Zucht.. Ik ben verliefd op een Turkse player!

Hoi allemaal!

Ik ben sinds gistermorgen weer terug uit Turkije. Daar was ik met mijn moeder, oma en een vriendin van mijn moeder, vlakbij Side in een all-inclusive resort.

Het begon allemaal op maandagavond in het restaurant. Ik zat aan een tafel met mijn moeder, oma en die vriendin. Mijn gezicht was richting de bar. Achter de bar stond een jongeman (ongv 21) die er absoluut niet slecht uit zag!
Nou moet ik even tussendoor zeggen dat ik al vaker op vakantie jongens leuk begon te vinden, maar deze keer had ik me voorgenomen dit niet te doen en echt lekker te ontspannen en lekker me-time te houden.
Oke, terug naar de jongen achter de bar, hij keek zo vaak dat ik er een beetje gek van werd. Dus begon ik hem te negeren. Toen ik de zaal verliet gaf ik hem nog even een blik om te kijken of mijn negeer actie had gewerkt, maar dat had het niet. Hij gaf me namelijk een knipoog.

De volgende avond in het restaurant ging precies hetzelfde. Ik zat weer met mijn gezicht naar hem toe (dom om daar weer te gaan zitten, achteraf) en hij kon zijn ogen weer niet van me af houden. Deze keer ging het verder dan alleen knipogen. Hij maakte kusjes met z’n lippen en probeerde me iets te vragen of duidelijk te maken.
Later op die avond liep ik rond in de lobby en zag ik hem daar aan het werk. Ik had er echt geen zin in om hem te spreken of flirten, dus vluchtte ik naar de lift. Wat denk je dat er gebeurde? Hij volgde me en wilde mee de lift in, maar thank god dat er andere mensen in de lift stonden! Hij vroeg nog snel mijn kamer nummer en zei dat ik ‘beautiful’ was.
De reden waarom ik hem op afstand hou is omdat ik nog nooit met een jongen gezoend heb, laat staan meer dan alleen zoenen. Ik (16) wil het wel heel graag, maar ben er (achteraf gezien) totaal niet klaar voor.

De dag erna (woensdag) was het weer wat minder. Het regende een groot deel van de middag, dus vermaakte ik me maar in de lobby met de wifi. Ik moest nodig plassen dus liep ik naar de wc en om daar te komen moet je langs de bar lopen. Natuurlijk was hij daar weer aan het werk.
Ik liep weer langs de bar naar m’n stoel. Toen kwam hij ‘toevallig’ naast me lopen met een dienblad. Hij vroeg me zachtjes ‘How are you?’. Op dit punt was ik wel echt verkocht!
De avond in het restaurant was hetzelfde als de vorige. Hij flirte overduidelijk met me en ik vond het heerlijk! Ik stond op, hij knipoogde weer, en ik liep lachend de zaal uit. Wat ik niet wist, is dat hij me volgde naar de lobby. Hij liep heel dicht naast me, bijna tegen me aan en vroeg weer mijn kamernummer (again). Toen begon ik wel te zien waar dit heen ging, maar ik wilde alleen zoenen. Het idee dat hij meer wilde maakte me wel bang, maar ook spannend!

