hangt nog even van mn werk af,of dat ik in NL ben tijdens de meet en greet…

Man35

Hallo lotgenoten :smile:

Nou ik loop de laatste jaren dus ook tegen dat probleem aan…
Afgelopen jaar een (singel) groeps rondreis noord thailand gemaakt erg mooie reis maar weinig tijd en erg druk programma dus voor mij geen 2e keer.
Dit jaar(sept,okt,of zoiets) de plannen om (voor het eerst alleen met backpack) richting zuid thailand en laos of cambodja te reizen.

Ik vindt de meet & greet een leuk idee en hoop er dan ook bij te kunnen zijn.
Maar dat hangt nog even van mn werk af,of dat ik in NL ben tijdens de meet en greet…

Man35

Hallo allemaal,

Ook ik ben een 30er. En zit met hetzelfde probleem. 3 jaar terug wezen backpacken, heel goed bevallen! En zie er erg tegenop om eventueel dit jaar met een groepsreis mee te gaan.
Ik ben van plan om in julƬ/augustus naar Thailand / Laos / cambodja te gaan. Zit aan de schoolvakantie`s gebonden. Wie weet vind ik hier een reismaatje.

Weet nog niet zeker of ik de 12e er bij kan zijn, maar ga het proberen.

Patricia

Hallo,
Leuk idee zo’n meet en greet!

Zelf wilde ik graag in okt of nov 2/3 weken naar Bali. Alleen reizen past niet echt bij mij en ben daarom opzoek naar een reisgenote! Ik ben 33 en wilde in Bali rond trekken, maar ook lekker relaxen!
Ik zou mij graag bij de borrel aansluiten maar weet helaas niet of het gaat lukken!

gr. Maaike

Hallo allen,

Ik heb me ook maar vast bij dit forum aangemeld en herken mezelf in jullie ervaringen. Niet steeds opnieuw op zoek moeten naar reisgenoten zou ideaal zijn. Al mijn vrienden zijn gesetteld met kleine kinderen en dus gebonden aan schoolvakanties. En ik heb geen zin om met hen mee te gaan en dan mijn vakantiedagen op te offeren in saaie vakantieparken, tussen de jengelende kinderen en doodvermoeide ouders die gestresster terugkomen van hun vakantie dan toen ze weggingen.

Uit pure wanhoop ben ik in mijn eentje maar een paar dagen naar Antwerpen en Brussel geweest, want ik moest er even uit. Alleen op reis gaan vind ik niet erg, ik vermaak me wel, maar met een of meer anderen op pad gaan is toch leuker. Ik ben zelf gay en single en als ik soms oproepjes plaats voor een reisgenoot krijg ik vaak ranzige, of romantische voorstellen en dat zoek ik nou juist niet.

Ik houd zelf van musea bezoeken, maar ook grote kerken, beroemde gebouwen mag ik graag van binnen bekijken. Daarnaast houd ik ook van winkelen, klassieke concerten bezoeken, maar ook vind ik het leuk om te gaan stappen, ik ben kortom breed geĆÆnteresseerd. Een hele middag gezellig op een terras mensen kijken vind ik net zo leuk als een concert van Lang Lang bezoeken in het Concertgebouw, of een hele nacht dansen in de Red & Blue of tijdens La Demence.

Zoals gezegd ben ik niet op zoek naar een liefdesrelatie en ook niet naar seks. Een reisgenoot kan een openminded man of vrouw zijn van alle leeftijden die een brede interesse heeft. Daarnaast vind ik het prettig als we goede afspraken kunnen maken (en nakomen). Elkaar kunnen vrijlaten in eigen keuzes, maar tegelijkertijd plezier kunnen beleven, vind ik essentieel.

Toevallig ben ik in juni plm. 3 tot 4 weken vrij en wil ik dan nog even weg (zie oproep bij het reisgenotenforum), naar India, Jordaniƫ of gewoon Italiƫ.

Ter aanvulling: de borrel lijkt mij een superidee, alleen zit ik dan (helaas weer alleen) in Brussel:slapen:…

Hallo toekomstige reisgenoten,
Ik heb iedereen van wie ik het email adres heb vandaag gemaild. Mocht je geen mail hebben ontvangen laat het me weten.
Kun je de 12de niet maar wil je toch meegenomen worden in de mailing voor een volgende meeting stuur dan ook je emailadres voeg ik je toe.

Hi Benji, jammer dat je er niet bij kunt zijn maar stuur anders je emailadres en kun je volgende keer weer mee?

Dank je voor je reactie:dag:. Ik heb je een pm gestuurd.

Hoi!

Ik hou ook wel van een beetje comfort, maar ben bereid om deels voor een meer basic aanpak te gaan.

