o ja, ik ben 40+
Printilingrid en Reisgirl,
Leuk.
Ik ga proberen jullie een PB te sturen.
Desertwoman,
Ik ga je een PB sturen met mijn email adres.
Kan ik ook op de mailinglist worden gezet voor de volgende meeting?
Want 12 mei kan ik helaas niet.
Hoi Frank,
Ik ben voornemens om in oktober een rondreis Indonesië te doen :INDONESIA. Lijkt het je wat?
Ik ben een vrouw van 40+ en ben opzoek naar een reismaatje.
Groetjes, Evelien
Hallo reisgenoten,
ik heb iedereen weer gemaild vandaag en hoop dat ik niemand vergeten ben die mij gemaild heeft. Zo ja laat even weten.
Hallo allemaal,
ook voor mij klinkt dit heel herkenbar. ik ga ieder jaar wel op reis maar zou graag vaker willen of naar andere bestemmingen. ik wil nog steeds met de auto een rondreis door oost-europa maken en erg veel gaan zien (je bent toch flexibeler als met het openbaar vervoer). ik dacht zelf aan 2-3weken naar polen/baltische staten of naar slowakije/hongarije/kroatie. Ik ga in ieder geval tussen hemelvaart en pinksteren al naar wenen, slowakije en het noordoosten van hongarije. Misschien heeft iemand interesse om mee te gaan? Ik ben zelf een man van 33 jaar.
groeten
bas
Hi,
Ik wil ook graag naar Zuid-Afrika, maar eerst nog eerder dit jaar liefst naar Zuid-Amerika. Ben je er de 14e bij?
grt,
BNQNY
Goed plan hoor
Ik zoek nog steeds een reisgeniote voor een leuke vakantie eind augustus/begin september Griekenland
Ik ga 10 juni 23 dagen naar Maleisie. Nog meer mensen?
Hey!
Leuk dit onderwerp! Ik ben ook (begin)30+ en ga graag op reis en ja niet iedereen gaat zo makkelijk mee… Nu ben ik ook eigenlijk op zoek naar een reisgenoot voor een lange reis(mnd of 8/langer) liefst/met name/vooral door Afrika maar andere opties zijn ook mogelijk. Iemand gelijksoortige plannen???
Ik kan er helaas de 12e niet bij zijn…had me heel leuk geleken, blijf wel graag op de hoogte!!
groetjes Diana
Mooi Desertwoman,
Ik hoop dat de bijeenkomst op de 12e een succes wordt.
Jammer (voor mij) dat ik de 12e niet kan.
Is het mogelijk mij op de mailinglist te zetten voor een hopelijk volgende meeting.
Mvg jos
Ben voor de zomer (eind juli tot begin augustus) aan het kijken voor een (backpack of rond-)reis naar Midden Amerika voor 3 weken… (Nicaragua/Guatemala/Honduras…weet het nog niet precies). Gaat er toevallig iemand van jullie ook die kant op? ![]()
Ik ben er zaterdag denk ik wel bij.
Hallo,
Ik wil graag naar die Meet en Greet de 12de, maar het is mij nog steeds niet duidelijk waar het treffen precies in Scheveningen is. Is het in een Café of strandtent.
Ik hoor het graag, zodat ik erbij kan zijn.
Groetjes
Evelien
Hi reisgenoten,
Ik ga vanavond een gezamenlijke mail sturen naar iedereen van wie ik het emailadres heb gekregen met lovatie tijd etc. Dus mocht je morgen in j mailbox kijken en niets hebben ontvangen dan heb ik of je email niet gekregen of er is iets mis gegaan met de verzending. Check het en als je erbij wil zijn en niet bent meegenomen in de mailing stuur me een privé bericht mail ik alsnog alles door.
Groetjes en tot zaterdag voor wie er zullen zijn!
Haaaaaiii, ik ben al enigszins belegen 30+ maar vind dit een leuk initiatief. Helaas kan ik komende zaterdag niet aanwezig zijn vanwege een familiefeest. Maar ik wil graag op de mailinglist voor een evt. vervolg afspraak.
Groetjes en veel plezier zaterdag.
Mieke
Hi reisgenoten,
Helaas zie ik de afspraak van gisteren net pas voorbij komen. Zijn er al concrete plannen uit voort gekomen?
Ik heb zelf vakantie van 11 juni tm 28 juni en zit te denken aan Thailand? Zijn er meer reisgenoten die hier zin in hebben? (Ben 36 jaar).
Groet,
Arie
Een bron van herkenning! Leuk hoe hier een verzamelplaats van genieters met een gemeenschappelijke deler is ontstaan! Reizen, de één luxe, de ander primitief, Oost vs West, Noordkaap of toch Kaapstad. Geen idee of deze thread een stille dood sterft na d-day ;-), only one way to find out…
Een kleine introductie vind ik wel op zn plaats: levenslustig, reislustig, heel veel Azie / Australie / NZ gedaan, afgelopen jaar Peru/ Bolivia en zoveel mogelijk korte tripjes waar mogelijk… Sinds 2jr mn motorrijbewijs en dus ook een verlangen om bv Marokko met de wind in het gezicht te ervaren. Houd van primitief reizen / kamperen of met backpack / meerdaagse hiketochten geniet ik van, bergen, woeste langschappen / je nietig voelen in prachtnatuur / een land, de mensen echt ervaren.
Erg benieuwd hoe de hopelijk eerste meet & great geweest is…? Schuif graag aan bij een volgende.
Groetjes Sindy (33)
Begint al een aardig groepje te worden (forum binnen het forum). Net terug uit Spanje. Medio juni staat er een motortrip naar Sauerland op het programma. Motor naar Marokko wil ik graag nog een keer doen. Eind van het jaar richting Zuid Amerika…
Mark (net 35) - Tilburg
Wat leuk dit topic en heel herkenbaar! Ik heb net een bericht geplaats omdat ik op zoek ben naar een reisgenootje voor in de zomervakantie. Ik wil graag een verre reis maken in juli (3 of 4 weken) waarin cultuur, natuur, zon, zee & strand zich afwisselen. Waar ik heen wil weet ik nog niet…Indonesie, Zuid-Amerika en Costa Rica lijken mij erg mooi.
Is er hier toevallig iemand met een soortgelijke reisplannen in juli?
Ik ben trouwens Maaike, 28 jaar en juf op een basisschool in DH. Drie jaar geleden heb ik één jaar rondgereisd door Australie, Nw-Zeeland en Azie, een ervaring om nooit te vergeten! Hopelijk kan ik dit jaar nog een prachtig land van mijn lijstje afstrepen ![]()
Nou, wie weet tot snel!
Groetjes, Maaike
Ik zie ook net pas dit topic. Helaas heb ik de meet en greet gemist, maar een volgende keer ben ik er graag bij. Ik voeg me graag toe aan de groep!
Wil deze zomer ook graag 3 tot 4 weken gaan reizen. Heb al behoorlijk wat gezien van de wereld (australie / nieuw zeeland / maleisie / thailand / cambodja / kenia / peru / aruba / venezuela / mexico), maar ben nog nooit alleen gegaan. Ik herken jullie probleem wel! Vind deze groep een geweldig initiatief!
Liefst ga ik deze zomer naar midden-amerika of de transmongolie express doen. Iemand interesse?
Groetjes Esther