30 ers die nog veel willen zien!

Tineke,

Je zal een geweldige tijd hebben! Ook Nieuw Zeeland is ook helemaal top.

Maar voor de andere die nog niet weg zijn, de data 27 en of 28 juni zijn voor mij prima.

gr.
Arie

Hey Yvonne,

Ik ben begonnen met een backpack… maar dat was echt niet te doen joh… dus heb ik m bij een vriendin in melbourne in bewaring gegeven en een grote koffer op wielen gekocht!!! Veeeeel makkelijker… drie jaar geleden heb ik t wel met een backpack gedaan hoor, wil ook best, maar nee hou nu toch meer van gemak en beetje luxe af en toe :slywink:

aaahhh nog twee weekjes!!! Het is niet echt lekker warm als ik er ben, maar als t maar droog is … met 15 graden ga ik liever uren aan de wandel dan wanneer t 45 graden is zoals ik had in februari!

thanx Arie… zal ook vast wel lukken hoor… zo niet dan smeek ik jullie om ook te komen…

:smiley:

Ik zie het al, er is genoeg belangstelling! 27/28 juni is nog best ver weg, waarom niet eerder? dan kan Tineke er ook nog bij zijn :slight_smile:

Wie kan er a.s. zondag of volgend weekend?? … Ik kom uit het oosten maar ook mijn auto brengt me overal :slight_smile:

groetjesssss

Dag allemaal,

Hier nog een 30-er die houdt van reizen. De posts die op dit forum zijn geplaatst zijn geweldig en het initiatief voor een bijeenkomst steun ik van harte en ik zou daar graag bij willen zijn (bij deze mn aanmelding?) :smiley:

Ik, vrouw van 37, single, geen kinderen en woonachtig in Rotterdam.
Australie heb ik heel lang op mijn lijst staan en hoop de reis dan uiteindelijk dit jaar te concretiseren. Ivm met de oplevering van m’n huis later dit jaar kan ik in december voor 3 weken vertrekken. Om dan ook nog oud en nieuw in Sydney mee te maken lijkt me geweldig.
Misschien kan ik ergens nog inhaken?

Groeten

Hoi allemaal,

30-ers in overvloed. Hier nog één. Ik ben 32 en singel. In mijn eentje ben ik al eens 4 maanden op pad geweest in Midden Amerika(Guatemala, Mexico, Honduras, El Salvador en Belize) Daarna nog eens 5 weken naar Mexico. Dit gedeeltelijk met een vriend die daar op dat moment werkte.
Het alleen reizen was super, maar heb ook ervaren dat ik samen reizen prettiger en veel gezelliger vindt. Aangezien ik niet meer alleen wilde reizen ben ik met een groepsreis van Shoestring naar Costa Rica, Nicaragua en Panama geweest. Ook geweldig, maar ook zeker door de reisleidster en de samenstelling van de groep.
Nu overweeg ik om in november naar Argentinië te gaan. Helaas kom ik er achter dat m.n. 50 plussers deelnemen aan de groepsreizen. Hmmm dat is niet wat ik zocht. Mijn plan staat wel vast om dit jaar weer een verre reis te maken met als voorkeur november. Overweeg nu cuba.
Tijdens de reis ben ik graag actief en geniet ik graag van de natuur, maar ook soms cultuur(mn de bevolking). Eindigen doe ik het liefste op het strand. Dan pas is mijn vakantie echt compleet.

groetjes Rozènka

Hallo allemaal,

En nog een 30-er. Ben een 38 jarige die het leuk vind om alleen te reizen.
Mijn plannen zijn om eind 2009, begin 2010 naar chili te gaan.
Mede omdat je niet alleen de woestijn in mag ben ik dus nog op zoek naar een reisgenoot.
Iemand interesse???

Groet Erik

Hoi Erik,

De woestijn van Australië ligt meer in mijn richting…jammer, haha.

Groetjes,
Jeanette

Hallo allemaal…

Ik ben net terug van 10 dagen oerolfestival op terschelling en zie alweer veel leuke reislustige berichtjes voorbij komen…zullen we die datum nu maar es gaan prikken???

