Hoi allemaal!
Ik ben sinds gistermorgen weer terug uit Turkije. Daar was ik met mijn moeder, oma en een vriendin van mijn moeder, vlakbij Side in een all-inclusive resort.
Het begon allemaal op maandagavond in het restaurant. Ik zat aan een tafel met mijn moeder, oma en die vriendin. Mijn gezicht was richting de bar. Achter de bar stond een jongeman (ongv 21) die er absoluut niet slecht uit zag!
Nou moet ik even tussendoor zeggen dat ik al vaker op vakantie jongens leuk begon te vinden, maar deze keer had ik me voorgenomen dit niet te doen en echt lekker te ontspannen en lekker me-time te houden.
Oke, terug naar de jongen achter de bar, hij keek zo vaak dat ik er een beetje gek van werd. Dus begon ik hem te negeren. Toen ik de zaal verliet gaf ik hem nog even een blik om te kijken of mijn negeer actie had gewerkt, maar dat had het niet. Hij gaf me namelijk een knipoog.
De volgende avond in het restaurant ging precies hetzelfde. Ik zat weer met mijn gezicht naar hem toe (dom om daar weer te gaan zitten, achteraf) en hij kon zijn ogen weer niet van me af houden. Deze keer ging het verder dan alleen knipogen. Hij maakte kusjes met zân lippen en probeerde me iets te vragen of duidelijk te maken.
Later op die avond liep ik rond in de lobby en zag ik hem daar aan het werk. Ik had er echt geen zin in om hem te spreken of flirten, dus vluchtte ik naar de lift. Wat denk je dat er gebeurde? Hij volgde me en wilde mee de lift in, maar thank god dat er andere mensen in de lift stonden! Hij vroeg nog snel mijn kamer nummer en zei dat ik âbeautifulâ was.
De reden waarom ik hem op afstand hou is omdat ik nog nooit met een jongen gezoend heb, laat staan meer dan alleen zoenen. Ik (16) wil het wel heel graag, maar ben er (achteraf gezien) totaal niet klaar voor.
De dag erna (woensdag) was het weer wat minder. Het regende een groot deel van de middag, dus vermaakte ik me maar in de lobby met de wifi. Ik moest nodig plassen dus liep ik naar de wc en om daar te komen moet je langs de bar lopen. Natuurlijk was hij daar weer aan het werk.
Ik liep weer langs de bar naar mân stoel. Toen kwam hij âtoevalligâ naast me lopen met een dienblad. Hij vroeg me zachtjes âHow are you?â. Op dit punt was ik wel echt verkocht!
De avond in het restaurant was hetzelfde als de vorige. Hij flirte overduidelijk met me en ik vond het heerlijk! Ik stond op, hij knipoogde weer, en ik liep lachend de zaal uit. Wat ik niet wist, is dat hij me volgde naar de lobby. Hij liep heel dicht naast me, bijna tegen me aan en vroeg weer mijn kamernummer (again). Toen begon ik wel te zien waar dit heen ging, maar ik wilde alleen zoenen. Het idee dat hij meer wilde maakte me wel bang, maar ook spannend!
Nu zijn we aangekomen bij de donderdag. Natuurlijk stond hij weer achter de bar, ijsjes te serveren. Hij maakte mijn ijsje overduidelijk groter dan die van alle mensen, en hij vroeg snel wanneer mijn vakantie over was en gaf me een geweldige glimlach!
Om eerlijk te zijn genoot ik echt van zijn aandacht, en ik voelde me ook echt speciaal.
De middag lag ik aan het zwembad en moest hij glazen ophalen. Hij ging met opzet rondom mij aan het werk. Af en toe als ik even niet keek schraapte hij expres hard zijn keel zodat ik zou kijken! Hij is ontzettend knap en ik begon hem ook serieus leuk te vinden. Ik begon hem charmant te vinden en zag wel een toekomst samen voor me.
Het was avond, en ik zat weer met mijn gezicht op hem gericht. Na een tijdje flirten stak hij razend snel zijn hand op en wees naar achter. Ik stond op en liep naar achter, naar de wcâs (dom natuurlijk). Hij liep de mannen wc in en wenkte dat ik hem volgen moest. Ik kreeg hier ineens een heel angstig, slecht gevoel bij. Hij zag dat ik twijfelde en stilstond, dus begon hij me op een charmante manier te lokken. En dat is hem ook gelukt. Ik volgde hem de wc in en hij deed de deur op slot en ging er tegen aan staan. Op dit moment vond ik het niet meer leuk en wilde ik zo snel mogelijk weer weg! Ik gaf hem snel mijn mobiel zodat hij zichzelf kon toevoegen aan contacten. Daarna vroeg hij weer mijn kamernummer en ik vroeg waarom, hij zei âto talkâ. Ik zag precies wat hij echt wilde en zei snel dat ik al een vriendje heb (wat dus niet zo is). Hij vroeg of dat vriendje ook hier was en ik zei nee. Hij zei âOke good, then I can be you boyfriend hereâ. Klaar was ik ermee. Ik zei dat ik moest gaan en hij trok een balend gezicht.
Zo snel als ik kon vluchtte ik naar de lobby. Nog nooit was ik zo blij dat ik veilig tussen de mensen was. Het was me meteen duidelijk, ik ben nog lang niet klaar voor meer dan zoenen. Het was me ook duidelijk dat ik verliefd op hem ben.
De vrijdag en de zaterdag waren niet bijzonder. Hij heeft me compleet genegeerd, terwijl ik nog contact probeerde te krijgen. Hij werkte veel harder dan daarvoor en reageerde ook heel boos op zijn collegaâs. Toen ik thuis was heb ik hem via Facebook een berichtje gestuurd met de vraag of hij boos op me is, nog geen reactie gehad.
Het komt er dus op neer dat verliefd ben op een player die 3000 km van mij vandaan woont die mij probeerde te gebruiken. Ik zit nu thuis met een zware dip en wil alleen maar terug naar hem.
Ik zou graag willen weten wat jullie hiervan vinden!