Nu zijn we aangekomen bij de donderdag. Natuurlijk stond hij weer achter de bar, ijsjes te serveren. Hij maakte mijn ijsje overduidelijk groter dan die van alle mensen, en hij vroeg snel wanneer mijn vakantie over was en gaf me een geweldige glimlach!
Om eerlijk te zijn genoot ik echt van zijn aandacht, en ik voelde me ook echt speciaal.
De middag lag ik aan het zwembad en moest hij glazen ophalen. Hij ging met opzet rondom mij aan het werk. Af en toe als ik even niet keek schraapte hij expres hard zijn keel zodat ik zou kijken! Hij is ontzettend knap en ik begon hem ook serieus leuk te vinden. Ik begon hem charmant te vinden en zag wel een toekomst samen voor me.
Het was avond, en ik zat weer met mijn gezicht op hem gericht. Na een tijdje flirten stak hij razend snel zijn hand op en wees naar achter. Ik stond op en liep naar achter, naar de wc’s (dom natuurlijk). Hij liep de mannen wc in en wenkte dat ik hem volgen moest. Ik kreeg hier ineens een heel angstig, slecht gevoel bij. Hij zag dat ik twijfelde en stilstond, dus begon hij me op een charmante manier te lokken. En dat is hem ook gelukt. Ik volgde hem de wc in en hij deed de deur op slot en ging er tegen aan staan. Op dit moment vond ik het niet meer leuk en wilde ik zo snel mogelijk weer weg! Ik gaf hem snel mijn mobiel zodat hij zichzelf kon toevoegen aan contacten. Daarna vroeg hij weer mijn kamernummer en ik vroeg waarom, hij zei ‘to talk’. Ik zag precies wat hij echt wilde en zei snel dat ik al een vriendje heb (wat dus niet zo is). Hij vroeg of dat vriendje ook hier was en ik zei nee. Hij zei ‘Oke good, then I can be you boyfriend here’. Klaar was ik ermee. Ik zei dat ik moest gaan en hij trok een balend gezicht.
Zo snel als ik kon vluchtte ik naar de lobby. Nog nooit was ik zo blij dat ik veilig tussen de mensen was. Het was me meteen duidelijk, ik ben nog lang niet klaar voor meer dan zoenen. Het was me ook duidelijk dat ik verliefd op hem ben.

De vrijdag en de zaterdag waren niet bijzonder. Hij heeft me compleet genegeerd, terwijl ik nog contact probeerde te krijgen. Hij werkte veel harder dan daarvoor en reageerde ook heel boos op zijn collega’s. Toen ik thuis was heb ik hem via Facebook een berichtje gestuurd met de vraag of hij boos op me is, nog geen reactie gehad.

Het komt er dus op neer dat verliefd ben op een player die 3000 km van mij vandaan woont die mij probeerde te gebruiken. Ik zit nu thuis met een zware dip en wil alleen maar terug naar hem.

Ik zou graag willen weten wat jullie hiervan vinden!

Meid ik heb veel respect en bewondering voor je. Je hebt eigenwaarde en resprect voor jezelf. Je staat erg sterk in je schoenen om nee tegen hem te zeggen wat ja die jongens zijn me een potje charmant! Je geeft zelf al aan dat hij een player is. Die indruk krijg ik niet meteen bij je verhaal maar het feit dat hij het niet erg vindt dat je een ‘vriendje’ hebt en gewoon met je door wilde gaan geeft wel aan dat hij het niet zo nauw neemt met trouw zijn. Voor een lange afstrandrelatie moet je heel erg sterk in je schoenen staan het is echt niet makkelijk. Bovendien zit hij tussen de toeristische dametjes die misschien wel verder gaan dan jij. Proberen zal hij het vast wel. En dan kom je met het vertrouwensverhaal. Vertrouw jij erop dat hij trouw is en ben je niet jaloers dat hij steeds tussen de mooie dames zit?

Je geeft aan dat je verliefd bent en ja dat maakt het allemaal nog lastiger. Dat zet je niet zomaar even aan de kant. Daarom lijkt het mij voor jou goed om nog eens goed na te denken of jij vindt dat hij je waard is en als je dat vindt zou ik nog eens naar hem toegaan en uitzoeken of het echt iets kan worden. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent, of het nu goed of slecht afloopt. Dan kun je alleen verder met je leven of samen met hem maar dan kun je tenminste iets.

Veel succes meid en kom gezellig naar het Turske liefdestopic. Daar zitten heel veel meiden en dames die in jouw situatie zitten, die al verder zijn met hun liefje en zelfs dames die getrouwd zijn. Uiteraard zijn er ook de meiden waarbij het helaas niet goed is gegaan. Kom erbij en klets gezellig mee!

1 like

Heel erg bedankt voor je reactie, so sweet!

Hij is wel een echte player helaas
 Want zodra ik hem afwees om met hem naar bed te gaan was het voor hem meteen over. Het gaat hem niet om mij, want hij heeft nog niet eens naar m’n naam gevraagd. Het gaat hem om hemzelf en dat hij aan zijn pleziertjes komt. Ook heeft hij op Facebook meerdere meisjes van mijn leeftijd die zijn foto’s liken

Maar ik ben als een blok voor hem gevallen, want hij was de eerste jongen in mijn hele leven die mij speciaal deed voelen, die met me flirten en die zelfs meer wilde. Hij heeft echt een plek in m’n hart!

