Inderdaad, had het reeds op dit forum gezet. Ze charteren sinds november weer de vlucht samen met Thomas Cook en Neckermann. TC en N bieden vluchten in bepaalde periodes zelfs goedkoper aan dan Jetair (en neen, ook ik werk voor geen enkele van deze maatschappijen).
Reeds eerder gezegd, dagelijks checken is echt wel de boodschap om een goeie deal binnen te halen. Sinds november vlieg ik telkens weer aan € 400,00 heen en terug. Scheelt een hoop wanneer je 4 of 5 keer per jaar gaat…
Trudi
:wereld:
jipie, ik heb idd ook voor maar 149 euro per reis gevlogen , maar heb wel tot op het allerlaatste moment gewacht, kwestie van geluk hebben en veel checken.
Is eigenlijk wel schandalig weinig voor 6969 KM ! Maar goed, als we er niet van profiteren blijven de stoelen leeg. Mijn JAF vlucht zat trouwens 99% vol !! Had dat ook nog niet vaak gezien !!
Helaas heeft TUI wel weer een hele periode de vluchten stop gezet, maar ze vliegen nu opeens wel weer NA 27 juni…
Inderdaad, vroeger vlogen ze ook nooit tussen eind maart en eind juni, vanwege het regenseizoen. En dat blijkt nu dus ook weer het geval te zijn…
Groetjes,
Trudi