Dan kunnen we misschien wat leuke plannetjes smeden met wat mensen en kijken of het klikt…

Op korte termijn zou kunnen… as zaterdagmiddag 27/6, zelf woon ik in Nijmegen, maar wat centraler in het land, bv Utrecht zou ook prima zijn, locatie nader te bepalen…

Of weekend van 4/5 juli… Wie biedt!!! Nu even spijkers met koppen!!

Groetjesss
Yvonne

Afgelopen jaar ben ik alleen op wereldreis geweest en heb bijna 5 maanden in Cusco (Peru) gewoond. Daar heb ik 6 weken een spaanse cursus gedaan. Zowel theorie als praktijk lessen. Erg leuk en leerzaam. Mocht je meer info willen dan hoor ik het wel.

Zijn er ook nog dertigers die in juli/augustus 3 weken weg willen, wandelen in de bergen of fietsen?? Ze moeten toch ergens te vinden zijn die wandelende en fietsende dertigers maar waar?

Hallo 30’ers,

Ik stel voor om in Utrecht af te spreken, dat ligt centraal in Nederland en is voor iedereen vrij gemakkelijk te bereiken, zowel met de auto als openbaar vervoer.

Voor mij maakt de datum niet uit, ik kan beide weekenden. Mogelijk is voor een aantal mensen komend weekend kort dag. Wat denken jullie van 4 juli/5 juli?

groeten,
Arie

Lijkt me goed plan Arie…ik hoop dat er nog meer liefhebbers zijn die komen…

Laat jullie voorkeur even horen voor zaterdag 4 of zondag 5 juli !!

grtzz Yvonne

Hoi,

Ik weet nog niet zeker of ik kom, maar anders gaat de voorkeur uit naar 4 juli.

groetjes

Beste allemaal,
Wat is dit is een leuk item. Net waar ik naar op zoek ben.
Ook heb een half jaar geleden besloten er maar eens drie maanden op uit te gaan trekken. Heel stoer vrij geregeld voor de periode dec 2009- jan 2010 - feb 2010 maar nu…
Alleen…stoer maar begin nu toch wel wat zenuwachtig te worden. Ik heb nog geen concrete plannen. Ecuador - Peru of richting Australië? Ik weet het nog niet. Rondreizen of ook vrijwilligerswerk? Ik kan nog alle kanten op.
Ik ben nu dus eigenlijk op zoek naar een reismaatje, iemand waar je plannen mee kan maken en dan er gezellig op uit te trekken. De voorpret is leuk maar met iemand een ervaring delen vind ik ook belangrijk.
Ik ben 36 maar nog jong van geest. Als ik op reis ga hou ik van een mengeling van actief en ontspannen.
Helaas kan ik niet in het weekend van 3-4 juli aanwezig zijn. Jammer maar helaas. Veel plezier dit weekend, ik hoop dat iedereen een leuk reismaatje gaat vinden.

Hi,
Ik heb geen voorkeur en kan op beide dagen 4 of 5 juli.
Ben benieuwd…

Groeten,
Ayse

Hallo reizigers…

Het is weer even stil rondom de kennismaking. Na enkele reacties te hebben vernomen stel ik voor de liefhebbers de volgende datum voor:

zaterdag 4 juli - 1530 uur
locatie: Nijmegen - Café van Rijn - Molenstraat 103a (naast MacDonalds)

Ik wil uiteraard niet voor niets komen, dus vraag ik je vooraf je bij mij te melden op telnr. 06-13085208. Heb ik van niemand reactie gehad, zal ik niet verschijnen uiteraard…

Maar het lijkt me leuk als enkele reizigers zich melden, zodat we eea aan plannen kunnen uitwisselen, daar doen we het uiteindelijk allemaal voor toch?!

groetjes Yvonne

Hoi Yvonne en andere reizigers,

Ik zal aanwezig zijn as zaterdag. Een leuk initiatief en tenslotte ben ik en nog meer reisgenoten op zoek naar een 'topvakantie".

groeten,
Arie

Leuk dat je komt Arie…

Wie volgt???

gr Yvonne

Helaas het gaat me niet lukken. Ben wel benieuwd of er plannen uit voortkomen.

groetjes

Ook voor mij lukt het niet as zaterdag. Hoop voor de anderen dat het een leuke ontmoeting wordt, met contacten om verder te komen.

Groet,
Jeanette

Blijft Nijmegen dus. Ik ben benieuwd of er een verslag van komt, he