Ik probeer hem met alle kracht die ik heb aan de kant te zetten maar het gaat echt niet. Hij blijft in m’n hoofd bij alle dingen voorbij komen. Daarom heb ik hem ook op Facebook gevraagd of hij nou boos is of niet. Het is gewoon zo lastig allemaal! Hoe kom ik ooit over hem heen?

Knap van je je bent zo verstandig! Geef het wat tijd natuurlijk kun je hem niet zomaar even opzij zetten dat heeft tijd nodig en dat moet slijten. Daarom zeg ik nog eens kom naar het Turkse liefdestopic daar kun je zo vaak over hem vertellen als je wilt en de meiden reageren allemaal heel lief en begrijpend. Dat is ook een vorm van verwerken veel over hem praten. Het komt goed luister maar naar deze ouwe doos;) Ik ben 28 en heus de zon gaat echt weer schijnen en die prins op het witte paard is hard naar je op zoek;)

1 like

Oooh meisje!
Ik zou je zo graag een positief bericht willen sturen, maar ik vrees dat je die verliefdheid toch zo snel mogelijk uit je hoofd moet gaan zetten.
Wel heel goed van je dat je je niet hebt laten verleiden tot meer, en sterk bent gebleven.
Een jongen of man die niet eerst het fatsoen heeft om je naam te vragen, maar gelijk naar je kamernummer is niet een man met goede bedoelingen.
En dat hij je daarna ging negeren, is idd een teken dat het hem alleen maar even om het pleziertje zou gaan.
Zelf heb ik het ook meegemaakt dat een man die de hele tijd aardig deed, en telkens aan me vroeg om mee uit te gaan. Tot ik hem duidelijk had gemaakt dat ik niets met hem ging drinken, vanaf dat moment bestond ik niet meer.

Kijk dus echt goed uit, nu zit je nog niet zo diep met je gevoelens erin. Je kunt hem nu Ă©cht nog wel uit je hoofd zetten. Wil je Ă©cht een jongen die je naam niet belangrijk vind, die je (tegen alle strenge hotelregels in) een wc inlokt voor een respectloos onderonsje??
Tuurlijk is de aandacht leuk, maar bij deze jongen heb ik niet een heel goed gevoel en denk dat hij ondertussen alweer een ander meisje heeft proberen te versieren.
Het spijt me dat ik zo ontzettend hard ben, normaal gesproken zijn we hier niet zo aan het oordelen over de Turkse mannen, omdat de meesten hier een leuke Turkse vriend hebben. Maar bij deze gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen. Je bent nog jong, zet hem uit je hoofd meis, en ga hem zĂ©ker niet “stalken” op FB.

2 likes

Thanks again voor jullie reacties! Doet me super veel goeds :slight_smile:

Maar ik ben voor hem gevallen omdat hij de eerste jongen in mijn leven is die me leuk vond! En vervolgens loopt het zo af
 Helaas ben ik hierdoor beschadigt en heb ik m’n vertrouwen in de mannen (nu vooral Turkse mannen) voor een groot deel verloren. Maar natuurlijk zijn er een hoop mannen die wel echt om de persoon geven, en dat weet ik ook wel.

Nu zit ik thuis somber te zijn (vandaag was studiedag, dus vrije dag). Ik slaap niet goed meer 's nachts, eetlust is weg, ik wil niet meer naar school, interesse kwijt in m’n hobby’s enzovoort. Het gaat gewoon niet goed! Ik heb de hele dag het gevoel dat ik huilen moet en heb ook al een traantje laten vallen. Ik gun hem niet wat hij nou met me doet, maar het gebeurd

Misschien lijkt het of ik me erg aanstel maar het voelt alsof de grond onder me is verdwenen.

Die reacties van je zijn heel normaal hoor. Je gaat nu door een rouwproces. Klinkt luguber maar zo is het nou eenmaal. Straks komt het acceptatie proces en dan gaat het steeds een beetje beter. Laat je lekker gaan huil, schreeuw wat dan ook het hoort erbij en het lucht op. Je bent 16 en dan zijn je emoties toch al lekker heftig. Die gevoelens hebben we allemaal weleens gehad en we zijn er nog. Het komt echt goed echt waar! En je komt heus een nieuwe jongen tegen die wel lief leuk en aardig is en die wel oprecht van je houdt. Dan pas voel je wat echte liefde is en weet je ook dat dit helemaal niks voorstelt al lijkt dat nu niet zo omdat je er middenin zit.

