Zucht.. Ik ben verliefd op een Turkse player!

Charleyy geen dank we zijn hier om te helpen en verhalen en ervaringen uit te wisselen!

Fijn dat het beter met je gaat en onder de mensen zijn zal je goed doen! En ja voor hem was je miss alleen voor de sex, maar dat is niks persoonlijks! Ze proberen alles te nemen wat ze kunnen en dat is meer hun rare brein haha! Het is soms moeilijk om gelijk op te pikken waarvoor hij je aandacht geeft vooral als je het nog nooit eerder zo extreem ervaren hebt! Wees blij dat je niks gedaan hebt en nu weet je dit voor de volgende keer je kent de signalen en zal er niet weer voor vallen!

En ja ik begrijp precies wat je bedoelt haha!

Via Wereldwijzer app

LBDSS, ik zag net dat je al een tijdje terug vroeg waar die onzekerheid vandaan komt. Eerlijk gezegd weet ik dat niet helemaal, maar ik denk gewoon omdat ik een meid van 16 ben en dat hoort bij die leeftijd, toch?

Het gaat nu met de dag beter (gelukkig).

Vandaag met de psycholoog over gehad, ze begreep heel goed dat ik ervan van slag ben. Ze heeft me een paar kleine tips gegeven maar wat ze vooral zei is dat je het tijd moet geven. Tijd geven is het enige wat echt help, de pijn slijt weg (als het ware).
Als je weet dat iemand je leuk vind staat je leven hoe dan ook op zijn kop, maar als het de eerste keer is natuurlijk helemaal. Door het tijd te geven, geef je het een plekje en kun je het verwerken (haar woorden).

Ik ben inderdaad heel blij dat ik niks heb gedaan met heb gedaan, want dan zou ik hem nu helemaal al missen en nu helemaal al kapot zijn!

Toch kan ik het niet laten om elke dag zijn Facebook te checken… Misschien moet dat ook slijten!

Charleyy ik weet niet of het bij 16 zijn hoort haha ik zelf was t wel hoor heel erg, maar werd heel erg gepest dus wist de oorzaak haha!
Maar je groeit wel over je onzekerheden heen hoort bij ouder worden zeggen ze… uiteindelijk blijven er een paar maar je leert het accepteren en er mee om te gaan haha!

Fijn dat je goed met je psycholoog hebt kunnen praten! Is altijd fijn om een neutrale kant van het verhaal te horen! Hoop dat je wat kan met de tips!
Wat betreft zijn FB zou ik proberen om steeds minder te kijken tot het punt dat je je goed genoeg voelt om hem te blokeren want ik denk dat dat een goede stap is :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Charleyy blij te horen dat het elke dag wat beter met je gaat. En idd tijd heelt.
Wat zijn facebook betreft, het is jezelf kwellen, maar er zal een dag komen dat je er geen behoefte meer aan zal hebben.
Grtjes

Via Wereldwijzer app

Hoi meiden,

De verhalen die ik hier van jullie lees zijn zo typisch. Dit is echt precies hoe deze jongens te werk gaan. Ze laten je speciaal voelen, maar uiteindelijk doen ze dat met iedereen en gaat het ze maar om een ding. En doordat de Turkse mannen vaak zo charmant zijn, geloof je ze en wordt je verliefd. Ik herken dit zo. Niet van mijn eigen askim, maar van de verhalen die ik van hem hoor over vrienden van hem, maar ook wel over hoe hij was toen hij een stuk jonger was en net in het toerisme werkte.
Hoe moeilijk het ook is, probeer hem los te laten. Vind het echt heel goed dat je er met een psycholoog over hebt gepraat, want dit kan echt helpen! Anders blijf je zitten met je eigen verdriet en ga je de gevoelens die je voor hem hebt alleen maar ‘overdrijven’ voor je zelf. Echt meid, toen ik jonger was en voor het eerst verliefd was heb ik me ook teveel gestort op een jongen die mij helemaal niet zag staan en het alleen maar leuk vond dat ik zo hopeloos verliefd op hem was en daar ook gebruik van maakte. Eigenlijk had ik hier toen ook met iemand over moeten praten, maar dat heb ik toen nooit gedaan.
En zoals Ladyside ook al zegt je kunt hem beter nu loslaten dan, nu zitten je gevoelens nog niet zo diep. Megann jou zou ik ook aanraden om niet meer terug te gaan naar het hotel waar hij werkt. Wat schiet je er mee op? Je gaat een jaar op hem wachten, terwijl je eigenlijk al weet dat het toch nooit iets zou worden tussen jullie en stel dat het wel wat wordt, hoe denk je dan dat die relatie zou zijn? Echt hoor meiden deze jongens breken jullie harten en dat zijn ze echt niet waard. Ik hoop zo dat jullie dat ook inzien.

Kardelen, vraagje he… was jou askim ook een beetje ladiesman vroeger? Mijne wel en vind t soms lastig er mee om te gaan (gewoon t idee!) Zoek tips om er mee te dealen :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

LBDSS… Ja mijne was zo ook vroeger en ik vind het soms ook lastig… Spreek je wel ff aan op FB, niet dat ik tips heb hoor haha. Maar wil het er liever niet uitgebreid over hebben in het openbaar.

Hi meiden,

Even een kleine update! :slight_smile:
Het gaat weer prima, zoals voor de vakantie. Heb alles weer op een rijtje en ik ben compleet over hem heen!
Ik zie nu heel goed in wat er gebeurd is en wat voor een jongen hij is. Een jongen waar ik niks mee wil!

Maar wat ik wel merk is dat ik nu heel snel bang ben voor jongens.
Er was namelijk een jongen die wel interesse in mij toonde, op gebied van liefde. Wat er dus gebeurde is dat er bij mij meteen weer alarm sloeg en afstand van hem nam omdat ik zo bang ben weer zo gekwetst te worden… Is dit normaal? Hoe los ik het op??

Charleyy ik heb heel veel wantrouwen naar mannen gehad! Het was heel erg!
Tot ik in zag dat niet alle mannen het zelfde zijn! Ze zijn allemaal zo anders, niet elke jonge is een player of gaat vreemd of wat dan ook! Er zijn hele goede lieve jongens op deze wereld die alles over hebben als ze met een vriendin zijn waar ze van houden! Je moet dat gewoon goed in je hoofd zetten! En bedenk t zo door deze slechte ervaring pik je wat sneller de singalen op van een eventuele player! Laat niet een andere leuke jonge lopen door je onzekerheden :slight_smile: