149,99 € naar Mombasa MORGEN

zucht
en niemand wil mee ?

Wil heel graag! Kan niet :frowning:

Zou best willen maar moet gewoon werken…
Heb maar een echte vakantie per jaar…
Veel plezier!!!>>>

Volgende week zondag, rechtstreekse vlucht Brussel-Mombasa: € 99,99…

oh wat erg…en dan na te gaan dat ik voor eind juli voor mijn dochter niets onder de 900 kan vinden…

welke maatschappij is dat?

Ik weet het… soms wordt je er misselijk van…

Gezien bij jetairfly.be, normaal gezien zijn thomascook.be en neckermann.be (allemaal dezelfde chartervlucht) goedkoper, maar reeds meerdere malen gezegd, dagelijks bij alle drie checken is de boodschap… Voor juli en augustus is het nog wachten voor ‘eventuele’ promoties, denk ik.
:wink:

Wat is eigenlijk de reden dat er in Mei niet gevlogen wordt? Ik heb gehoord over het regenseizoen, maar wat heeft dat precies voor invloed dan?

Ik zoek namelijk een goedkoop ticket voor half mei!

Deze chartervluchten vliegen inderdaad niet tussen eind maart en eind juni omwille van het regenseizoen.
Je kan eventueel proberen bij Ethiopian Airlines of Condor, daar kan je eventueel aan een goedkope vlucht geraken voor mei.

Succes!

Trudi

Egypt Air ook niet vergeten ! Ik vlieg in juni voor 425€. Je kan ook goedkoop op Nairobi proberen vliegen en dan met www.fly540.com of www.jetlink.com doorvliegen naar Mombasa. Of je neemt de trein ! Is ook een belevenis.

Welke datum moet het zijn ? Ik wil wel helpen zoeken met je. Leeftijd ? Je kan ook risico nemen en gewoon afwachten of de vernoemde **TUI **vlucht (jetair,neckermann,pegase en thomascook) tegen die tijd nog plaatsjes over heeft. De kans daarop als je maar 1 stoel nodig hebt is redelijk groot.

Hé dank je wel. Ik heb al geboekt voor haar want ze wilde erg graag mee en een rechtstreekse vlucht.

Groetjes

Ik ben nu ook aan het kijken voor vluchten in december, maar ik kom steeds aan ±1000€/persoon. wacht ik dan nog beter een tijdje met boeken?

Hoi,

Als je op 28/11 kunt vertrekken (rechtstreeks Brussel-Mombasa), heeft Thomas Cook momenteel volgende prijzen:
1 week: € 500,00
2 weken: € 525,00
3 weken: € 550,00
Wat heel schappelijk is voor die periode.
Als je er wilt naar toe gaan tijdens de eindejaars, zal je sowieso een stuk meer betalen.
Succes!

Groetjes,
Trudi