1 like

Dag charleyy

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de andere 2 meiden. En het voelt nu idd heel kut, en het zal wat tijd vragen om het te kunnen plaatsen, maar er komt een dag waarop je iemand tegenkomt die wel de moeite waard is!!

Knuffel meid!!!

Via Wereldwijzer app

1 like

Vandaag heb ik me ziekgemeld op school, ik kan gewoon echt niet gaan. M’n gedachtes blijven maar heen en weer schieten

Het is zo raar, want als ik er over na denk wat er gebeurd is valt het allemaal wel mee. Maar het heeft zo’n grote impact gemaakt.
Vooral omdat ik zo onzeker ben over hoe ik eruit zie, en altijd het gevoel heb niet genoeg te zijn. Dan is er die ene jongen die je wel ziet staan, die je leuk vind en dat gaf me zo’n ontzettend goed gevoel! Hij gaf me bevestiging. Eindelijk het gevoel dat ik ook kans had, dat ik niet voor eeuwig alleen zal blijven.
En dat het hem uiteindelijk alleen maar ging om een pleziertje, heeft me echt keihard gekwetst. Ik kan het gewoon geen plek geven nu. Misschien kan ik het alleen maar een plek geven als ik hem weer zie of spreek.
Maar ik weet zeker dat ik niet zijn eerste dame was en ook zeker dat hij nu alweer een andere aan het verleiden is. Dat doet me zoveel pijn.
Gelukkig kan ik het hier van me afschrijven en zijn jullie er als opvang

Charleyy

Het is makkelijk gezegd maar Het zou je goed doen om buiten te komen en onder de mensen te zijn, je gedachten te verzetten, onder vrienden te zijn.
Je hebt er goed aangedaan om neen te zeggen, om voor jezelf te kiezen, wat als je nu ja had gezegd en hij je de andere dag ook zo behandelde?
De zoveelste in rij zijn is echt niet fijn en het doet idd pijn, je tijd komt nog, vertrouw op en in jezelf!
En wat je onzekerheid betreft, denk dat er geen enkele vrouw is die niet onzeker is. Iedereen heeft zijn kwaliteiten en zijn mooie kanten!!
Knuffel meid !!!

Via Wereldwijzer app

1 like

Charleyy,
Sorry, ik ga waarschijnlijk weer dingen zeggen die je niet leuk vind, maar doe het alleen maar om je te helpen.
Ik snap heel erg goed dat je onzeker bent over je uiterlijk, zelf zit k daar nog steeds een groot deel van de tijd mee. En ik ben ondertussen bijna 35.
Aandacht is natuurlijk leuk, maar dan wel oprechte aandacht van een jongen die het goed met je voorheeft. Niet iemand zoals die barjongen van je, die jou alleen als tussendoortje ziet, en gewoon een “stuk vlees”
Als hij jou serieus leuk had gevonden, had hij namelijk eerst je naam gevraagd, en niet ontzettend plat naar je kamernummer! Als hij serieus aandacht aan jou persoonlijk had willen besteden, had ie je niet meegelokt naar een ranzige wc, maar dan had ie moeite voor je gedaan om je in de avond mee te nemen naar een niet verlaten plek, en gewoon in het openbaar iets met je gedronken.
Die jongen is je verdriet, je rot voelen en al helemaal jouw aandacht en tijd niet waard! En als je tegen hem gaat praten op FB, dan zal hij je waarschijnlijk alleen maar vertellen wat jij graag wilt horen, en zo je helemaal gek maken.
Ik kan je alleen maar het advies geven om vooral geen contact te zoeken met hem en die player uit je hoofd zetten.
Wat zou jij adviseren als dit een vriendinnetje van je zou gebeuren??

Het spijt me dat ik zo bot ben, normaal gesproken ben en wil ik helemaal niet zo zijn, maar ik vind het gewoon zo erg als je je tijd, energie Ă©n je hart verdoet aan iemand die jouw hart helemaal niet verdiend!

Lucht je hart hier, wij zijn er om te luisteren!

