Ethiopian is voor het ogenblik het goedkoopst, maar je zit wel met overstap en als je maar voor een week gaat, kan dit er soms te veel aan zijn.
Als je last-minute wacht, kan je soms een mooie deal maken met de chartervlucht vanuit Brussel: www.thomascook.be, www.neckermann.be (kijk ook naar de dolle donderdagen) en www.jetairfly.be
Onze reis : Brussel - Parijs - Addis Abeba - Kilimanjaro - Mombasa …
vertrekt 23 01 om 20:30 aankomst 24 01 om 13:45 …
Viel op zich nog mee af en toe de benen strekken en koffie drinken/kopen in Addis.
alleen heb ik een klein probleempje, zit namelijk met een budget tot max 350 euro
Bij onderwerp "spotgoedkoop"zag ik dat sommige voor nog geen 200 euro retour Mombasa via L’tur
Ik ben vanaf dien aan het zoeken, maar ik kom helaas geen zulke goedkope tickets tegen. Ben nu al weken aan het zoeken en wordt er een beetje suf van… :retard::retard::retard::
Vraag me af hoe ik aan zo goedkoop ticket kan komen???
als je binnen dit budget wilt blijven, wordt het erg lastig.
Zover ik weet is de enige kans dat je voor dat bedrag een ticket naar Kenia kunt vinden een emailallert op ltur.com. Het is dan hopen op donderdagavond voorafgaand aan je vertrek, een lastminute bij hen te kunnen boeken. Zit er de laatste weken niet meer tussen maar kan zomaar weer veranderen.