>>>
Gebeurt dat regelmatig dat er zo van die koopjes zijn?
Ik zie ze hier in ieders geval regelmatig langskomen. Dus ja…
voor een retourtje in november iets meer dan € 400
Wel heel goedkoop…
Elke week op jetairfly bij promoties kijken, want ze zitten er tegenwoordig elke week wel bij!
Ook nog wel betere prijzen dat dit heel af en toe. Al zal december denk ik wel weer meer kosten.
Maar jij was laatst weer in Kenia, hoorde ik Treesje?
Sent from my LG-P990 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Prijzen veranderen soms dagen niet en dan zijn er dagen dat ze meerdere malen per dag wijzigen.
Als je een bepaalde periode in je hoofd hebt om te reizen, is meerdere malen per dag checken de boodschap.
Volgens mij zit jetairfly hier mee te lezen !
Vanochtend om 07:00 was het nog 249, nu is het 199…
Ik vertrek in ieder geval de 17e jeeey:zon02:
shit! net Gambia geboekt…omdat het zo goedkoop was en kort reizen…
En de vluchten van begin juli tot eind oktober staan er ook al op, aan aanvaardbare prijzen momenteel!
Waarom zijn er in april geen terugvluchten ?
Via Wereldwijzer app
Omdat het hier in Kenia dan laagseizoen is (regenseizoen begint in april) en jetair denkt dan niet voldoende stoelen te kunnen bezetten. Ik baal er ook elk jaar weer van! ![]()
Via Wereldwijzer app
O vandaar ! Jammer zeg wij wilden in maart vertrekken uit brussel en dan april weer terug, maar helaas
Via Wereldwijzer app
Ethiopian airlines vliegt wel het hele jaar door vanaf Brussel, hebben ook aantrekkelijke prijzen en is een hele goede maatschappij! Goede service, alle maaltijden incl. met drinken erbij, 2x23kilo bagage per persoon, enig minpuntje, langere overstaptijd (op Adis Abeba), al vind ik dit altijd nog wel te overbruggen. Ik vind de vliegtijden altijd wel aantrekkelijk, je vertrekt ‘s avonds 20.00uur en komt de volgende dag 13.00 uur aan in Mombasa. Doordat je het grootste gedeelte ‘s nachts vliegt merk je niets van de lengte van de vlucht. (Ik slaap tenminste altijd ;))
Je kan gewoon online boeken op:
www.ethiopianairlines.com
Evt. kan je natuurlijk ook een combinatie maken van heen met Jetairfly, terug met Ethiopian Airlines.
Komen jullie naar de zuidkust? Ukunda, Diani Beach/Galu Beach?
Ik woon in Ukunda en help je natuurlijk graag met al je vragen en evt met boeken van accommodatie, safari/excursie bij een betrouwbaar lokaal kantoor, of andere lokale uitjes. Voor mij allemaal “hakuna matata!“ kleine moeite! ![]()
Je mag me altijd een pm berichtje sturen !
Succes met jullie voorbereidingen!
www.marriettevandervelde.waarbenjij.nu
By the way: meestal begint de echte regen pas eind april/begin mei de afgelopen jaren… de seizoenen zijn een beetje aan het verschuiven (net als in de rest van de wereld
)
Via Wereldwijzer app
Leuk je reactie! Het plan is om richting Diana beach te gaan en van daaruit excursies te boeken. We zijn n btje afhankelijk van onze medereizigers die pas in januari willen boeken, dus ik ben alles vast aan het uitzoeken. Bedankt vast voor je tips en wie weet neem ik nog contact met je op! Groetjes Yvon
Via Wereldwijzer app
Turkish Airlines is ook een optie.
Karibu sana! (You are welcome!) Vind ik alleen maar leuk! Laat me via mail maar weten waar je interesses naar uitgaan en ik stuur je alle benodigde informatie op!
Groetjes Marriette
Via Wereldwijzer app
Dank je wel en succes daar in het verre Kenia…ik ga strakkies s even je blog bekijken ![]()
Sent from my LG-E460 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Kom je met een enkele reis Mombasa wel het land in
Nee, je moet dus ook een ticket kunnen aantonen waarop je het land weer verlaat. Maar dat kan dus ook jetair heen en ethiopian terug zijn.Het kan zelfs een vlucht naar een buurland van Kenia zijn ![]()
Sent from my LG-P990 using Wereldwijzer Reisforums mobile app