3 likes

Oke poging drie!
Hii Charleyy
Je hebt al veel raad gekregen maar ik wou je toch ook even helpen! Ik herken mezelf in jou situatie! Het verschil is dat jij veel sterker bent dan ik was op die leeftijd!

Toen ik 15 was zat ik in een hotel restaurant en daar was die knappe ober met de zwarte haren en fel groene ogen! Elk meisje zwermde om hem heen wat goh wat was hij leuk! Hij bleek geen aandacht voor hun te hebben! Nee hij had aandacht voor mij! Hij deed er letterlijk alles aan om mijn aandacht te krijgen! Als me ouders er niet waren rende hij van de andere kant van het restaurant naar mijn tafel om mij briefjes te overhandigen waarop stond dat ik hem moest ontmoeten op het strand! Ik kreeg van die zakdoekroosjes die ze ALLEMAAL kunnen maken en ooh wat voelde ik me speciaal!
Ik heb uiteindelijk toegegeven en heb hem ontmoet op het strand waar we gezoend hebben (niet meer! Daar was ik dan wel sterk genoeg voor) maar ooh wat was ik verliefd! Ik had alle roosjes van papier in me koffer gedaan en mee genomen naar NL alle briefjes die hij me geschreven had bewaard en stalkte hem op FB! Ik zag heel veel meisjes die hem hartjes stuurde en zeiden dat ze van hem hielden en fotos van hun samen erop zette!
Ik ernaar gevraagt maar nee dat was niks! Tsja ik wist toch hoe die meisjes waren nee hij had alleen oog voor mij! Ik was ZO gelukkig! Totdat meiden mij begonnen te schrijven dat ik van hun vriend af moest blijven! Tsja
 toen goed gepraat met die meiden en we werden allemaal keihard gebruikt!

Meid ik wil hiermee zeggen ren weg zo snel je kan! Ik adviseer blok hem op FB je gaat alleen maar pijn krijgen als je er dieper op in gaat! En dat gun ik je niet! Je komt zo lief over en je bent heel sterk in mijn ogen! en ik weet dat het moeilijk is maar geloof mij jou ware komt!

Het begint bij houden van jezelf! Hoe kan iemand anders van je houden als je niet van jezelf houd? Ik heb ook tot op de dag van vandaag nog onzekerheden en dagen dat ik de spiegel ontwijk! Heel normaal!

Ik ben nu samen met de (turkse) man van me dromen! En hij kijkt niet naar een kilo meer of minder (wat mijn onzekerheid is) hij houd van mij om wie ik ben! En dat ga jij ook krijgen ben ik zeker van!!

Je komt over als een lieve en sterke meid! Geloof in jezelf en blijf een goed persoon dan ga jij een geweldige man vinden! je bent nu nog jong geniet daarvan! Je hebt nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang en settelen kan altijd nog! Maar genieten van je jeugd doe je nu :wink:

Jij komt er wel meid :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

2 likes

Mag ik trouwens vragen waar je onzekerheden vandaan komen?

Wil je even zeggen dat ik zelf veel bewondering voor je heb! Je bent sterker dan duizende meiden die per jaar geen nee kunnen zeggen tegen de chameurs ookal willen ze wel nee zeggen ze kunnen t niet en jij wel!! Ik ben in elk geval trots op je :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

1 like

Lbdss dat heb je heel mooi gezegd!! Charleyy geloof in jezelf!!