Ik wil erg graag dit jaar nog naar Peru en als het werk het toelaat Ecuador daar aan vast plakken.

Groet,
Sabrina

Hoi,

Dat probleem herken ik zeker. Ben ook nog op zoek naar een reismaatje voor een rondreis. Waar is die meet en greet ergens in scheveningen?

Goh, best fijn om al deze berichtjes te lezen en zoals velen al zeggen…herkenbaar. Ik ben aantal keren alleen op reis geweest (Australie, Turkije, Thailand) ook omdat iedereen in mijn omgeving door verschillende redenen niet kunnen.
Dit jaar ben ik van plan om naar indonesie te gaan om te gaan backpacken omstreeks oktober.
Wat ik ook leuk vind is met een camper door Europa te reizen, langs de kust en binnenland. Maar dat is echt leuker om met meerdere mensen te doen.
Ik vind de meet en greet een heel goed initiatief, alleen kan ik de 12de niet. Ik werk om de week op zaterdag en deze zaterdag dus ook. Waarschijnlijk is het zo’n goed initiatief om het nogmaals te organiseren!

Groeten

hallo,

jammer dat je er niet bij kan zijn en denk ook dat er een vervolg zal komen op dit moment zitten we op 15 mensen als het al niet meer is en het aantal groeit dagelijks je kan je email doorgeven en dan kun je de communicatie volgen en op de hoogte blijven :slight_smile:

Hoi Desert woman,

Ik ben nog vrij nieuw op dit forum.
Hoe stuur ik een persoonlijk bericht om mijn mailadres te geven voor de bijeenkomst in scheveningen?
Groeten Cathy

Wat een ontzettend leuk intitiatief. Ben ook 30+ en het viel mij ook al op dat veel hier op dit forum veel jonger zijn. Nou is daar natuurlijk niets mis mee hoor maar toch… Ook op de zuid-oostAzie-dag met speeddating (van deze site) zag ik het.

Alleen voor mij is het pas van toepassing voor begin februari. Ik zou dan een zgn "bouwsteen"naar Sumatra willen van 5 a 7 dagen. Ik ben dan al op Bali waar begin februari mijn vrijwilligerswerk afloopt, dus dan ben ik daar wel dus aan tijd verbonden.

Dus het is voor mij waarsch. ook nog te vroeg om nu al naar de dag te komen (al kan ik wel dusse…, en heb ook nog goedkoop treinkaartje ervoor liggen)

misschien in het najaar weer zo’n dag? of is dat niet handig…en maakt het niet uit…

Ik hoop van harte dat er uit de 12e een vervolg meeting komt!! Kan deze keer niet aanwezig zijn, uiteraard vanwege een reisje.

Maar zal me alvast wel een beetje voorstellen.
Zelf ben ik eind 30 en ga eigenlijk zo’n 3 keer per jaar op weg. Regelmatig met een vriendin maar ook alleen. Heb ruime ervaring in Centraal America
( eigenlijk alle landen behalve El Salvador), Zuid America en Azie. Eilanden vind ik heerlijk. Ik kan genieten van basic (met rugzak) maar als ik er zin in hem kan ik ook lekker over de top gaan in luxe. Het is maar net waar ik zin in heb. Kamperen is weer niet zo mijn ding. Ben trouwens ook een echte puzzelaar als het gaat om de perfecte reis samenstellen. En het is mij en mijn reismaatjes nog nooit tegengevallen. Eigenlijk ben ik wel gevarieerd als het om reizen gaat. Bijvoorbeeld vorig jaar 3 weken off road motor gereden ( niet georganiseerd) in Costa Rica en in oktober 2 weken van een afgelegen villa in een niet toeristisch gebied van de Dominicaanse republiek genoten.

Maar goed, hopelijk tot op de volgende meeting!!

Away >>>

kom gezellig erbij kun je alvast beginnen met mensen leren kennen en beginnen met de voorpret :smiley:

Ik zal er over nadenken…Ik kan wel die dag maar het is vanuit Den Helder behoorlijk ver weg. (al heb ik nog wel een kruidvattreinkaartje liggen…)

Zitten er ook wat 40-plussers in deze groep?
Ik heb alleen maar nr. 2 en nr. 32 gezien.

(euh…weet niet wat voor nummer ik heb hihi…maar ik ben 46 (al voel ik me veeeel jonger en word ook altijd jonger geschat…
Maar moet nog steeds beslissen of ik kom…Het geldt voor mij alleen nog even voor februari Sumatra-bouwsteen (na afloop van m’n vrijwilligerswerk Bali). En de jaren daarna zal ik weer hard moeten sparen