Hallo,
Ik vertrek binnenkort naar Oeganda om te reizen en vrijwilligerswerk te doen. Eind december ben ik daar klaar en zoek dan eigenlijk iemand om mee verder te reizen! Iemand hier die daar zin in heeft?
Groetjes Diana
Hallo,
Ik vertrek binnenkort naar Oeganda om te reizen en vrijwilligerswerk te doen. Eind december ben ik daar klaar en zoek dan eigenlijk iemand om mee verder te reizen! Iemand hier die daar zin in heeft?
Groetjes Diana
hi ik zou wel mee willen gaan laat je iets weten grtjs tom
hi
Hey,
Ik (35j) ben nog op zoek naar reisgenoot voor Azie vertrek ongeveer midden november voor ongeveer 25dagen . Heb nog niets gepland , dus alles staat nog open .
Indien intresse laat je maar seintje
Wat een goed idee!
Ik heb zelf ook dat probleem, maar hou wel erg van reizen en niet van georganiseerde groepsreizen.
Heb al redelijk wat reiservaring en hou van avontuur, maar ook van leuke stedentrips etc.
Ik heb niet alle reacties gelezen, maar sluit me graag bij jullie aan!
groet,
Marieke
Patrick,
Ik heb ook wel interesse om potentiele reisgenoten te ontmoeten.
Groet,
Stan
Rocks en Stanby,
Jullie zijn van harte welkom
Patrick
Ha Patrick,
Leuk initiatief! Ik kom ook graag kennismaken op de 16de.
Groetjes,
Marion
Hoi allemaal,
Ik probeer er ook bij te zijn op de 16e. Leuk initiatief! Is de afspraak helemaal definitief? Zelf zoek ik ook een reisgenoot om 3 weken of een maand mee te reizen in november en/of december (bij voorkeur begin december vertrekken en net voor de kerst terug). Ik zat zelf te denken aan Colombia of Birma, maar sta zeker open voor andere suggesties! Ik heb zelf al veel rondgereisd in Azie en ook wat in Afrika en het midden-oosten. In Zuid-Amerika ben ik nog nooit geweest en dat werelddeel zou ik dan ook graag eens gaan verkennen (al spreek ik nog geen spaansâŠ). Iemand zin om mee te gaan in deze periode? Oh ja, ik ben zelf 31. En ik hou vooral veel van diversiteit in reizen; dus altijd een combinatie van cultuur, natuur, strand, etc.
Groetjes,
Renske
Renske,
Leuk ! De afspraak is definitief. Hij gaat hoe dan ook door, ook al ben je de enige die langs komt
(Al zal dat denk ik niet het geval zijn)
Tot zondag !
Patrick
Vandaag is de tweede meeting toch? Was van plan om erheen te gaan, maar ben het simpelweg vergeten. Veel plezier aan iedereen die er is! Hopelijk ontstaan er veel leuke reiskoppels/groepjes ![]()
Shirls het lijkt er op dat meer mensen het vergeten waren, opkomst was wat laag. Waren helaas maar met zân drietjes. Maar dat was in elk geval wel gezellig.