Via Wereldwijzer app

1 like

Hey Charleyy
Ik ben een meisje van 17 jaar en ik weet precies hoe jij je voelt!
In de zomer vakantie ben ik naar Turkije geweest.
De eerste dag kwamen wij aan en gingen we naar de beachbar, ik, mijn ouders en mijn zusje bestelden iets en mijn drankje kwam ‘toevallig’ wat later waardoor ik alleen aan de bar stond. Daar vroeg een knappe turkse barman van 21 jaar mijn naam.
Ons plaatsje waar wij altijd zaten was namelijk de zee, 2 dagen later passeerde ik voor de zoveelste keer terug de bar en zei hij mijn naam ik natuurlijk super verbaasd dat hij dat nog wist :p. Mijn ouders hadden het ondertussen al door dat hij ‘zot’ van me zat! en maakten altijd grappige grapjes :smiley:
Hij kwam mij massages geven, lekkere cocktails brengen, we gooiden altijd met water op elkaar! en ja ik was verkocht!!! Maar ik ben zo verlegen dus ik durfde niets zeggen.
Op een dag vroeg ik zijn naam voor facebook maar dat heeft hij niet dus vroeg hij mijn whatsapp! Op whatsapp durfde ik natuurlijk veel zeggen maar in het echt hmmm en dat vond hij natuurlijk niet zo leuk! Maar ik moet zeggen hij had heel veel geduld met mij!
Iedere ochtend en avond spraken we met elkaar hij noemde me beauty en zei allemaal lieve dingen!!
Op een dag zei ik vrijdag is mijn laatste dag hier en hij zei ja weet ik wil je tijd met mij alleen?
waarop ik zei hmmm wat wil je doen? hij: ik wil alleen bij je zijn!
Ik: oké ik denk wat we samen kunnen doen maar jij ook!
Toen hadden we afgesproken om die vrijdag (zijn vrije dag) samen naar de zee te gaan!
Natuurlijk die vrijdag ochtend stress, stress, stress (ik heb namelijk nog nooit een relatie gehad of gekust) tot hij plotseling onverwachts moet werken! Daar ging ons afspraakje :frowning:
Toen hij gedaan had met werken kwam hij dikke knuffel geven natuurlijk daar waren de tranen!!
Zo hebben we maar afgesproken om eventjes te gaan wandelen samen die avond!
Ja, daar gebeurde het mijn eerste kus ik voelde mij zo veilig bij hem!! Hij was zo lief en toen was ik nog meer verkocht dan ooit!!!
De volgende dag op terug weg naar huis zoo gelukkig maar zo verdrietig!!
Eenmaal thuis hebben we nog elke dag gesproken op whatsapp! (wij hadden geen normale gesprekke, if you know what i mean :d)
we stuurden vaak foto’s tot hij op een dag naakt foto’s wilde!! ik wilde dat natuurlijk niet doen en trok gewoon foto’s van mij in ondergoed (wat hij ook deed) Hij zei toen ook oke you don’t want it okey delete my number and all my photos ik zei natuurlijk nooooo!!! Hij stuurde niets meer 2 uur later heb ik dan maar gestuurd we stay like friends waarop hij zei ja ! 2 dagen later heeft hij mij dan uiteindelijk geblokkeerd :‘( ik voelde me zo slecht!! via mijn vaders gsm keek ik toen naar zijn whatsapp account en stond er heaven :heart::heart: hij had dus iemand nieuws :’( Zeg maar dat ik heel de zomervakantie depri heb rondgelopen! Nog altijd denk ik iedere dag meerdere keren aan hem en droom ik zo vaak over hem!! Na veel discussies met mijn ouders hebben we dan besloten om volgend jaar terug te gaan happy me :)))) Ook al ziet hij me misschien niet staan ik zie hem dan nog een keer!! ik verlang zo naar dat moment!!!
Liefste Charleyy ik weet hoe jij je voelt en ik wil altijd met je praten als er iets scheelt!!! :*

1 like

Meisjes in Turkije mogen jongens niet zomaar flikflooien met meisjes en als hij serieus een toekomst met je wilt zal hij dat ook niet doen. Juist omdat ze met de Turkse meisjes niks mogen doen doen ze het maar met de toeristes. Ik heb al bijna 5 jaar een Turkse vriend en ik heb bijna een jaar gewacht voor ik naar hem toe ging. Eerst maar eens zien of hij het zolang volhield met internet alleen. Toen dat zo was ben ik naar hem toegegaan en heeft hij me meteen aan de hele familie voorgesteld. We zijn nog niet getrouwd en het wil niet zeggen dat we altijd braaf zijn maar we proberen ons wel nog steeds vaak in te houden omdat voor het huwlijk eigenlijk niks mag. En dat zal een jongen die niet serieus is niet snel doen. Die probeert je alleen maar het bed in te krijgen omdat hij je niet respecteerd en toch niet serieus met je is. Denk hier af en toe aan dan sta je misschien sterker in je schoenen en zie je eerder welke jongen een player is en welke jongen je leuk vindt om jou en niet om je lichaam.

Kom op meiden! Jullie verdienen beter!

1 like

Civciv moet wel zeggen dat de turkse vrouwen andere “ingangen” gebruiken hoor ze zijn niet zo braaf als ze beweren! (Tenminste hier in Side). De jongens worden ook players omdat het ze heel makkelijk gemaakt word! Meisjes werpen zichzelf op de kerels! Sommige doen amper moeite!

Toch als ze serieus serieus met je willen zijn merk je dat! Ze geven je zoveel meer respect! Lopen trots aan je zijde en laten je aan iedereen zien! Ook als jij zegt nee ik wil niet zoenen bijvoorbeeld zullen ze niet beledigt of boos worden maar het accepteren, nog meer respect voor je krijgen (want in tegenstelling tot een hoop andere kan jij wel nee zeggen) en op je wachten!

Mijn askim zegt zelf:
Why would I be stupid to go to a wh**e if I have a woman who has respect for herself! If I find my true love why would I let you go! I let you go before now never again.

Ik heb in de eerste week van daten al uitgebreid gesproken met askims oudste broer en zus! Zijn moeder mailde mij via zijn broer toen ik in NL was (deed ze met google translate so cute!)

En dat is het meest duidelijke verschil! Het respect en de familie! Ze gaan ze niet kennis laten maken met familie als je maar een fling bent! En als jij nee zegt op iets en hij neemt dat goed op en accepteerd je keus dan weet je dat t serieuzer is! (Ik zelf heb askim heel lang laten wachten tot die echt iets mocht doen!)

Wees aub voorzichtig! Ik zelf heb ook de fout gemaakt en heb er spijt van gehad! Achteraf niet meer omdat ik nu hier mijn ervaring kan delen met andere die misschien en hopelijk leren van mijn fout! :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

2 likes

Lbdss wat die Turske vrouwen betreft heb je helemaal gelijk en ook met de rest. En ja voor veel jongens zijn die badplaatsen net een snoepwinkel. Geen probleem natuurlijk als het van beide kanten niet serieus is maar des te erg omdat er genoeg toeristes zijn voor wie het wel serieus is. Teveel hartjes worden gebroken en je kunt natuurlijk niet meteen zeggen welke jongen een player is en welke niet maar idd het familie gedeelte en het openbaar en trots met je rondlopen is een belangrijk punt. Ook het contact dat ze met je onderhouden als je weer thuis bent daar is al veel aan af te lezen. En idd laat ze maar voor je vechten als ze dat doen zit het wel snor want hey als ie niet serieus is en je bent een beetje hard to get dan is ie zo weer weg naar een meisje die wel makkelijk is. Het enige wat wij kunnen doen is onze ervaringen delen met nieuwe meiden want ja een gebroken hart is afschuwelijk

1 like

Civciv jup helemaal mee eens!
En er is niks mis met hard to get zijn! De players haal je er dan snel uit! Ook even voor iedereen ga niet op vakantie/naar Turkije om de liefde van je leven te ontmoeten! Die loop je vanzelf wel tegen t lijf!

En civciv ja het contact is ook heel belangrijk! Ook het aantal meiden dat dagelijks op zijn FB reageert! Bij mijn askim is dat bijvoorbeeld alleen ze nichtjes en af en toe een vrouw van n vriend van m ofzo maar niet hordes meiden!
Door social media kom je ook sneller meer te weten over een persoon wat je dus ook echt in je voordeel moet gebruiken! :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

2 likes

Ten eerste wil ik jullie echt from the bottom of my heart bedanken! Jullie zijn allemaal zo ontzettend positief en lief!

Ten tweede, het gaat al wat beter. Ik ga weer naar school en dat helpt goed voor de afleiding. Toch denk ik nog erg veel aan hem. En als ik aan hem denk voel ik weer die pijn. Ik heb gewoon nu steeds het gevoel ‘Ben ik dan alleen goed voor seks?’.
En achteraf gezien vind ik mezelf ook erg dom! Ik had gewoon meteen moeten realiseren dat het hem alleen om een leuk nachtje ging, want als ik terug kijk was dat al vrij snel duidelijk. Maarja, ik heb hier zeker wel wat van geleerd.
Morgen heb ik een afspraak met een psycholoog, ben benieuwd wat zij hiervan zegt. Ik zal het wel laten weten :slight_smile:

Het is in ieder geval heel fijn om te horen dat ik niet de enige in deze situatie ben! (eigenlijk is dat juist niet fijn, maar je snapt vast wat ik bedoel)

Thanks girls!